XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whuuut, zonder PWO, durfal!! :eek:
Mooie tip met die straps. Wil goblet squats vervangen door front squats, lijkt me een handige manier!

Front sq met straps is goed te doen, zo doe ik hem ook altijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
Whuuut, zonder PWO, durfal!! :eek:
Mooie tip met die straps. Wil goblet squats vervangen door front squats, lijkt me een handige manier!

Heb me voorgenomen om voorlopig de lb trainingen zonder pwo te doen, ub durf ik niet aan haha.

Front sq met straps is goed te doen, zo doe ik hem ook altijd.

Ik ga vanmiddag meteen straps bestellen:)

Valt mee. Beetje overdrijven:D

Boh, schouders voelen beetje kut aan, denk dat stang te laag op mn schouders lag, maarja barbell lag ook te hoog want freakjam was aan het backsquaten, zelfde rack gebruiken is dan eigenlijk niet ideaal.

Whuh, LB juist zonder PWO ipv UB?
Bij mij precies andersom, poeh, moet er niet aan denken om LB zonder te moeten doen :p.

• #1.326
Whuh, LB juist zonder PWO ipv UB?
Bij mij precies andersom, poeh, moet er niet aan denken om LB zonder te moeten doen :p.
Ik schrok ook al.. Tot ik het argument van Flexie las. Makes sense.

Wat is trouwens de reden dat je per se zonder PWO wilt trainen? Niks mis mee toch? :)

• #1.329
Zal best nog aardig wat oefenen zijn voor je hem onder de knie hebt. Rechtop met je core is een vereiste, anders pleurt die stang naar voren :p

oefening baart kunst:)

Ik schrok ook al.. Tot ik het argument van Flexie las. Makes sense.

Wat is trouwens de reden dat je per se zonder PWO wilt trainen? Niks mis mee toch? :)

Is ook niks mis mee,maar ik heb zoiets van waarom met trainen als het ook zonder kan, kan het beter bewaren voor dagen dat het echt nodig is, die shit is duur zat:)

Vandaag leuke dag gehad at meet in rotterdam bij Fox gym en daarna sushi gegeten bij Sumo.

Om half 1 aangereden naar rotterdam met freakjam ( onderweg nog een pannenkoek gegeten), om 2 uur waren we bij fox gym. Even mezelf aan iedereen voorgesteld en toen Pwo erin geknald( 1scoop shatter, 1scoop assault en 1 scoop c4.

Toen begonnen aan mn training. Weet niet alles meer wat ik heb gedaan, het was een beetje veel haha.

Bp
12x20
10x40
8x60
5x80
3x90
1x100 easy
1x105 ook nog vrij easy ( 1,5x bw)
fx110 kreeg em niet gelockt

Weighted pullups
5xbw
5xbw +10
3xbw +15
3xbw +15
3xbw +15

Incline bp
10x40
8x60
5x70
Toen kwam bricone en toen eigenlijk met hem verder getraind
5x70
5x70
1x80 (2e zat er niet in )
maarja niet slecht,kan me al niet meer herinneren wanneer ik voor laatst 80kg heb gedrukt incline

Voor de rest eigenlijk wat gepompt op machines,dus weet gewichten ook niet echt meer

Peck deck
3 setjes

Incline machine press
3setjes

Db row
4setjes

Lat pulldown
3of 4 setjes

Front machine pulldown
3setjes

Db preacher curl
3setjes

Hammercurl met barbell(weet naam niet van zo'n barbell )
3setjes
Dikke pomp!

Rope pushdown ss weighted dips
4setjes volgens mij

Was een flinke training, 2,5uur bezig geweest, had overal dikke pomp haha.

Toen van 6 tot half 9 zoiets bij sumo gegeten, was lekker, had 4 rondes gedaan en toen vond ik het wel genoeg geweest, en was zeker gezellig!

Laatst bewerkt:
Damn! Dikke benches man:thumbs: 1.5xbw is echt niet verkeerd hoor!:D:D

Flinke workout ook neergezet en leuk ook jou even gezien en gesproken te hebben. Wel leuk om de gezichten achter de logjes te kennen..

Sushi kan nooit genoeg zijn.. ;)

• #1.332
Damn! Dikke benches man:thumbs: 1.5xbw is echt niet verkeerd hoor!:D:D

Flinke workout ook neergezet en leuk ook jou even gezien en gesproken te hebben. Wel leuk om de gezichten achter de logjes te kennen..

Thanks marv! Zeker leuk om de gezichten eens te zien, volgende meet wel mee gaan eten he:)

LB training van net:

5min. crosstrainer

Squat
10x18
10x28
8x42
5x55,5
5x55,5
5x55,5
5x55,5
5x55,5
5x58

Ging lekker:)

Leg extensions
12x50
10x70
10x80
5x90 pr
dropsets
9x65
10x45
11x30

Romanian deadlift
10x32,5
10x42,5
8x52,5
8x52,5
8x52,5

Leg curl
10x35
8x45
8x45
8x45

Calves on legpress
18x90
15x110
15x120
13x130

Planks
55sec
55sec
55sec

Ball crunches
14x
12x
11x

Lekkere training, had flinke spierpijn in mn borst van gisteren,aanspannen ging niet zo lekker maarja squat gaat de goeie kant op:D

Flink volume!! :eek:

Is ook niks mis mee,maar ik heb zoiets van waarom met trainen als het ook zonder kan, kan het beter bewaren voor dagen dat het echt nodig is, die shit is duur zat:)
Duur? Wel als je ze samengesteld van een bepaald merk koopt ja. Zelf mixen joh; Potje beta alanine, citruline, caffeine capsules zijn samen hooguit 20 piek en daar doe je 3 maanden mee. Kun je eventueel nog wat andere stofjes aan toevoegen als je wilt. Neem de caffeine alleen als je echt een dag hebt met wat minder energie et voila :)

Flink wat squats gedraaid man. Nice!

Preworkout kopen we toch stiekem allemaal in de aanbieding bij body&fit.. :o

• #1.336
Duur? Wel als je ze samengesteld van een bepaald merk koopt ja. Zelf mixen joh; Potje beta alanine, citruline, caffeine capsules zijn samen hooguit 20 piek en daar doe je 3 maanden mee. Kun je eventueel nog wat andere stofjes aan toevoegen als je wilt. Neem de caffeine alleen als je echt een dag hebt met wat minder energie et voila :)

Flink wat squats gedraaid man. Nice!

hm eens een keer naar kijken dan, waar kan je die shizzle allemaal los bestellen? Squat ging lekker, nu het gewicht nog maar dat komt wel weer.

Valt toch wel mee:D

Preworkout kopen we toch stiekem allemaal in de aanbieding bij body&fit.. :o

HAHA:D

Sowieso B&F en XXL hebben al die shit los. Kijk even naar wat de belangrijkste ingrediënten zijn van je huidige PWO en die gewoon los opzoeken.
Op caffeine train ik sowieso bijna nooit, alleen een enkele keer op een zaterdag- of zondagochtend, dus ik heb sowieso geen (extra)rush zoals je dat vaak bij een PWO wel hebt. De pomp van citruline vind ik altijd wel echt bizar.

Kan overigens prima zonder trainen, maar dan merk ik wel dat de pomp ietsje minder is.

zelf pwo maken is idd, voordelig en dubbel zo effectief je kan juist de ingreds die goed werken zo doseren dat je prima kan knallen

• #1.339
Sowieso B&F en XXL hebben al die shit los. Kijk even naar wat de belangrijkste ingrediënten zijn van je huidige PWO en die gewoon los opzoeken.
Op caffeine train ik sowieso bijna nooit, alleen een enkele keer op een zaterdag- of zondagochtend, dus ik heb sowieso geen (extra)rush zoals je dat vaak bij een PWO wel hebt. De pomp van citruline vind ik altijd wel echt bizar.

Kan overigens prima zonder trainen, maar dan merk ik wel dat de pomp ietsje minder is.

Zal eens kijken als mn pwo's bijna op zijn, heb nog wel redelijk wat:)

zelf pwo maken is idd, voordelig en dubbel zo effectief je kan juist de ingreds die goed werken zo doseren dat je prima kan knallen

Moet ik wel een nauwkeurige weegschaal hebben of iets, zag ooit ergens een weeglepel?

meestal zitten er schepjes bij die een bepaalde hoeveelheid in grammen/mgrammen zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven