SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jelly.. Hier gewoon 1e en 2e kerstdag dicht, net als nieuwjaarsdag.Damn, ben ik even blij dat mijn gym tweede kerstdag gewoon open is..![]()

Dbb kerstmeet bij Robke?Maar jij heb zo'n eng, afgelegen tuinhuis toch..

Ha ha, dat is ook een oplossing.Stelletje lucky bastards! Mijn gym grijpt iedere gelegenheid aan om dicht te gaan..
Kerstavond dicht, kerst dicht en oudjaarsavond en nieuwjaarsdag dicht..
Wat doet Marvin dan...die neem de 24e en 31 een dag vrij om sochtends te trainen![]()
En dat met die gewoontes van levend inmetselen in Belgie... ik zou maar voorzichtig zijn SanneMaar jij heb zo'n eng, afgelegen tuinhuis toch..
Of was het toch de kelder?![]()

Maar jij heb zo'n eng, afgelegen tuinhuis toch..
voor jou zal ik een kaarsje aanstekenLekkere hyperextensions maat! Jammer dat ik die niet gezien had, ik was druk bezig met mijn cardio![]()

Damn, ben ik even blij dat mijn gym tweede kerstdag gewoon open is..![]()
Hier ook.. van 10:00-13:00.. kan ik nog net even wat doen.op mijn enige vrije feestdag.
![]()
Jelly.. Hier gewoon 1e en 2e kerstdag dicht, net als nieuwjaarsdag.![]()
Stelletje lucky bastards! Mijn gym grijpt iedere gelegenheid aan om dicht te gaan..
Kerstavond dicht, kerst dicht en oudjaarsavond en nieuwjaarsdag dicht..
Wat doet Marvin dan...die neem de 24e en 31 een dag vrij om sochtends te trainen![]()

.. Of jullie komen allemaal tweede kerstdag en oudjaars -en nieuwsjaarsdag naar First Class Gym om te trainen..![]()

Zet de koffie dan maar klaarDbb kerstmeet bij Robke?

Maar jij heb zo'n eng, afgelegen tuinhuis toch..
Ha ha, dat is ook een oplossing.
Geen problemen voor de thuistrainer ook met de feestdagen.

En dat met die gewoontes van levend inmetselen in Belgie... ik zou maar voorzichtig zijn Sanne![]()

Jupiler is niet eens Belgisch meer
Kasteel bruin ! Of een Straffe Hendrik Quadruple. Nom nom nom
hoezo dat danBalen van je knie/rug man. Verder wel lekkere training. Ben wel benieuwd wat voor blessure je nu hebt..

Jupiler is al lang in handen van de US en imo zet zo Belgisch als Coca Cola

Zeker een lekkere training. Hopen dat je nog rechtgezet kan worden voor de kerst![]()
Jupiler is al lang in handen van de US en imo net zo Belgisch als Coca Cola