SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo erg?Haha, binnenkort in TV programma verslaafd, komen ze me halen dat ik naar een afkickkliniek moet![]()

Whuuut, zonder PWO, durfal!!
Mooie tip met die straps. Wil goblet squats vervangen door front squats, lijkt me een handige manier!
Front sq met straps is goed te doen, zo doe ik hem ook altijd.

Whuh, LB juist zonder PWO ipv UB?
Bij mij precies andersom, poeh, moet er niet aan denken om LB zonder te moeten doen.

Zal best nog aardig wat oefenen zijn voor je hem onder de knie hebt. Rechtop met je core is een vereiste, anders pleurt die stang naar voren

Ik schrok ook al.. Tot ik het argument van Flexie las. Makes sense.Whuh, LB juist zonder PWO ipv UB?
Bij mij precies andersom, poeh, moet er niet aan denken om LB zonder te moeten doen.

Zal best nog aardig wat oefenen zijn voor je hem onder de knie hebt. Rechtop met je core is een vereiste, anders pleurt die stang naar voren![]()

Ik schrok ook al.. Tot ik het argument van Flexie las. Makes sense.
Wat is trouwens de reden dat je per se zonder PWO wilt trainen? Niks mis mee toch?![]()

Damn! Dikke benches man1.5xbw is echt niet verkeerd hoor!
Flinke workout ook neergezet en leuk ook jou even gezien en gesproken te hebben. Wel leuk om de gezichten achter de logjes te kennen..

Duur? Wel als je ze samengesteld van een bepaald merk koopt ja. Zelf mixen joh; Potje beta alanine, citruline, caffeine capsules zijn samen hooguit 20 piek en daar doe je 3 maanden mee. Kun je eventueel nog wat andere stofjes aan toevoegen als je wilt. Neem de caffeine alleen als je echt een dag hebt met wat minder energie et voilaIs ook niks mis mee,maar ik heb zoiets van waarom met trainen als het ook zonder kan, kan het beter bewaren voor dagen dat het echt nodig is, die shit is duur zat![]()

Duur? Wel als je ze samengesteld van een bepaald merk koopt ja. Zelf mixen joh; Potje beta alanine, citruline, caffeine capsules zijn samen hooguit 20 piek en daar doe je 3 maanden mee. Kun je eventueel nog wat andere stofjes aan toevoegen als je wilt. Neem de caffeine alleen als je echt een dag hebt met wat minder energie et voila
Flink wat squats gedraaid man. Nice!

Preworkout kopen we toch stiekem allemaal in de aanbieding bij body&fit..![]()

Sowieso B&F en XXL hebben al die shit los. Kijk even naar wat de belangrijkste ingrediënten zijn van je huidige PWO en die gewoon los opzoeken.
Op caffeine train ik sowieso bijna nooit, alleen een enkele keer op een zaterdag- of zondagochtend, dus ik heb sowieso geen (extra)rush zoals je dat vaak bij een PWO wel hebt. De pomp van citruline vind ik altijd wel echt bizar.
Kan overigens prima zonder trainen, maar dan merk ik wel dat de pomp ietsje minder is.

zelf pwo maken is idd, voordelig en dubbel zo effectief je kan juist de ingreds die goed werken zo doseren dat je prima kan knallen