AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat je ook helpen om sterker te worden onderin, waar de meeste juist op falen.

Mooie training weer Flex! Die paused benches zijn pittig hè!?

Je gaat lekker Flexx!
Paused bench heeft bij mij flinke zoden aan de dijk gezet. Doe ze zelf momenteel met elastiek en op speed, waar je normaal bij een normale bench tegen een soort "plateau" bij het "doordrukken" komt, zorgt paused er voor dat je daar op langere termijn doorheen weet te drukken.
Ben benieuwd of het bij jou net zo veel effect gaat hebben al bij mij :).

netjes die paused bench man

goeie pauseds

geen last van rug met paused bench?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
Goede training maat! Laat die gains maar komen! :D

Thanks maat, wa da duurt met die gains hAHA.

Mooi dat je rug weer bijtrekt. De stabiliteitsoefeningen e.d. er gewoon lekker inhouden! Doe je wel eens SLDL's trouwens? Zelf vind ik dit een hele fijne oefening voor de onderrug naast de hamstrings.

Ja het is voort een ochtendritueel geworden die oefeningen, elke ochtend zo'n kwartier mee bezig. Heb wel eens SLDL gedaan, maar door mn korte hamstrings al een tijdje gedaan, misschien binnekort weer eens licht mee beginnen.

Pfoe, SLDL met dumbells. De spierpijn is real. 3 dagen lang. Minimaal

Met db's nooit gedaan, eens proberen:D

Gaat je ook helpen om sterker te worden onderin, waar de meeste juist op falen.

Je bedoelt paused bench? Ik faal meestal op triceps haha.

Mooie training weer Flex! Die paused benches zijn pittig hè!?

Thanks marv, ja best wel, maar voel dan wel echt mn borst kei goed!

Je gaat lekker Flexx!
Paused bench heeft bij mij flinke zoden aan de dijk gezet. Doe ze zelf momenteel met elastiek en op speed, waar je normaal bij een normale bench tegen een soort "plateau" bij het "doordrukken" komt, zorgt paused er voor dat je daar op langere termijn doorheen weet te drukken.
Ben benieuwd of het bij jou net zo veel effect gaat hebben al bij mij :).

Thanks sanne, ik heb wel een goed gevoel bij paused bench, ben benieuwd wat het me brengt.

Thanks mannen, zaterdag weer wat zwaarder:D

geen last van rug met paused bench?

Nope, kan zo goed de spanning erop houden.

Gisteren geen training omdat ik thuis moest blijven voor mn hond, die heeft sinds woensdag een hernia:( ( ben dus niet de enige thuis met rugproblemen :P ). Morgenvroeg ub1!

(Paused) floorpresses zijn wat dat betreft ook wel een aanrader! Fucked up van de hond man:sad:

• #1.169
(Paused) floorpresses zijn wat dat betreft ook wel een aanrader! Fucked up van de hond man:sad:

Zal eens een keer proberen:). Ja, was flink schrikken woensdag, gelukkig loopt hij al een stuk beter, maandag moet hij naar de hondenfysio haha.

Vanmorgen 68,8kg buikomtrek 75cm

Training van net UB1:

Pre workout: 1scoop assault +1,5 scoop c4

5min. crosstrainer

Paused bp
12x20
12x40
5x65
5x77,5
5x77,5
5x77,5
3x82,5
3x82,5
Easy :D

Seated cable row
12x40
8x50
8x50
7x50
pff rug moet echt sterker worden

Incline bp
10x40
8x65
8x65
7x65
Weer niet! Volgende week 60kg

Pull ups
8xbw
5xbw +11,25
5xbw +11,25
4xbw +11,25

Db side raises
10x8
8x10
8x10
8x10

Preacher db curl
12x14
9x18
6x20

Weighted dips
12xbw +10
12xbw +20
9xbw +30

Rope pushdown
12x25
12x25

Hammer curl
12x12
12x12

Nog wat stabiliteitsoefeningen.

Wel goeie training, zit nog steeds gemiddeld genomen iets onder onderhoud,maar vanaf maandag trainingsdagen 3000kcal rustdagen 2600kcal.

Lekkere training :).
Mocht je zelf nog eens naar de fysio moeten kan je dus voortaan gezellig samen met je hond gaan ;).

