AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijne kerst Flexx :)

Yes, fijne kerst Flexie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523

Thanks jullie ook en de rest van mn volgers natuurlijk ook:)

Zondag pas training dus word het tot die tijd foodlog, gisteren thuis kerstdiner, vooraf zalmsalade met zo'n 200gram zalm erin, hoofdgerecht kalkoen met aardappel en groente, waarvan 200gram aardappel 600 gram kalkoen op, nagerecht cheesecake, en savond nog paar keer cheesecake op en wat chocolade, vanmorgen ook nog cheesecake en kerstol ,croissant en kersstol stuk op nu naar schoonouders verder vreten:)

• #1.524
brunch bij schoonouders gehad: 2 borden tomatensoep met ballen, 2 borden kipragout met pasteitjes en ongeveer 200 gram tiramisu met slagroom en 200gram hertog brownie ijs met slagroom:D

Klinkt allemaal weer prima Flex! Geniet ervan

Dik hok.

• #1.527
Ik wist niet dat de snackbar open was met kerst.

• #1.529
Frituur schoonouders wel

• #1.531
:roflol::roflol:

Hoe gaat het met de gains inmiddels? En vloeit er ook nog drank bij of vallen de drank kcals mee..?

Vanmorgen 74,1kg ( 1,1kg zwaarder dan donderdagochtend, gisteren 2 biertjes op dus valt wel mee:) . Vandaag gourmetten bij mijn ouders dus de 75kg moet wel lukken morgenvroeg:p . Benieuwd hoe de training morgen gaat.

Trouwens geen deel 2 gister van diner, maar thuis nog wel cheesecake op en 10 celebrations en toen was ik een beetje misselijk haha.

Ik dacht, er is hier al vroeg getrained vanmorgen.... alleen een opsomming van vreten :roflol:

• #1.533
Gym is dicht:mad:

• #1.534
Net (straf)cardio 35min. gelopen met de hond. Snelheid 4,7km per uur.

Whut, maar 1 kg zwaarder?
.. Kom ik aan met mijn 4.5 kg.. :o

Lol whut

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven