Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je kan ook gewoon 5 meals op een dag eten met 100-150 gram rijst ;)

problem solved.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Geef mij maar volkoren pasta :rolleyes:
.. Vooruit .. En wat rijst ..
Al maandenlang niet op. De epische hoeveelheid rijst bij Bazar in Rotterdam niet meegerekend dan :o.

Sterkte met all inclusive op vakantie, ik voel je :p.

Mja ik vind pasta nie te vreten droog en rijst wel.

Ben benieuwd of ik me een beetje kan inhouden op vakantie:).

Zal ook niet nodig zijn bij jou, je onderhoud ligt niet zo hoog toch?

Mn onderhoud lag eerst rond de 2700, maar volgens mij ligt die nu rond de 3000, eet al bijna 2weken gemiddeld genomen 3000kcal en was zelfs vanmorgen beetje afgevallen.

Ben gisteren trouwens niet wezen trainen omdat ik weer beetje last van onderrug had en had geen zin om het erger te maken zonet voor mn vakantie. De gym in het hotel waar ik zit slaat trouwens nergens op, db's tot 10kg ofzo zover ik kon zien en zo'n apparaat waar je meerdere oefeningen op kan doen, toch een keer een pomp training want bijna 2weken niet trainen vind ik ook niks.

Ja lekker rustig aan verhogen en kijken wat het doet.
Ach.. gelukkig is er in ieder geval nog iets waarmee je kunt trainen. Velen zeggen natuurlijk..laat het trainen, het is vakantie...maar ik vind het persoonlijk gewoon te leuk om te laten, en niet trainen bied mij ook geen rust.
Maak er lekker een soort van deload van :) Wellicht ook wel goed voor je rug..

• #1.265
Ja lekker rustig aan verhogen en kijken wat het doet.
Ach.. gelukkig is er in ieder geval nog iets waarmee je kunt trainen. Velen zeggen natuurlijk..laat het trainen, het is vakantie...maar ik vind het persoonlijk gewoon te leuk om te laten, en niet trainen bied mij ook geen rust.
Maak er lekker een soort van deload van :) Wellicht ook wel goed voor je rug..

Ik wordt echt chaggie als ik een week ofzo nie train. Daarom net wezen trainen hier in een gym met gare apparaten en zwaarste db's 10kg.

Lat pulldown
15x 36
10x42
10x48
10x54

DB row
20x10
20x10
20x10
20x10

Incline DB press SS DB fly

15x10. 10x10
15x10. 10x10
15x10. 10x10
15x10. 10x10

DB side raises
10x7
10x7
10x7
10x7

DB squat
20x10
20x10
20x10
20x10

DB curl
15x10
15x10
15x10

Tricep DB kickback
12x8
12x8
12x8

Nog wat oefeningen met trx gedaan en toen vond ik het wel genoeg.

Vakantie is niet echt geweldig. Bedden zijn kei hard en slaap amper en wordt met overal pijn wakker. Laatste dagen flink wat tequila Sunrise gezopen zodat ik tenminste nog wat slaap. Vannacht maakte mn vriendin me wakker die voelde zich kei ziek. Dus vanmorgen dokter laten komen en die zei dat het keelontsteking was en schreef antibiotica voor die ik toen kon gaan halen, was gelukkig niet zover lopen.

Eten is dan wel weer best redelijk. Eet maar 3keer per dag en 3x1000 kcal is ook 3000kcal dus denk dat schade wel mee zou vallen. Ik eet voornamelijk veel (gegrild) vlees en niet echt veel koolhydraat want ze hebben bijna nooit lekkere rijst en heb geen zin in elke dag friet. Alleen ik eet wel elke dag gebakjes enz, maarja denk niet dat ik veel aankom.

Foto van net in de gym

IMG-20151028-WA0004_zps7walxfch.jpg

Laatst bewerkt:
Balen van je vakantie maat! Hopelijk knapt je vriendin ook snel op. Gelukkig ben je zaterdag weer thuis :)

Damn, dat is flink balen zeg.. Moet zeggen dat je post over het algemeen ook een flinke negatieve lading heeft :p.
Hoop dat je gf snel opknapt en dat jullie er toch nog wat van weten te maken..

Heerlijk als de bedden keihard zijn.
Als je wat zwaarder bent ligt dat zoveel fijner dan die kut matrassen die je helemaal omarmen als je gaat liggen @natty87 :P

ff geen orale seks dus als ik het goed begrijp? :cool:

Geniet van je vakantie

10kg dumbells.

kan je ook geen fl**ker mee dan.

word ook fking chaggie als niet train indd.

Fucked up man! Gelukkig is het eten best ook..dat verzacht de pijn een klein beetje!

Op de foto zie ik weer zo'n typische ALL-IN gym..betalen we weer 100euro per week extra voor, want aldus de reisgidsen heeft het hotel een sportschool.,,

Ik heb ook wel eens in een hokje alleen een matje en dat roze buikding aangetroffen...dat was daar de 'gym'..:roflol:

Daarom boek ik nooit all inclusive, je weet nooit wat je aan gaat treffen.

Vervelend dat het wat tegenvalt, en al helemaal dat je meisje ziek is.. hopen dat ze snel opknapt maar zo'n keelontsteking kan wel even duren.

• #1.272
Balen van je vakantie maat! Hopelijk knapt je vriendin ook snel op. Gelukkig ben je zaterdag weer thuis :)

Thanks, zaterdag duurt lang als je elke nacht amper slaapt haha.

Damn, dat is flink balen zeg.. Moet zeggen dat je post over het algemeen ook een flinke negatieve lading heeft :p.
Hoop dat je gf snel opknapt en dat jullie er toch nog wat van weten te maken..

Hoop het ook, achja we liggen nu in de zon met 23graden, kan slechter:p

Heerlijk als de bedden keihard zijn.
Als je wat zwaarder bent ligt dat zoveel fijner dan die kut matrassen die je helemaal omarmen als je gaat liggen @natty87 :P

ff geen orale seks dus als ik het goed begrijp? :cool:

Geniet van je vakantie

Haha ja maar ik weeg maar 70kg en mn vriendin 57kg ofzo. En we hebben sinds kort een boxspring thuis en die ligt zo heerlijk.

Geen bj nee haha, ze zuigt nu alleen aan water ijsjes:p.

10kg dumbells.

kan je ook geen fl**ker mee dan.

word ook fking chaggie als niet train indd.

Tja, ik denk altijd maar beter iets dan niets.

Fucked up man! Gelukkig is het eten best ook..dat verzacht de pijn een klein beetje!

Op de foto zie ik weer zo'n typische ALL-IN gym..betalen we weer 100euro per week extra voor, want aldus de reisgidsen heeft het hotel een sportschool.,,

Ik heb ook wel eens in een hokje alleen een matje en dat roze buikding aangetroffen...dat was daar de 'gym'..:roflol:

Haha die gyms slaan meestal echt nergens op, in Thailand heb ik wel een paar dikke gyms in februari/ maart. Heb een gym gezien met powerrack, benchpress en wa plate loaded spul, die gym is belang net zo groot als de basic shit waar ik train.

Daarom boek ik nooit all inclusive, je weet nooit wat je aan gaat treffen.

Vervelend dat het wat tegenvalt, en al helemaal dat je meisje ziek is.. hopen dat ze snel opknapt maar zo'n keelontsteking kan wel even duren.

Ik ook nie, heb ook echt een hekel aan all-in. Maar ben met mn ouders omdat die 35jaar getrouwd zijn en die betalen alles. En omdat zoontje van mn zusje ook mee is, leek hun dit het beste. Resort is ook echt voor gezinnen met kinderen( en ook nog eens heel erg op Duitsers gericht bbah haha).

Maarja vrijdag hebben we nog een auto gehuurt, dus hoop dat ze dan fit genoeg is om er nog een leuke dag van te maken dan.

Wat vervelend dat het hotel tegenvalt man. Probeer vooral lekker van het weetr te genieten en maak er een mooie dag van vrijdag ;)
Persoonlijk zou ik het qua training gewoon bij bodyweight houden als je niet de beschikking hebt over een fatsoenlijke gym :thumb:.

Ach ja, probeer er het beste van te maken. Je ziet er toch fit uit hoor, zal echt niet inzakken in een weekje :D

• #1.275
Wat vervelend dat het hotel tegenvalt man. Probeer vooral lekker van het weetr te genieten en maak er een mooie dag van vrijdag ;)
Persoonlijk zou ik het qua training gewoon bij bodyweight houden als je niet de beschikking hebt over een fatsoenlijke gym :thumb:.

Mja hotel opzich ging nog wel,alleen die bedden pff vreselijk, maar afgelopen nacht weer heerlijk in mn eigen bed geslapen:D, vrijdag was nog wel relaxed, lekker met de auto rond gereden en mooie dingen gezien.

Ach ja, probeer er het beste van te maken. Je ziet er toch fit uit hoor, zal echt niet inzakken in een weekje :D

Als ik nu in de spiegel kijk vind ik mezelf er niet zo fit uitzien haha.

Maarja i'm back, vanmorgen 70,8kg(+1,7kg op de weegschaal en 79cm(+3,5cm) buikomtrek, valt dus wel mee, verwacht dat het na een week wel weer redelijk normaal is. Het inhouden qua eten en drank is niet helemaal gelukt maarja boeiend:P.

