XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn, ben ik even blij dat mijn gym tweede kerstdag gewoon open is.. :rolleyes:

Hier ook.. van 10:00-13:00.. kan ik nog net even wat doen. :D op mijn enige vrije feestdag. :o

Stelletje lucky bastards! Mijn gym grijpt iedere gelegenheid aan om dicht te gaan..

Kerstavond dicht, kerst dicht en oudjaarsavond en nieuwjaarsdag dicht..

Wat doet Marvin dan...die neem de 24e en 31 een dag vrij om sochtends te trainen:roflol:

.. Of jullie komen allemaal tweede kerstdag en oudjaars -en nieuwsjaarsdag naar First Class Gym om te trainen.. :eyebrow:

Bij mij is het nooit gesloten :p

Stelletje lucky bastards! Mijn gym grijpt iedere gelegenheid aan om dicht te gaan..

Wat doet Marvin dan...die neem de 24e en 31 een dag vrij om sochtends te trainen:roflol:
Ha ha, dat is ook een oplossing.
Geen problemen voor de thuistrainer ook met de feestdagen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
Allebei mooie doelen om naar toe te werken!

Lijkt me wel vet om eens echt goed zichtbare abs te hebben, maar durf het nog steeds niet aan om daar naartoe te cutten. Omdat ik dan onder de 65kg uitkomt vrees ik.

Lekkere train. Mooie pull ups en hyperextensions!

Thanks!

Lekkere hyperextensions maat! Jammer dat ik die niet gezien had, ik was druk bezig met mijn cardio :D

Je hebt niks gemist, zo spannend zijn hypers niet:)

Damn, ben ik even blij dat mijn gym tweede kerstdag gewoon open is.. :rolleyes:

Hier ook.. van 10:00-13:00.. kan ik nog net even wat doen. :D op mijn enige vrije feestdag. :o

Jelly.. Hier gewoon 1e en 2e kerstdag dicht, net als nieuwjaarsdag. :(

Het is dat ik nu blessure heb en geen benen doe anders was ik 2e kerstdag wel een andere gym gaan opzoeken :)

.. Of jullie komen allemaal tweede kerstdag en oudjaars -en nieuwsjaarsdag naar First Class Gym om te trainen.. :eyebrow:

Beetje ver, misschien een idee om daar een keer een meet te regelen:)

Bij mij is het nooit gesloten :p

Zet de koffie dan maar klaar :) Dbb kerstmeet bij Robke?

Doe mij maar een Jupiler:)

Maar jij heb zo'n eng, afgelegen tuinhuis toch..
Of was het toch de kelder? :twitch:

Ha ha, dat is ook een oplossing.
Geen problemen voor de thuistrainer ook met de feestdagen.

Ik wil ook een homegym:(

En dat met die gewoontes van levend inmetselen in Belgie... ik zou maar voorzichtig zijn Sanne :p

Haha

:roflol: voor jou zal ik een kaarsje aansteken

Das dan wel weer aardig:)

Vandaag m'n gebakflow beëindigd, vanmorgen nog een stuk op en gisteren 2. Denk laatste 2 weken wel 20stukken gebak op.

Vanmiddag ub training want knie nog steeds fucked op en kan pas volgende week naar therapeut.

Jupiler is niet eens Belgisch meer :(

Kasteel bruin ! Of een Straffe Hendrik Quadruple. Nom nom nom

• #1.514
Jupiler is niet eens Belgisch meer :(

Kasteel bruin ! Of een Straffe Hendrik Quadruple. Nom nom nom

Jupiler niet meer belgisch??? hoezo dat dan

Training van net:

Bp
10x40
10x60
6x80
6x80
6x80
7x80

Weighted pullups
5xbw
3xbw +15
3xbw +15
3xbw +15 vpr denk ik
korte rust
7xbw

Plate loaded seated row
10x80
8x100
8x100
9x100 vpr

Plate loaded incline press
12x40
10x60
10x75
8x85 pr

Db side raises
10x8
9x10
9x10
9x10

Bb curl
10x22,5
10x27,5
7x32,5
5x32,5

one arm pushdown
12x10
10x15
9x15

Wel aardige training, vandaag erachter gekomen dat pijn in mn knie vanuit mn rug komt, want smorgens heb ik nergens last van en in de loop van de dag wordt het steeds erger, heb nu ook pijnlijke plek aan de zijkant van mn onderrug. Net therapeut gebeld maar nam niet op,maar die zal nog wel terugbellen en dan hoop ik dat ik morgen nog terecht kan.

Balen van je knie/rug man. Verder wel lekkere training. Ben wel benieuwd wat voor blessure je nu hebt..

• #1.516
Zeker een lekkere training. Hopen dat je nog rechtgezet kan worden voor de kerst :)

Jupiler is al lang in handen van de US en imo net zo Belgisch als Coca Cola

Laatst bewerkt:
  • #1.520
Zeker een lekkere training. Hopen dat je nog rechtgezet kan worden voor de kerst :)

Helaas niet, kan pas maandagavond bij de manueel therapeut terecht, maarja vandaag ging het al wat beter met mn knie, komende dagen lekker vreten en zondag weer knallen en dan hopelijk volgende week weer lb trainen.

Jupiler is al lang in handen van de US en imo net zo Belgisch als Coca Cola

Wist ik niet ,jammer man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven