- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Mooi dat je rug weer bijtrekt. De stabiliteitsoefeningen e.d. er gewoon lekker inhouden! Doe je wel eens SLDL's trouwens? Zelf vind ik dit een hele fijne oefening voor de onderrug naast de hamstrings.
Pfoe, SLDL met dumbells. De spierpijn is real. 3 dagen lang. Minimaal

Gaat je ook helpen om sterker te worden onderin, waar de meeste juist op falen.
Mooie training weer Flex! Die paused benches zijn pittig hè!?
Je gaat lekker Flexx!
Paused bench heeft bij mij flinke zoden aan de dijk gezet. Doe ze zelf momenteel met elastiek en op speed, waar je normaal bij een normale bench tegen een soort "plateau" bij het "doordrukken" komt, zorgt paused er voor dat je daar op langere termijn doorheen weet te drukken.
Ben benieuwd of het bij jou net zo veel effect gaat hebben al bij mij.

( ben dus niet de enige thuis met rugproblemen
). Morgenvroeg ub1!(Paused) floorpresses zijn wat dat betreft ook wel een aanrader! Fucked up van de hond man![]()
. Ja, was flink schrikken woensdag, gelukkig loopt hij al een stuk beter, maandag moet hij naar de hondenfysio haha.
Lekkere training.
Mocht je zelf nog eens naar de fysio moeten kan je dus voortaan gezellig samen met je hond gaan.

Ik zou beginnen met dumbell SLDL als het een tijd geleden is. Zelf merkte ik dat mijn barbell SLDL hier een stuk beter van is geworden.

Rug moet sterker zegt ie bij z'n rows. Vervolgens wel BW+11kg op de pull-ups, als weet ik hoeveelste oefening![]()

Hmm..ben eigenlijk wel benieuwd of die saté pizza echt zo lekker is! De vorige keer twijfelde ik om daar ook een halve van te nemen namelijk..Neeeeee joh, saté pizza, dat is veel te lekker
Gaaaah, NY Pizza bezorgt sinds een jaar niet meer hier, dem feels![]()

Kom je maar op 1 manier achter natuurlijk...Hmm..ben eigenlijk wel benieuwd of die saté pizza echt zo lekker is! De vorige keer twijfelde ik om daar ook een halve van te nemen namelijk..
Flinke training trouwens! Is het overigens wel verstandig PWO te nemen als je een beetje rustigaan moet doen..![]()