Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
4000 kcal ziek gecheat :roflol:

Step yo game up n**ga :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Mja ik kom van 2000kcal af he, dus voor mij is 4000 best veel, ben wel eens benieuwd hoe jou voedingsschema er dan uitziet 4000 clean, want ik vrees dat ik na de vakantie richting de 3500 moet.

max 150gr per dag?
In de bulk eet ik soms 1200gr ongekookt.. :O

Oh hehe, las dr overheen. Ik red 400gr ongekookt per meal. :cool:

• #1.249
Lol nie normaal, gewoon droge rijst? Ik zal eens opbouwen naar 200gram per maaltijd.

400 g per maaltijd?! Holy shit. Dan ben je wel onwijs bloated volgens mij :P

Mja ik kom van 2000kcal af he, dus voor mij is 4000 best veel, ben wel eens benieuwd hoe jou voedingsschema er dan uitziet 4000 clean, want ik vrees dat ik na de vakantie richting de 3500 moet.

Vrij simpel:

kip, rund, zoete aardappel, olijfolie, kwark, avondmaal (varieerd) gemengde noten, groente.

Ik denk ook dat mijn eetlust/honger te wijten valt aan mijn nieuwe werkomgeving en het weer buiten: koud.

Je inhouden tijdens een all-inclusive vakantie...succes:eek:

Ik probeer meestal s'ochtends low-carb te ontbijten..maar uiteindelijk compenseer ik dat savonds vaak ruimschoots..:o

Wel heerlijk vooruitzicht!

• #1.257
Ik heb moeite met grote hoeveelheden rijst, misschien eens wa meer groente toevoegen, eet maar bij 2 maaltijden groente

Vrijwel alles wat je boven onderhoud eet zet je als vet aan, dus ik zou niet te veel overdrijven ... ;)

Geef mij maar volkoren pasta :rolleyes:
.. Vooruit .. En wat rijst ..
Al maandenlang niet op. De epische hoeveelheid rijst bij Bazar in Rotterdam niet meegerekend dan :o.

Sterkte met all inclusive op vakantie, ik voel je :p.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven