- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef mij maar volkoren pasta
.. Vooruit .. En wat rijst ..
Al maandenlang niet op. De epische hoeveelheid rijst bij Bazar in Rotterdam niet meegerekend dan.
Sterkte met all inclusive op vakantie, ik voel je.
.Zal ook niet nodig zijn bij jou, je onderhoud ligt niet zo hoog toch?
je kan ook gewoon 5 meals op een dag eten met 100-150 gram rijst
problem solved.

Wellicht ook wel goed voor je rug..Ja lekker rustig aan verhogen en kijken wat het doet.
Ach.. gelukkig is er in ieder geval nog iets waarmee je kunt trainen. Velen zeggen natuurlijk..laat het trainen, het is vakantie...maar ik vind het persoonlijk gewoon te leuk om te laten, en niet trainen bied mij ook geen rust.
Maak er lekker een soort van deload vanWellicht ook wel goed voor je rug..

Balen van je vakantie maat! Hopelijk knapt je vriendin ook snel op. Gelukkig ben je zaterdag weer thuis![]()
Damn, dat is flink balen zeg.. Moet zeggen dat je post over het algemeen ook een flinke negatieve lading heeft.
Hoop dat je gf snel opknapt en dat jullie er toch nog wat van weten te maken..

Heerlijk als de bedden keihard zijn.
Als je wat zwaarder bent ligt dat zoveel fijner dan die kut matrassen die je helemaal omarmen als je gaat liggen @natty87
ff geen orale seks dus als ik het goed begrijp?
Geniet van je vakantie
.10kg dumbells.
kan je ook geen fl**ker mee dan.
word ook fking chaggie als niet train indd.
Fucked up man! Gelukkig is het eten best ook..dat verzacht de pijn een klein beetje!
Op de foto zie ik weer zo'n typische ALL-IN gym..betalen we weer 100euro per week extra voor, want aldus de reisgidsen heeft het hotel een sportschool.,,
Ik heb ook wel eens in een hokje alleen een matje en dat roze buikding aangetroffen...dat was daar de 'gym'..![]()
Daarom boek ik nooit all inclusive, je weet nooit wat je aan gaat treffen.
Vervelend dat het wat tegenvalt, en al helemaal dat je meisje ziek is.. hopen dat ze snel opknapt maar zo'n keelontsteking kan wel even duren.
Wat vervelend dat het hotel tegenvalt man. Probeer vooral lekker van het weetr te genieten en maak er een mooie dag van vrijdag
Persoonlijk zou ik het qua training gewoon bij bodyweight houden als je niet de beschikking hebt over een fatsoenlijke gym.
, vrijdag was nog wel relaxed, lekker met de auto rond gereden en mooie dingen gezien.Ach ja, probeer er het beste van te maken. Je ziet er toch fit uit hoor, zal echt niet inzakken in een weekje![]()
.mooi, heeft dat 'deloadweekje' ondanks het betonnen matrasje je onderrug toch nog goed gedaanzeker niets gaan forceren nu, rustig opbouwen en voorzichtig aansterken.
, nu zeker weer rustig opbouwen en er alles aandoen dat mn onderrug sterker wordt en blessurevrij blijft!Good to have you back Flex!
Die gains middelen komende week wel weer uit..
Tja..van dat inhouden had ik je van te voren al gezegd dat dat niet ging lukken..![]()
Ben ondertussen nog zo'n kilo zwaarder dan voor de vakantie.