Ik zou beginnen met dumbell SLDL als het een tijd geleden is. Zelf merkte ik dat mijn barbell SLDL hier een stuk beter van is geworden.

Rug moet sterker zegt ie bij z'n rows. Vervolgens wel BW+11kg op de pull-ups, als weet ik hoeveelste oefening :p

• #1.173
Lekkere training :).
Mocht je zelf nog eens naar de fysio moeten kan je dus voortaan gezellig samen met je hond gaan ;).

Thanks, haha zou wel makkelijk zijn ja samen naar de fysio:P

Ik zou beginnen met dumbell SLDL als het een tijd geleden is. Zelf merkte ik dat mijn barbell SLDL hier een stuk beter van is geworden.

Ben er vandaag mee begonnen, zie onder:)

Rug moet sterker zegt ie bij z'n rows. Vervolgens wel BW+11kg op de pull-ups, als weet ik hoeveelste oefening :p

Mja rows moet toch wel zwaarder? als stack tot 100 gaat en ik heb al moeite met 50 vind ik dat niet echt sterk haha.

Gisteren beetje teveel gecheat, ik had effe de schijt aan mentaliteit. Ik kreeg opeens zin in pizza, dus zeg tegen mn vriendin heb je ook zin in pizza, ze zei ja, dus ik effe achter laptop naar nypizza site. 35cm helft sate en andere helft shoarma pizza en een 30cm bbq chicken pizza besteld. Eerst een die halve bbq chicken opgegeten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen nog 2stukken van die halve sate pizza gegeten en 1stuk shoarma want mn vriendin zat al na 1stuk shoarma vol. Toen zat ik ook vol en 2uurtjes later de laatste 3stukken opgegeten. :D

IMG-20151010-WA0009_zpsndxxi9af.jpg

Uur later ook nog een halve zak bros wite chocoladeballetjes op en toen was het wel genoeg haha:D

Training van net LB1:

pwo: 1,5 scoop c4

5min. crosstrainer

2x12 leg curl
2x12 leg extension

Paused squat
10x20
10x20
8x30
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

Dumbell sldl
10x10
10x12
10x14

Voelt goed, licht begonnen omdat eerste keer was en effe goed op techniek gelet.

Leg extension ss leg curl
12x45 12x35
12x60 10x37,5
12x60 10x37,5
12x60

Weighted hypers
10xbw
8xbw +10
8xbw +15
8xbw +15

Smith calve raises
15x20
15x40
Voelde niet lekker, rechtervoet schoof telkens naar buiten.

Calves on legpress
15x90
15x90
15x90

Barbell shrug
12x60
12x80
9x90
9x90

Planks
60sec
52sec
60sec

Lying knee raises
12x
12x
12x

Ball crunches
15x
15x
12x

Wel goeie training, beetje veel nu ik het zo terug kijk hahah.

Neeeeee joh, saté pizza, dat is veel te lekker :(
Gaaaah, NY Pizza bezorgt sinds een jaar niet meer hier, dem feels :sad:

Dem cheatz! Nice hehehe!

Cheatbeest ben je ook! :D
Het was achteraf gezien inderdaad een best lange training, maar wel een relaxe training :D

welke gym train je?

Neeeeee joh, saté pizza, dat is veel te lekker :(
Gaaaah, NY Pizza bezorgt sinds een jaar niet meer hier, dem feels :sad:
Hmm..ben eigenlijk wel benieuwd of die saté pizza echt zo lekker is! De vorige keer twijfelde ik om daar ook een halve van te nemen namelijk..

Flinke training trouwens! Is het overigens wel verstandig PWO te nemen als je een beetje rustigaan moet doen..:rolleyes:

NY pizza?

BBQ bacon beef mmmmmm

wel xxxl natuurlijk.

Hmm..ben eigenlijk wel benieuwd of die saté pizza echt zo lekker is! De vorige keer twijfelde ik om daar ook een halve van te nemen namelijk..

Flinke training trouwens! Is het overigens wel verstandig PWO te nemen als je een beetje rustigaan moet doen..:rolleyes:
Kom je maar op 1 manier achter natuurlijk...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven