MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Kleine update op prive vlak

Mijn vriendin heeft een hartafwijking( ze heeft daardoor ook een pacemaker), nu was ze eind oktober ziek geworden op mallorca( keelonsteking), 2weken daarna was ze nog steeds vaak benauwd, snel moe enz, ziekenhuis in eindhoven geweest, die zeiden toen dat het een virus was. 2weken later nog hetzelfde dus naar het ziekenhuis in nijmegen waar ze ook altijd heen moet voor jaarlijkse controle en waar ze ook al tig keer geopereerd is. Wat bleek nou een ader(en) die naar haar hart loopt lekt zuurstof arm bloed waardoor haar saturatie(zuurstofgehalte) na een klein beetje inspanning al ver omlaag schiet. Ze moet nu dus geopereerd worden waarbij ze die ader(en) dichtschroeien ofzo, weet het fijne er nog niet van. En die operatie gaat dus op korte termijn plaatsvinden waardoor we onze vakantie naar thailand in februari moeten annuleren. Heel erg jammer, maar het is niet anders. Daardoor vervalt mijn mini cut plan van deze maand en bulk ik door tot begin maart en cut dan tot midden mei want dan gaan we waarschijnlijk 2weken naar curacao.

Heel erg vervelend nieuws maat, ik baalde ook toen ik het vanmiddag hoorde. Ik hoop oprecht dat de operatie goed uitpakt en dat je vriendin snel en goed herstelt. Echt super balen dat je niet naar Thailand kunt gaan, maar je kunt nu wel lekker door bulken. Een nieuwe toffe vakantie komt echt wel weer! Ik (en je andere vrienden) zijn er in ieder geval voor jullie, maar dat weet je! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Dat is vervelend nieuws man. Eerst maar even duidelijkheid krijgen waar jullie medisch aan toe zijn, en wanneer. Al het andere is iets minder belangrijk nu....
Sterkte!

t*ring, dat is wel ff heavy gozer! Wat Neet idd zegt: "Al het andere is even minder belangrijk nu".

Jeetje Flex, wat heftig!!

Maar hopelijk biedt de operatie uitkomst en is het herstel voorspoedig! Die vakantie Thailand halen jullie vast nog eens in!

Nog even doorbulken is natuurlijk ook geen slecht vooruitzicht!:thumbs:

Heftig man, spoedig herstel voor je vriendin !

Oef, dat is nieuws waar je niet bepaald op zit te wachten..
Heftig, niet meer dan logisch dat je nu met je koppie vooral bij je vriendin zit.
Veel sterkte voor beiden, ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen :kiss:

• #1.588
Heel erg vervelend nieuws maat, ik baalde ook toen ik het vanmiddag hoorde. Ik hoop oprecht dat de operatie goed uitpakt en dat je vriendin snel en goed herstelt. Echt super balen dat je niet naar Thailand kunt gaan, maar je kunt nu wel lekker door bulken. Een nieuwe toffe vakantie komt echt wel weer! Ik (en je andere vrienden) zijn er in ieder geval voor jullie, maar dat weet je! :thumbs:

Thanks maat, waardeer ik echt! Komt allemaal wel goed.

Dat is vervelend nieuws man. Eerst maar even duidelijkheid krijgen waar jullie medisch aan toe zijn, en wanneer. Al het andere is iets minder belangrijk nu....
Sterkte!

Als het goed is krijgen we deze week nog te horen wanneer de operatie gaat plaatsvinden. Hoop zo snel mogelijk, want het duurt nu wel te lang, ze zit al vanaf begin november thuis.

t*ring, dat is wel ff heavy gozer! Wat Neet idd zegt: "Al het andere is even minder belangrijk nu".

Ja, gezondheid van mn vriendin is nu wel het belangrijkste, gelukkig kan ik nog wel gewoon trainen naast het werk en vele huishoudelijke taken op dit moment. Gelukkig helpt de moeder van mn vriendin ook mee, want het werdt toch wel een beetje veel voor mij.

Jeetje Flex, wat heftig!!

Maar hopelijk biedt de operatie uitkomst en is het herstel voorspoedig! Die vakantie Thailand halen jullie vast nog eens in!

Nog even doorbulken is natuurlijk ook geen slecht vooruitzicht!:thumbs:

Als alles goedgaat ,moet ze na de operatie al meteen merken dat ze niet zo snel benauwd en kortademig meer is. Eerste weken mag ze nog niet veel, maar daarna moet ze weer rustig aan haar conditie opbouwen. Vakantie thailand schuiven we gewoon naar februari 2017:D

Heftig man, spoedig herstel voor je vriendin !
Thanks man, hoe is het nu met jou?

Oef, dat is nieuws waar je niet bepaald op zit te wachten..
Heftig, niet meer dan logisch dat je nu met je koppie vooral bij je vriendin zit.
Veel sterkte voor beiden, ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen :kiss:

Thanks, steunen elkaar voor de 100%, komt allemaal wel goed:)

Training van net UB:

pre workout: 1scoop assault + 1scoop shatter

5min. crosstrainer

MP
10x20
8x35
5x45
5x45
8x45

Wide grip Pullups
5xbw +5
3xbw +17,5 pr
3xbw +17,5
3xbw +17,5 vpr

BP
10x40
8x70
6x85
6x85
6x85
6x85

Small grip Plate loaded low row ( ander apparaat als normaal, noem deze maar de oranje variant:P)
12x60
10x80
10x90
10x90
Apparaat is iets zwaarder dan de gele variant:P

Barbell curl
10x27,5
8x32,5
7x35
6x35

Weighted dips
10xbw +10
10xbw +25
10xbw +25
10xbw +25
20sec. rust
5xbw +25

Reverse machine fly
12x40
10x50
10x50
10x50

Planks
50sec
50sec

Lekkere training! Gewicht vanmorgen 74,8kg

Mooie traininkje zo kerel :) BP vind ik nog best netjes na een MP :D

Lekkere BP en pullups weer maat. Volgende week ga ik je pullups eens vastleggen op camera :D

Zo een bericht hakt er aardig in... Hoop dat alles snel en voorspoedig verloopt. Sterkte in ieder geval.

Wel lekker getraind!

Toch niet verkeerd die benches zo als 3e oefening!!:thumbs:

Sterkte ermee Flex. Dat je vriendin maar spoedig mag herstellen. van de operatie.
Desondanks trouwens een prima training kerel ;).

• #1.597
Mooie traininkje zo kerel :) BP vind ik nog best netjes na een MP :D

Thanks man, was niet slecht nee:)

Zekers, die twee zitten elkaar altijd in de weg. :p Lekkere train.

Yess, maar als je daarop instelt maakt dat niet zoveel uit vind ik.

Lekkere BP en pullups weer maat. Volgende week ga ik je pullups eens vastleggen op camera :D

Thanks maat, doe maat andere keer, volgende week deload:P

Zo een bericht hakt er aardig in... Hoop dat alles snel en voorspoedig verloopt. Sterkte in ieder geval.

Wel lekker getraind!

Thanks, meer over situatie hieronder.

Jaaaaaa, daar houden we van!! :drool:

:D

Toch niet verkeerd die benches zo als 3e oefening!!:thumbs:

Mag niet klagen nee:D

Sterkte ermee Flex. Dat je vriendin maar spoedig mag herstellen. van de operatie.
Desondanks trouwens een prima training kerel ;).

Thanks bas. Hoop het ook.

Vandeweek belde cardioloog dus met weer minder nieuws. Operatie is pas ergens in maart, en precieze datum volgt nog. Erg frustrerend dat het nog zo lang duurt!

Donderdag geen LB getraind want onderrug/bekken voelde niet lekker aan, gaat nu wel weer stuk beter,maar nu is mn hamstring weer geirriteerd ofzo. Borst begint ook weer pijntjes te tonen, dus besloten om komende week te deloaden.

Training van net UB:

Pre workout: 1scoop assault + 1scoop c4

BP
12x40
8x60
5x80
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5 vpr
Laatste 3setjes laatste rep grinder haha

Plate loaded low row
12x80
10x100
8x100
8x100

Incline bp
10x50
5x65
5x75
4x75
5x65 pff op

Wide grip pull up
8xbw
7xbw
6xbw
hammer grip
7xbw

One arm side raises
10x8
8x9
8x9
7x9 pff zwaar

Rope pushdown
15x20
10x25

Close grip bp
10x60
8x70
8x70

Db curl
10x12
10x14
10x14

Hammer db curl
10x14
10x14

Wel goeie training,maar merk echt dat ik aan een deload toe ben, is ook al heeeel lang geleden.

Balen van die extra wachttijd.....
De UB train daarentegen ging wel lekker zeg :thumbs:

Kun je niet naar een ander ziekenhuis waar ze wel eerder plaats hebben?

Das inderdaad wel heel erg balen.. wachttijden zijn soms belachelijk lang. Inderdaad zou je eens kunnen vragen naar een ander ziekenhuis... Misschien kan het eerder..

Pijntjes zijn lastig. Hoop dat de deload je goed doet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven