XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd!! :cheer: :kiss:

Proficiat

Dat je maar een mooie zalmbeer worden mag.

weer een jaartje dichter bij ED ! Proficiat !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.467
gefeliciteerd! veul gainz makuh

Thanks, is wel de bedoeling:)

Gefeliciteerd maat! Goede train! (en dat zonder mij). Morgen cheat ik met je mee :D

Thanks maat, cheat was nice he:),ouwe vreetzak.

Gefeliciteerd kerel!

Training ziet er prima uit. Legday moet ook zwaar zijn :D

Thanks, moet zeker zwaar zijn,maar had verwacht dat ik zwaarder kon.

Thanks sanne!

Dat je maar een mooie zalmbeer worden mag.

Thanks, dan moet ik nog heel wat eten:D

weer een jaartje dichter bij ED ! Proficiat !

Thanks rob, ED?

:D

Zal wel de belgische variant zijn van abraham haha.

Trainin van net, bedoeling was FB maar leek meer een ub training:P

Pwo: 1scoop assault + 1scoop shatter

5min. crosstrainer

Squat
10x30
8x50
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70
Nice and easy

BP
10x40
8x60
5x70
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80
Ging lekker

Tbar row
12x40
10x50
5x62,5 wtf trillend op mn benen, pijn in mn knieen, dit wordt em niet
8x55
8x55

Incline bp
10x50
8x65
8x65
8x65

Pull ups
8xbw
7xbw
6xbw

Planks
50sec
48sec
45sec

Ball crunches
13x
11x

Preacher db curl ss lying db tricep extension
10x16 10x14
8x16 10x16
8x16 10x16

Blugh training begon lekker met squat en bp maar daarna was het gewoon kut, heel mn lichaam trilde bij elke oefening en knieen zijn fucked up, hopelijk is dat snel over want gaat net zo lekker nu met squat. Gisteren schat ik mn kcal inname op 6000kcal, smorgens whey shake met 10ml ollijfolie, 70gram rice powder, op werk eiwitpannekoek met pindakaas, 2e pauze 2broodjes kipsate salade, 2 broodjes pittige kipsalade, 3 met krabsalade en 2 krentenbollen met kaas, om 3uur nog een groot stuk abrokozenvlaai met slagroom, om half 6 2burritos en van half 9 tot 1 nog een stuk monchou taart met slagroom, wa chips en m&ms en nog een stuk of 50 party knacks omdat er verder bijna niet van werd gegeten:P. Woog vanmorgen toch maar 73,3kg( +0,5kg)

Blugh training begon lekker met squat en bp maar daarna was het gewoon kut, heel mn lichaam trilde bij elke oefening en knieen zijn fucked up, hopelijk is dat snel over want gaat net zo lekker nu met squat. Gisteren schat ik mn kcal inname op 6000kcal, smorgens whey shake met 10ml ollijfolie, 70gram rice powder, op werk eiwitpannekoek met pindakaas, 2e pauze 2broodjes kipsate salade, 2 broodjes pittige kipsalade, 3 met krabsalade en 2 krentenbollen met kaas, om 3uur nog een groot stuk abrokozenvlaai met slagroom, om half 6 2burritos en van half 9 tot 1 nog een stuk monchou taart met slagroom, wa chips en m&ms en nog een stuk of 50 party knacks omdat er verder bijna niet van werd gegeten:P. Woog vanmorgen toch maar 73,3kg( +0,5kg)
Het dikgedrukte snap ik echt niet...het mag dan slechts 90kcals zijn, maar als je weet dat de hele dag ellende gaat worden...waarom zou je in godsnaam dan nog die 10ml olijfolie pakken..

Geweldig dat je maar een halve kilo zwaarder bent na zo'n dag trouwens:roflol:

Qua training kan het na dergelijk voedsel altijd twee kanten op...awesome of fucked up..een middenweg lijkt er vaak niet te zijn..:o

• #1.469
Het dikgedrukte snap ik echt niet...het mag dan slechts 90kcals zijn, maar als je weet dat de hele dag ellende gaat worden...waarom zou je in godsnaam dan nog die 10ml olijfolie pakken..

Geweldig dat je maar een halve kilo zwaarder bent na zo'n dag trouwens:roflol:

Qua training kan het na dergelijk voedsel altijd twee kanten op...awesome of fucked up..een middenweg lijkt er vaak niet te zijn..:o

Nu je het zegt, slaat idd nergens op die olijfolie haha, ik lijk wel een autist dat het gewoon op automatische piloot ging olijfolie pakken en in shakebeker gieten:P

Ik denk dat het bij mij wel duidelijk is dat training kut gaat na zoveel kut voeding, moet mezelf sowieso herpakken, want het lijkt bekant wel elke dag cheatday:D

Lekkere training flexxie! Je squats zagen er goed uit! :thumbs:

Nice 6k, papz*k :p

Veel volume op die bench!
Heb je trouwens last van je benen dat je Squat gewicht lager ligt dan bench?

Die bench is zeker netjes. Het vele snacken lijkt idd nergens op :trollface:

Damn, da's een beste cheat! :rolleyes:

6000kcal dat moeten deze week wel flinke knaltrainingen worde :D

• #1.476
The december struggles are real!

Dat het maar snel januari is:p

Lekkere training flexxie! Je squats zagen er goed uit! :thumbs:

Thanks maat

Nice 6k, papz*k :p

Veel volume op die bench!
Heb je trouwens last van je benen dat je Squat gewicht lager ligt dan bench?

Ik had onderrug problemen, waardoor ik niet zwaar kon squatten, ben weer aan het opbouwen, maar dat houdt nu denk ik ook weer effe op want nu zijn m'n knieën weer fucked up.

Die bench is zeker netjes. Het vele snacken lijkt idd nergens op :trollface:

Bench gaat wel weer lekker ja:), snacken was schandalig:D

Toch weeg ik niet zwaarder:p

6000kcal dat moeten deze week wel flinke knaltrainingen worde :D

Ben er bang voor, zit er sowieso aan te denken om lb training morge n te skippen, kan toch amper iets doen met die fucked up knieën.

Vanavond ub, ben benieuwd of 5x3x55 MP gaat lukken.

• #1.477
Net UB:

pwo:1scoop assault +1scoop shatter

5min. crosstrainer

MP
10x20
5x35
5x45
3x55 pff al zwaar
2x55
2x55 dit wordt em niet vandaag
8x40

Pull ups
5xbw
5xbw +10
5xbw +10
5xbw +10 nipt!

BP
10x40
8x65
8x77,5 kut grip volgende set wat smaller
8x77,5 ging beter
10x77,5 nice!

Plate loaded seated row
12x65
12x80
10x90
8x105 pr

Side raises
10x9
6x12
6x12
5x12

Db curl
10x14
5x18
8x16

Rope pushdown
15x25
12x30
12x30
11x30 niet slecht :)

Planks
80 sec. had ik totaal niet meer verwacht:P
60 sec.

Toch nog best goeie training, had na MP zoiets van dit wordt niks vandaag, knieen voelde fucked up, maar rest van de training ging toch best goed, morgen skip ik lb, hopelijk kan ik zondag wel wat LB doen.

Laatst bewerkt:
Gelukkig viel alleen de MP tegen en ging de rest gewoon toppie! Hopelijk zijn die knieën binnenkort ook weer in orde maat!

goeie pr op je seated row.

Damn, je upper body gaat goed hoor, bij haast gelijke stats aan mij. Ik hoop dat de knieen snel de goeie kant op gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven