Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deloaden.. Wat is dat?!
Zonder gein, ik denk dat het wel verstandig is als je lichaam aangeeft dat t even te veel wordt.
Best vreemd dat ik degene ben die dit zegt trouwens, want ik heb in 1,5 nog nooit gedeload..
Hoe voel je zoiets aan? Als je niet meer vooruit komt? Is het dan gewoon niet een kwestie van werkgewicht weer wat verlagen en weer opbouwen?You're missing out on serious gain miss!.. Je traint je core toch al goed genoeg bij compounds?![]()
Hier nog eenHoe voel je zoiets aan? Als je niet meer vooruit komt? Is het dan gewoon niet een kwestie van werkgewicht weer wat verlagen en weer opbouwen?
Frituurde cns en of niet goed hersteld.
Je voelt dat alles te moeizaam gaat alles beetje pijnlijk aan voelt en je niet zo sterk bent als je hoort te zijn.
Maar dan kan je er toch gewoon het gewicht even resetten en door trainen, of heb ik dat mis?
Je bent weer even geweest! Dat is wat telt met deloaden!
Ik moet denk binnenkort ook maar weer eens zo'n weekje plannen..

Gewoon even 'chasing the pump' doen met deload. Meer is niet nodig![]()

Ik weet niet wie haar chirurg is maar ik weet wel dat dr. Yilmaz Aladin van Jessa gouden handen heeft qua hartoperaties
Deloaden.. Wat is dat?!
Zonder gein, ik denk dat het wel verstandig is als je lichaam aangeeft dat t even te veel wordt.
Best vreemd dat ik degene ben die dit zegt trouwens, want ik heb in 1,5 nog nooit gedeload..
Nee joh, geen leg raises doen, wordt niemand vrolijk van!
.. Je traint je core toch al goed genoeg bij compounds?![]()
Hier nog eenHoe voel je zoiets aan? Als je niet meer vooruit komt? Is het dan gewoon niet een kwestie van werkgewicht weer wat verlagen en weer opbouwen?

Frituurde cns en of niet goed hersteld.
Je voelt dat alles te moeizaam gaat alles beetje pijnlijk aan voelt en je niet zo sterk bent als je hoort te zijn.
Maar dan kan je er toch gewoon het gewicht even resetten en door trainen, of heb ik dat mis?
een of meerdere sessies op minder gewicht of rustdag(en) ja.

Hnnnng! Die Pizza's!!
Goede onderarm ook trouwens!!![]()
Meatlovers en shoarma, de burger kitchen vond ik niet echt veel aan.

Brutale vraag.. Kost dat nou ongeveer, zo'n sleeve als jij m hebt (qua grootte)?Thanks, binnenkort echt af laten maken, heel de binnenkant moet nog ingekleurd worden.
Brutale vraag.. Kost dat nou ongeveer, zo'n sleeve als jij m hebt (qua grootte)?
New York Pizza? .. ..
Die bezorgt hier niet meer...![]()