Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Imiddels borstspier alweer een beetje beter? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Denk het ook :D
Dan wissel je toch iedere week van volgorde :)

Bench is trouwens al best aardig.

neuh liever om de 6-8 weken wisselen.

Bench is niks moet weer richting de 100kg:)

Imiddels borstspier alweer een beetje beter? :)

Beetje jah, maar voel het nog wel met diepe ademhaling en voorover bukken ofzo, effe aankijken anders zaterdag effe geen borst trainen.

Net LB:

Pwo: 1scoop assault + 1scoop shatter sx7

5min crosstrainer

Paused squat
10x20
10x30
8x40
8x47,5
8x47,5
8x47,5
6x52,5
6x52,5

Ging wel lekker, maar durf nog niet veel zwaarder omdat onderrug

Leg extensions
12x45
12x55
12x65
9x80 pr
6x85 pr

Voor het eerst met kneesleeves gedaan, als ik wat zwaarder ga kreeg ik vaak last van mn knieen, nu nergens last van:D

Leg curl
10x35
10x40
10x40
9x40

Weighted hyperextensions
10xbw +10
8xbw +18
7xbw +24 pr
7xbw +24

Smith calve raises
15x40
15x50
gestopt, voelde niet lekker in onderrug

Planks
40sec
35sec
blugh onderrug

Ene kant wel lekkere training, maar wordt het echt zat met mn onderrug:mad:

Ondanks je perikelen met je onderrug een sterke training maat! Lekkere PR's bij de leg extension en de hyperextentions. Blijft vervelend in ieder geval al die pijntjes de hele tijd :(

Als je 100 kg bencht ben je daarin relatief een stuk sterker dan ik :o
Wel rot van die rug iedere keer man.

Gotta love kneesleeves :heart:

Ik dacht dat je alleen nog ging FR SQen voor je rug te ontlasten...

• #1.288
Ondanks je perikelen met je onderrug een sterke training maat! Lekkere PR's bij de leg extension en de hyperextentions. Blijft vervelend in ieder geval al die pijntjes de hele tijd :(

Als je 100 kg bencht ben je daarin relatief een stuk sterker dan ik :o
Wel rot van die rug iedere keer man.

Ik benchpress nu geen 100kg haha, maar daar moet wel weer naartoe.

Heerlijk, alleen wel erg warm haha.

Ik dacht dat je alleen nog ging FR SQen voor je rug te ontlasten...

Heb front squat wel eens gedaan, maar dat is heel lang geleden, vond het toen niet zo fijne oefening, maar misschien wel een idee om front squat op de doordeweekse lb training te doen. Volgende week eens proberen.

Heerlijk, alleen wel erg warm haha.
Jup.. Trek ze zelf altijd over legging aan, te smerig wanneer je knee sleeves dan uit doet, soms van die heerlijk vieze natte plekken om mijn knieën :p.
.. Ben ook nog steeds op zoek naar een manier om ze weer eens goed schoon te krijgen ofzo.. Als je de gouden tip heb gevonden, hoor ik het graag :rolleyes:.

• #1.290
Jup.. Trek ze zelf altijd over legging aan, te smerig wanneer je knee sleeves dan uit doet, soms van die heerlijk vieze natte plekken om mijn knieën :p.
.. Ben ook nog steeds op zoek naar een manier om ze weer eens goed schoon te krijgen ofzo.. Als je de gouden tip heb gevonden, hoor ik het graag :rolleyes:.

Gewoon in wasmachine? Ik had mn sleeves over mn trainingsbroek aan eronder ging niet haha.

Ik vind het gewicht op de extensions ook wel zwaar bij jou, hoe voer je ze uit?

• #1.292
Fucked up van die rug Flex!! Maar desalnietteplus een prima workout nog!

Leg extentions zeggen vaak niet zoveel ivm katrollen of overbrenging...echter..een PR is een PR!:thumbs:

Succes met UB vandaag!

• #1.295
lekker, dus geen smijtwerk. lopen je hamstrings dan achter op de quads? daar pak je de helft.

Ja hamstrings is echt een probleem. Mn hamstrings zijn zo kort dat het gewoon pijn doet als ik te zwaar ga, ben daar echt zo stijf. Ik rek en strek ze elke dag maar lijkt of dat geen fl**ker uitmaakt.

• #1.296
Fucked up van die rug Flex!! Maar desalnietteplus een prima workout nog!

Leg extentions zeggen vaak niet zoveel ivm katrollen of overbrenging...echter..een PR is een PR!:thumbs:

Succes met UB vandaag!

Ja man, maar nu gaat het wel weer redelijk met mn onderrug.

Leg extension gaat tot 97,5kg dus 85kg is niet zo slecht toch:)

Net ub:

pwo: 1scoop assault + 1scoop shatter sx-7

5min. crosstrainer

Db shoulder press
12x14
10x20
8x22
6x22
6x22

Tbar row
12x40
10x55
10x55
6x70 pr
5x70
15x40
Freakjam zei dat 3 oude mannen op de fiets commentaar op mij hadden omdat ik telkens de barbell liet vallen na mn set haha jankers, liggen niet voor niks rubberen tegels.

Pullup ( riem vergeten :P )
8xbw
8xbw
6xbw
6xbw

Db side raises
10x8
8x10
8x10
8x10

Tricep db kickback
12x8
10x10
10x12 pr

Preacher db curl
10x16
8x18
8x18

Hammer db curl
12x12
8x16
8x16 vpr

one arm pushdown
15x10
10x12,5
10x12,5

Wel lekkere training, maar nog steeds last van mn borst dus geen borstoefeningen gedaan, wat is wijsheid maandag weer dokter bellen of nog effe aankijken.

Mooie T-bars Flex! Oude mannen moeten niet zo zeiken!

Wat een zeikerds heb je toch af en toe.. Laat die graft*kken lekker oud zijn en achter de geraniums zitten ofzo.. :rolleyes:
Balen van je borst.. Inderdaad even bellen kan geen kwaad, wellicht toch wat flinker overbelast dan hij vermoedde.

Ja hamstrings is echt een probleem. Mn hamstrings zijn zo kort dat het gewoon pijn doet als ik te zwaar ga, ben daar echt zo stijf. Ik rek en strek ze elke dag maar lijkt of dat geen fl**ker uitmaakt.
Zolang je ze maar blijft stretchen. En niet te diep willen als je wat zwaarder gaat.. Nergens voor nodig
Freakjam zei dat 3 oude mannen op de fiets commentaar op mij hadden omdat ik telkens de barbell liet vallen na mn set haha jankers, liggen niet voor niks rubberen tegels.
Dat is bij ons ook altijd zo.. Met heavy ass deadlifts heb je nou eenmaal wat geluid als de barbell terug op de grond komt. Lekker laten janken, zij tillen het niet op.

Lekker getraind. Met de rug is het echt op en neer he?

Wat een zeikerds heb je toch af en toe.. Laat die graft*kken lekker oud zijn en achter de geraniums zitten ofzo.. :rolleyes:

En bedankt he :D

Misschien bedoelden ze alleen dat hij groei potentieel laat liggen door het negatieve deel van de lift te skippen :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven