SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixed
ED?

Gefeliciteerd maat! Goede train! (en dat zonder mij). Morgen cheat ik met je mee![]()
,ouwe vreetzak.Gefeliciteerd kerel!
Training ziet er prima uit. Legday moet ook zwaar zijn![]()

. Woog vanmorgen toch maar 73,3kg( +0,5kg)Het dikgedrukte snap ik echt niet...het mag dan slechts 90kcals zijn, maar als je weet dat de hele dag ellende gaat worden...waarom zou je in godsnaam dan nog die 10ml olijfolie pakken..Blugh training begon lekker met squat en bp maar daarna was het gewoon kut, heel mn lichaam trilde bij elke oefening en knieen zijn fucked up, hopelijk is dat snel over want gaat net zo lekker nu met squat. Gisteren schat ik mn kcal inname op 6000kcal, smorgens whey shake met 10ml ollijfolie, 70gram rice powder, op werk eiwitpannekoek met pindakaas, 2e pauze 2broodjes kipsate salade, 2 broodjes pittige kipsalade, 3 met krabsalade en 2 krentenbollen met kaas, om 3uur nog een groot stuk abrokozenvlaai met slagroom, om half 6 2burritos en van half 9 tot 1 nog een stuk monchou taart met slagroom, wa chips en m&ms en nog een stuk of 50 party knacks omdat er verder bijna niet van werd gegeten. Woog vanmorgen toch maar 73,3kg( +0,5kg)

Het dikgedrukte snap ik echt niet...het mag dan slechts 90kcals zijn, maar als je weet dat de hele dag ellende gaat worden...waarom zou je in godsnaam dan nog die 10ml olijfolie pakken..
Geweldig dat je maar een halve kilo zwaarder bent na zo'n dag trouwens
Qua training kan het na dergelijk voedsel altijd twee kanten op...awesome of fucked up..een middenweg lijkt er vaak niet te zijn..![]()

The december struggles are real!

Lekkere training flexxie! Je squats zagen er goed uit!![]()
Nice 6k, papz*k
Veel volume op die bench!
Heb je trouwens last van je benen dat je Squat gewicht lager ligt dan bench?
Die bench is zeker netjes. Het vele snacken lijkt idd nergens op![]()
, snacken was schandalig

6000kcal dat moeten deze week wel flinke knaltrainingen worde![]()