Training van net:

FB

1scoop assault + 1scoop shatter sx-7

5min. crosstrainer

Paused squat
12x20
10x35
10x35
6x45
6x45
6x45
6x45
6x50
6x50
Voelde goed, onderrug voelde ook sterk, alleen ik heb sinds gisteren last van mn rechter hamstring, denk spiertje verrekt of gewoon spierpijn haha, denk dat het door het lopen komt in de bergen vrijdag, daarom ook geen hamstringoefening vandaag.

Bp
12x20
12x40
10x60
6x75
6x75
6x75
6x75
4x80
4x80
Voelde zwaar, vooral eerste 2setjes met 75.

Weighted pull ups
5xbw
5xbw +10
4xbw +10 wtf zwaar effe terug in gewicht
5xbw +5
5xbw +5
7xbw
5xbw

Weighted dips ss Dumbel curl
12xbw 10x14
12xbw +20 9x14
12xbw +20 8x14
12xbw +20

Db side raises
10x8
10x8
10x8

Weighted hyperextensions
10xbw
10xbw +10
8xbw +15
8xbw +20 pr
7xbw +22 pr
Onderrug voelde sterk, had ik niet verwacht, had zelfs pomp in mn onderrug haha

Leg extensions
12x40
10x60
10x60
10x60
10x60

Bal crunches
12x
12x
12x

Standing smith calve raises
15x40
15x50
15x50
15x50

Goeie training, qua gewicht viel het allemaal beetje tegen, maarja nog bijna 2weken niet fatsoenlijk getraind was het niet zo slecht. Qua feeling was het wel goed, hoop dat mn onderrug zo goed blijft aanvoelen, ik blijf iig mn stabiliteitsoefeningen doen.
Deze week nog even rustig aan met kcal en dan volgende week denk ik weer verhogen als het nodig is.

mooi, heeft dat 'deloadweekje' ondanks het betonnen matrasje je onderrug toch nog goed gedaan :) zeker niets gaan forceren nu, rustig opbouwen en voorzichtig aansterken.

Good to have you back Flex!

Die gains middelen komende week wel weer uit..

Tja..van dat inhouden had ik je van te voren al gezegd dat dat niet ging lukken..:o

• #1.278
mooi, heeft dat 'deloadweekje' ondanks het betonnen matrasje je onderrug toch nog goed gedaan :) zeker niets gaan forceren nu, rustig opbouwen en voorzichtig aansterken.

Ja had ik echt niet verwacht haha, ik had 2e dag van de vakantie al het idee om na de vakantie weer de manueel therapeut te bellen maar is gelukkig niet nodig:), nu zeker weer rustig opbouwen en er alles aandoen dat mn onderrug sterker wordt en blessurevrij blijft!

Good to have you back Flex!

Die gains middelen komende week wel weer uit..

Tja..van dat inhouden had ik je van te voren al gezegd dat dat niet ging lukken..:o

Thanks:) Ben ondertussen nog zo'n kilo zwaarder dan voor de vakantie.
En true inhouden is fucked up moeilijk en zeker als je toch al niet meer in cut zit:)

Vind mn fysiek alweer een stuk beter uitzien in de spiegel, mn abs komen zelfs weer beetje door als ik aanspan:D

Training van net ub:

Pwo: 1scoop assault + 1scoop shatter sx7

5min. crosstrainer

Mp
10x20
8x30
6x37,5
5x45
5x45
5x45
5x45
Vrij easy

Tbar row
15x30
12x45
10x55
10x60
10x60 vpr

BP
10x40
10x55
8x70
8x70
8x70
Rustig aangedaan, ben gisterenochtend naar dokter geweest omdat ik al effe drukkend gevoel op mn borst had, zondagavond was het best erg,dus ik dacht ik ga maar eens naar de dokter, gelukkig niks met longen,hart of slokdarm,maar waarschijnlijk gewoon een spiertje overbelast ofzo, nu ik er zo overna denk komt het denk ik door die supersetjes op vakantie, maarja het is al een stuk minder.

Weighted pullups
5xbw
6xbw +5
6xbw +5
6xbw +5
6xbw +5 nipt maar wel lekker:)

Lying one arm tricep extensions
10x14
8x18 pr
5x18

Preacher db curl
10x14
9x18
8x18
7x18

One arm tricep pushdown
12x10
7x15 pff dat dat zoveel scheelt
11x10

Lekkere training, onderrug voelde ook sterk, alleen becnh wil nog niet echt maar dat komt wel weer.

Begin dan eens met bench ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven