XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van die MP inderdaad, maar de rest ziet er meer dan prima uit! Hoe is je voeding momenteel eigenlijk, bulk?

Verstandig om even LB te skippen, kan ik alleen maar toejuichen.. Als je eenmaal begint te kloten met kleine pijntjes en er gewoon overheen gaat trainen ben je dadelijk wellicht verder van huis..
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je voeding!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
Gelukkig viel alleen de MP tegen en ging de rest gewoon toppie! Hopelijk zijn die knieën binnenkort ook weer in orde maat!

Ja man, baal er echt van, squat ging net zo lekker laatste tijd.

Thanks maat

Damn, je upper body gaat goed hoor, bij haast gelijke stats aan mij. Ik hoop dat de knieen snel de goeie kant op gaan.

Ub gaat wel lekker ja, Lb nu weer even niet:(
Maandag fysio bellen als er nog geen verbetering in zit.

Jammer van die MP inderdaad, maar de rest ziet er meer dan prima uit! Hoe is je voeding momenteel eigenlijk, bulk?

Het was een cleanbulk, maar nu al een paar weken dirtybulk haha, rustdagen 2900 en trainingsdagen 3400kcal, maar ik zit er eigenlijk bijna elke dag dik overheen, zit nu ook weer gebak te eten haha, maar kom eigenlijk nauwelijks aan dus waarschijnlijk ligt m'n onderhoud toch wat hoger, maar het lukt me niet om clean meer te eten.

Verstandig om even LB te skippen, kan ik alleen maar toejuichen.. Als je eenmaal begint te kloten met kleine pijntjes en er gewoon overheen gaat trainen ben je dadelijk wellicht verder van huis..
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je voeding!

Al te vaak door getraind met pijntjes, daar heb ik wel van geleerd, maar het is wel frustrerend want 100kg squat zat er wel weer aan te komen.

Het was een cleanbulk, maar nu al een paar weken dirtybulk haha, rustdagen 2900 en trainingsdagen 3400kcal, maar ik zit er eigenlijk bijna elke dag dik overheen, zit nu ook weer gebak te eten haha, maar kom eigenlijk nauwelijks aan dus waarschijnlijk ligt m'n onderhoud toch wat hoger, maar het lukt me niet om clean meer te eten.
IIFYM! :D

Join the club...

En dan ben ik officieel niet eens aan het bulken..:roflol:

• #1.489
Ik moet eigenlijk ook gewoon recompen maar dan ga ik ook meer eten dan de bedoeling is. Ik ben alleen strict als ik cut, zwak maar het is niet anders haha.

Net even een korte training

Bp

10x40
8x60
5x75
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85

Pull ups
8x
8x
7x
6x

Weighted hyperextensions
10x BW +10
8x BW +20
10x BW + 24

En dat was het alweer haha, bench ging vrij easy ook al was onderrug vermoeid van hele week hard werken, knie zit ook geen verbetering in dus maandag manueel therapeut bellen. Vandaag weer 2 stukken gebak op, woog voor training 76,1kg.

:roflol: Jij zit ook in een goede taart en gebak flow :eating:

Eat all the cake!

Mooi bechgewicht trouwens!!:D

Wees overigens blij dat bij jou de cuts nog wel strict gaan...zelfs die zijn bij mij afgelopen jaar een drama. Dat is bij mij ook te wijten aan het feit dat ik geen echt doel had en snel tevreden ben..:o

lekkere benchpresses maat!

Goed volume op bp

Nice stats, deze gaan we volgen.

• #1.496
:roflol: Jij zit ook in een goede taart en gebak flow :eating:

Eat all the cake!

Mooi bechgewicht trouwens!!:D

Wees overigens blij dat bij jou de cuts nog wel strict gaan...zelfs die zijn bij mij afgelopen jaar een drama. Dat is bij mij ook te wijten aan het feit dat ik geen echt doel had en snel tevreden ben..:o

:D Moet nu wel afgelopen zijn die flow, begin nu echt vochtig te worden, gisterenochtend had ik een buikomtrek van 84cm:eek:.

Bench ging lekker vanaf nu 2,5kg per week verhogen ben benieuwd waar ik vastloop.

Mijn volgende (mini) cut begint over 3 weken alweer, wil er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen op het strans in thailand:P

Thanks maat.

Thanks,ging lekker.

Nice stats, deze gaan we volgen.

Welkom:D

Nou ja..nooit echt tevreden...maar shredded genoeg:roflol:

Had ik maar de disipline en massa om eens goed shredded te gaan, misschien volgend jaar eens een keer proberen te cutten naar 10%.

• #1.497
Training van net:

pwo 1scoop assault +1scoop shatter

5min. crosstrainer

Incline bp
10x20
10x40
8x60
6x70
6x70
Had er meer van verwacht

Plate loaded seated row
12x70
10x90
8x100
6x110 pr ,nice
dropsetje
11x70

Db shoulder press
10x18
8x22
5x24
8x20

Weighted pull ups
6xbw
3xbw +11,25
3xbw +11,25
3xbw +11,25
6xbw

Barbell shrugs
12x60
10x80
10x80
9x80
Lang geleden dat ik shrugs heb gedaan

Preacher db curl
10x16
8x18
6x18

Lying tricep db extension
10x14
10x16
9x16

Weighted hyperextensions
10xbw +10
8xbw +22
7xbw +32 pr
6xbw +32

Planks
50sec
50sec

Best goeie training, presskracht zit niet echt veel progressie in laatste tijd,maar pullkracht gaat laatste tijd wel goed vooruit. Komende week maar 2 trainingen omdat ik elke dag een uur eerder moet beginnen op werk en kerst is gym dicht dus dan valt er ook een dag weg.

Mijn volgende (mini) cut begint over 3 weken alweer, wil er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen op het strans in thailand:P

Had ik maar de disipline en massa om eens goed shredded te gaan, misschien volgend jaar eens een keer proberen te cutten naar 10%.

Allebei mooie doelen om naar toe te werken!

Lekkere train. Mooie pull ups en hyperextensions!

Lekkere hyperextensions maat! Jammer dat ik die niet gezien had, ik was druk bezig met mijn cardio :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven