Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
goeie legday. fsq blijft lastig.

Thanks, nogal:)

Haha, zo herkenbaar bij die FSQ...heel, heeel soms wil ik het nog wel eens een kans geven..

Vaak ongeveer 3 reps...dan ben ik er wel weer klaar mee:roflol:

Haha, ik kwam nie verder dan 4 reps:p

Frankenstein Front SQ. Blijft imo de beste vorm voor een FRSQ

Zal eens kijken of dat wat is:)

Nehh, goblet squat lijkt me al helemaal niks. Hou het wel gewoon bij back squat.

Dat stretcht juist fuuuucking lekker :D

Dat wel ja:D

Lekkere trainingen kerel. Die extra kcaltjes in het vooruizicht is ook fijn trouwens!
FSQ lukt mij ook niet hoor. :P Ik heb het idee dat sommige mensen er gewoon niet voor zijn gebouwd.

Thanks man. Gaat best lekker. Twijfel nog of ik kcal verhoog want mn buikomtrek zit alweer op 80cm. Wil sowieso onder de 84cm blijven.

Gisteren had musclebrand een actie met kortingscode van 50% maar die kon maar 2x gebruikt worden en het is mij gelukt om 2tanktops en een pet te bestellen voor €30,50, Nice!:D

Kun je geen clean grip gebruiken of straps?! Kan me niet voorstellen dat je geen delts hebt als jij dat op je picca bent.

Damn, die frankenstein squat ziet er kut uit :D

• #1.365
Kun je geen clean grip gebruiken of straps?! Kan me niet voorstellen dat je geen delts hebt als jij dat op je picca bent.

clean grip voelt kut aan polsen , straps geprobeert maar ging ook niet lekker.

Damn, die frankenstein squat ziet er kut uit :D

Idd, ga ik nog eens nie proberen:D

Net ub:

Pwo: 1scoop c4 + 1scoop shatter

BP
12x20
10x40
8x60
5x75
3x82,5 freakjam had aan zijn kant 30kg ik aan mijn kant 32,5 wtf haha
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85
Hmm voelde niet geweldig,kon core en borst niet goed aanspannen

Weighted pullups
5xbw
4xbw +12,5
4xbw +12,5
4xbw +12,5

Incline bp
10x40
8x60
5x70
5x70
4x70
Zelfde als bp, voelde ook niet lekker:P

Tbar row
12x40
10x50
4x65 wtf zwaar
6x60
6x60
mehh, tis niks vandaag

Db side raises
10x8
8x10
8x10
8x10

BB curl ss dips
12x22,5 12xbw
10x27,5 10xbw
9x27,5 10xbw

Hmm matige training, ook nog steeds last van mn borstbeen of whatever het is, begint wel irritant te worden, misschien beter als ik effe rust neem op ub,maar daar heb ik ook weer geen zin in omdat ik nu juist in zo'n lekkere flow zit.

Vanavond uiteten bij de italiaan, twijfel nog of ik pasta neem of pizza:D

Muhhh, hmm.. Hopelijk gaat de volgende training naar je gevoel beter..
Wat mij altijd helpt kiezen is dat ik een ander laat zeggen wat ik moet bestellen, en vaak weet ik dan ineens of ik dat juist wel of niet wil.. :rolleyes:

Dusse.. Je neemt natuurlijk pizza! :D

Sorry dat ik niet goed oplette bij de benchpress met de gewichten maat :P

• #1.368
Muhhh, hmm.. Hopelijk gaat de volgende training naar je gevoel beter..
Wat mij altijd helpt kiezen is dat ik een ander laat zeggen wat ik moet bestellen, en vaak weet ik dan ineens of ik dat juist wel of niet wil.. :rolleyes:

Dusse.. Je neemt natuurlijk pizza! :D

Het was idd pizza geworden :D, pizza salami ham, en voorag nog gefrituurde calamari en na nog tiramisu :D, was lekker!

Sorry dat ik niet goed oplette bij de benchpress met de gewichten maat :P

Het is je vergeven, voort wel opletten ja!:P

• #1.369
Vandaag geen training omdat ik nog steeds last heb van mn rib/borstbeen or whatever:P ,Ga dan dinsdag Lb doen zonder hams en misschien wat rug erbij en donderdag lb met hams. Hopelijk is het zaterdag wel weer goed zodat ik dan wel weer gewoon ub kan trainen.

balen van je borstbeen man. Goede pizza gains.

Hè bah! Een mid-week geen UB trainen:sad:

word je niet helemaal gestoord van die kwaaltjes....waar komt dat toch door, is het niet je uitvoering?

Bar te hard laten bonkens bij het benchen? :p

• #1.374
balen van je borstbeen man. Goede pizza gains.

Pizza was gooood.

Hè bah! Een mid-week geen UB trainen:sad:

Mja vrees dat ik toch wat ub oefeningen doe haha.

word je niet helemaal gestoord van die kwaaltjes....waar komt dat toch door, is het niet je uitvoering?

Nee, rugkwaaltjes komt door mn werk, met mn borst denk ik die achterlijke supersetjes op vakantie 20reps DB press 20reps DB flyes. Daarna thuis gewoon door traine. Tijdens bankdrukke ofzo ook geen last van, maar thuis weer wel.

Bar te hard laten bonkens bij het benchen? :p

Haha nee, voer bench press altijd heel gecontroleerd uit en laat bar nooit bonken.

beetje nandrolone doet wonderen :cool:

• #1.376
beetje nandrolone doet wonderen :cool:

Klinkt goed:P

Lb training van toen straks:

5min. crosstrainer

Squat
12x20
10x35
5x50
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
Nice, ging easy

Plate loaded leg press
15x60
12x100
12x120
10x140
10x160 pr
9x180 pr

Leg extension
12x60
10x75
10x75
10x75

Weighted hyperextension
10xbw +20
8xbw +20
8xbw +26 pr
8xbw +26

Calves on legpress
20x100
15x140
14x140
13x140

Planks
60sec
60sec
60sec

Ball crunches
15x
15x
14x
13x

Lekkere training! Donderdag nog een lb training en dan meer hamstring gericht, en dan hopelijk zaterdag weer ub trainen. Van het weekend teveel gecheat, vrijdags grote friet sate met frikandel en savonds nog gevulde speculaas en halve chocoletter, zaterdags uiteten toen had ik gefrituurde calamari, pizza salami ham en tiramisu , zondags sushi besteld omdat we geen zin hadden om te koken haha, maarja vanaf gisteren back on track. Vandaag voor eerste keer 3400kcal clean. zat ramvol na een maaltijd van 300gram gekookte rijst, een banaan en 120gram kip, maarja zal wel wennen zijn:P.

goed te lezen dat LB weer lekker gaat.

Gewoon de stang niet vasthouden bij front Squats doet ook wonderen voor je schouders.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven