AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Balen van die extra wachttijd.....
De UB train daarentegen ging wel lekker zeg :thumbs:

Thanks neet :D

Kun je niet naar een ander ziekenhuis waar ze wel eerder plaats hebben?

Das inderdaad wel heel erg balen.. wachttijden zijn soms belachelijk lang. Inderdaad zou je eens kunnen vragen naar een ander ziekenhuis... Misschien kan het eerder..

Pijntjes zijn lastig. Hoop dat de deload je goed doet.

Nee,kan helaas niet, mijn vriendin heeft een complexe hartafwijking, aders lopen heel anders als bij normale personen en de cardioloog vertrouwd de operatie maar aan 1 chirurg toe. Dusja het is even niet anders.

Hè balen Flex, dat is minder nieuws! Maar goed...beter gebeurt het wel goed...dan (helaas) maar even geduld hebben.

Wel goed training ondanks de pijntjes man!!:thumbs: Succes in ieder geval met de komende deload!:D

• #1.603
Hè balen Flex, dat is minder nieuws! Maar goed...beter gebeurt het wel goed...dan (helaas) maar even geduld hebben.

Wel goed training ondanks de pijntjes man!!:thumbs: Succes in ieder geval met de komende deload!:D

Zaterdag toch eindelijk een definitieve datum voor operatie, 1 maart dus gelukkig wel vooraan in maart.

Training ging wel aardig:)

Zondag niet meer wezen trainen, omdat ik last van hamstring aanhechting en mn linkerknie zeurde weer. Vanavond eerste deload training, hartstikke saai,maar doe alles wel extra langzaam en gecontroleerd:P

Fijn dat die datum er nu is.
Hopen dat het vnv weer soepel gaat!

Deload is kut, maar moet inmiddels toch schoorvoetend bekennen dat het werkelijk nut kan hebben..
Dusse.. Verstandig bezig! :)

Thanks man, was niet slecht nee:)

Yess, maar als je daarop instelt maakt dat niet zoveel uit vind ik.

Thanks maat, doe maat andere keer, volgende week deload:P

Thanks, meer over situatie hieronder.

:D

Mag niet klagen nee:D

Thanks bas. Hoop het ook.

Vandeweek belde cardioloog dus met weer minder nieuws. Operatie is pas ergens in maart, en precieze datum volgt nog. Erg frustrerend dat het nog zo lang duurt!

Donderdag geen LB getraind want onderrug/bekken voelde niet lekker aan, gaat nu wel weer stuk beter,maar nu is mn hamstring weer geirriteerd ofzo. Borst begint ook weer pijntjes te tonen, dus besloten om komende week te deloaden.

Training van net UB:

Pre workout: 1scoop assault + 1scoop c4

BP
12x40
8x60
5x80
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5
3x92,5 vpr
Laatste 3setjes laatste rep grinder haha

Plate loaded low row
12x80
10x100
8x100
8x100

Incline bp
10x50
5x65
5x75
4x75
5x65 pff op

Wide grip pull up
8xbw
7xbw
6xbw
hammer grip
7xbw

One arm side raises
10x8
8x9
8x9
7x9 pff zwaar

Rope pushdown
15x20
10x25

Close grip bp
10x60
8x70
8x70

Db curl
10x12
10x14
10x14

Hammer db curl
10x14
10x14

Wel goeie training,maar merk echt dat ik aan een deload toe ben, is ook al heeeel lang geleden.

Pittige training, flink volume! Was je wel even mee bezig schat ik zo. Waaraan merk je dat je een deload nodig hebt, toch niet vanwege die laatste 3 setjes op de bench?
Verder sterkte met het vrouwtje man!

• #1.607
Fijn dat die datum er nu is.
Hopen dat het vnv weer soepel gaat!

Yess, zeker fijn, dat het maar snel zo ver is:)

Deload is kut, maar moet inmiddels toch schoorvoetend bekennen dat het werkelijk nut kan hebben..
Dusse.. Verstandig bezig! :)

Verstand komt met de jaren:D

Pittige training, flink volume! Was je wel even mee bezig schat ik zo. Waaraan merk je dat je een deload nodig hebt, toch niet vanwege die laatste 3 setjes op de bench?
Verder sterkte met het vrouwtje man!

Thanks man.

Nee, ligt niet aan die setjes bench, maar zit al een tijdej tegen mn max aan te trainen en merk gewoon dat ik effe een stapje trug moet zetten om vervolgens weer een paar stappen vooruit te kunnen zetten. Voeding is ook weer on point, houdt sinds gisteren weer alles bij in myfitnesspal, vandaag clean 3100kcal gegeten.

Training van net UB:

MP
10x20
8x30
5x35
5x35
5x35
5x35

Pullups
6x
6x
6x
6x
6x

BP
10x20
10x40
8x60
8x70
8x70
8x70

Plate loaded low row
10x60
10x70
10x70
10x70

Reverse machine fly
10x35
10x35
10x35

Barbell curl
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Weigted dips
12xbw +10
12xbw +10
Een noobje effe laten zien hoe je nette pullups doet :P 3xbw
12xbw +10
12xbw +10

Hammer db curls
10x10
10x10
10x10

Planks
70sec
50sec
50sec

Deload training, toch nog best lekker zo'n training. Nam weinig rust, dus eigenlijk was het 1 grote pomp training haha, pomp was ook niet normaal. Was in uur en kwartier klaar, ben er normaal zo'n 2uur mee bezig.

Toch wel aardige volumes voor een deload. Goed dat je ook weer logt in MFP! Goed bezig maat.

Als je er een speed training van maakt, wordt het deloaden toch nog een uitdaging. Lekker :)

Als je er een speed training van maakt, wordt het deloaden toch nog een uitdaging
Maar dat zou het juist niet moeten zijn...

Anyway, fijn dat de datum bekend is. De komende maanden gaan nu waarschijnlijk tergend langzaam, maar hoop echt dat alles zo snel mogelijk achter de rug is en goed gaat natuurlijk!

Anyway, fijn dat de datum bekend is. De komende maanden gaan nu waarschijnlijk tergend langzaam, maar hoop echt dat alles zo snel mogelijk achter de rug is en goed gaat natuurlijk!
Precies dit..

• #1.612
Toch wel aardige volumes voor een deload. Goed dat je ook weer logt in MFP! Goed bezig maat.

Thanks maat

Als je er een speed training van maakt, wordt het deloaden toch nog een uitdaging. Lekker :)

Had inderdaad gewone rust moete nemen tussen mn setjes, maar het was zo druk, dat ik telkens naar de volgende oefening toe trainde:P, zal de komende deload trainingen gewoon normale rust pakken tussen setjes.

En thanks Kev hoop het ook, komt allemaal wel goed:)

Nou dat clean eten heeft ook 2 dagen geduurd, gisteren 3stukken gebak op op het werk en savonds nog een zak m&m's :P. Vanavond weer eens een LB training, ben benieuwd:D

:roflol: komop! Je kan het toch teminste op weekdagen volhouden? :roflol:

• #1.616
LB Deload training van gisteren:

Plate loaded leg press
12x80
10x90
10x90
10x90

Squat
10x20
10x30
8x50
8x50
8x50

Seated leg curl
10x25
10x25
10x25

Weighted hyperextension
10xbw +10
10xbw +10
10xbw +10

Plate loade kuiten apparaat
15x40
15x40
15x40
15x40

Paar setjes hanging knee en leg raises, damn wat zijn leg raises zwaar, kan ze nog niet zo goed:P

planks
50sec
50sec

Saaie training, maar alles voelde wel goed aan dus dat is dan wel weer fijn:)

Je bent weer even geweest! Dat is wat telt met deloaden!

Ik moet denk binnenkort ook maar weer eens zo'n weekje plannen..

Gewoon even 'chasing the pump' doen met deload. Meer is niet nodig ;)

Wat vind je het zwaarst bij leg raises? De abs?

Nee,kan helaas niet, mijn vriendin heeft een complexe hartafwijking, aders lopen heel anders als bij normale personen en de cardioloog vertrouwd de operatie maar aan 1 chirurg toe. Dusja het is even niet anders.

Ik weet niet wie haar chirurg is maar ik weet wel dat dr. Yilmaz Aladin van Jessa gouden handen heeft qua hartoperaties

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven