SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
In mijn ogen ben je een jonge god, dat weet je toch Neet...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In mijn ogen ben je een jonge god, dat weet je toch Neet...

Mooie T-bars Flex! Oude mannen moeten niet zo zeiken!

Wat een zeikerds heb je toch af en toe.. Laat die graft*kken lekker oud zijn en achter de geraniums zitten ofzo..
Balen van je borst.. Inderdaad even bellen kan geen kwaad, wellicht toch wat flinker overbelast dan hij vermoedde.
Zolang je ze maar blijft stretchen. En niet te diep willen als je wat zwaarder gaat.. Nergens voor nodig
Dat is bij ons ook altijd zo.. Met heavy ass deadlifts heb je nou eenmaal wat geluid als de barbell terug op de grond komt. Lekker laten janken, zij tillen het niet op.

Lekker getraind. Met de rug is het echt op en neer he?
En bedankt he
Misschien bedoelden ze alleen dat hij groei potentieel laat liggen door het negatieve deel van de lift te skippen![]()

)

Geniaal van die rib!Mn vriendin zei misschien zit er wel een rib vast ,dus ik moest op de grond liggen en ze ging wat duwen op mn rug en toen kwamen er 3ribben los, het is nu wel wat minder dus hopelijk snel weer beter. Het is trouwens ook echt niet mn borstspier(en) want als ik borst aanspan voel ik geen pijn.
En die mannen waren boven de 60, zo oud ben jij toch nog nie?![]()

Wel jammer dat het met mijn vakantie samen valt... is het een keer in de buurt

Wel jammer dat het met mijn vakantie samen valt... is het een keer in de buurt
En er komen ook wel een aantal bekende namen.
Mja tis nog maar de vraag of het die rib was, want voel het nog steeds.
Waar ga je heen op vakantie? Wel jammer ja dat je niet kan daardoor.
Andere rib ook even knakken dan?
Naar Z Afrika. Dat is dus ook niet verkeerd als het hier steeds donkerder en natter wordt.

Haha, doomed forever we are!
Fijne training maat. Ik had ook wel zin om trainen, maar mag niet klagen in Krakau. Donderdag ben ik er weer bij!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

lekker bezig flex, dat je die shatter sx weg krijgt, was de smaak zo zat dat ik het potje weggegooid heb![]()

soms eens in de paar maanden kijk ik naar dingen die ik zat ben en gooi ik altijd een berg weg

Heb je nog van die 'dingen'...mag je zaterdag best meenemen..soms eens in de paar maanden kijk ik naar dingen die ik zat ben en gooi ik altijd een berg weg![]()

Pas maar op..straks staat jimmy Geduld op de stoep met je hele familie..Ghehe, welcome bij de verslaafden club.
Tdwag wil me laten afkicken, 'mag' nu nog maar naast mijn gebruikelijke kop koffie 3x per week een PWO ipv 5x per week
Heb wel een collectie van een pot of 8 though, net een snoepwinkel![]()
Haha, heb serieus eens een fragment van dat programma gezien, bij een kerel die aan de AAS zatPas maar op..straks staat jimmy Geduld op de stoep met je hele familie..

soms eens in de paar maanden kijk ik naar dingen die ik zat ben en gooi ik altijd een berg weg![]()

Ghehe, welcome bij de verslaafden club.
Tdwag wil me laten afkicken, 'mag' nu nog maar naast mijn gebruikelijke kop koffie 3x per week een PWO ipv 5x per week
Heb wel een collectie van een pot of 8 though, net een snoepwinkel![]()
,ik heb maar 5 verschilende pwo's atm maar gebruik er eigenlijk maar 3
Heb je nog van die 'dingen'...mag je zaterdag best meenemen..
"Ja..ik ben een junk"
is dit een beetje hetzelfde als een crack-naald van iemand anders aannemen?
![]()

Pas maar op..straks staat jimmy Geduld op de stoep met je hele familie..

Haha, heb serieus eens een fragment van dat programma gezien, bij een kerel die aan de AAS zat![]()