AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
goeie dips man, doe ik je niet na, zelfs zonder gewicht niet :o

Thans man, kan jij niet dippen?

Jaaaaaa, filmpje van dips, you made my day! :heart:

Dat is fijn om te horen:)

Training van net LB:

5min. crosstrainer

opwarm shizzle

Squat
12x20
10x40
8x55
8x67,5
8x67,5
8x67,5
best goeie reps

Leg extension ss leg curl
15x40 10x40
15x55 10x45
15x 55 10x45
15x55 10x45

Plate loaded leg press
12x100
12x120
12x120
12x120

Weighted hyperextension
10xbw10
8xbw+26
8xbw+26
8xbw+26
hm voelde niet lekker in onderrug, maar leek meer op spierpijn

Calves on legpress
18x100
15x130
15x130
15x130

ball crunches
15x
14x
zelfde als bij hypers, heb nu ook geen pijn dus zal wel meevallen

Had zin om weer ens wa hoger in reps te gaan, benen stond goed vol:)

Goede training. Squats gaan beetje bij beetje de goede kant op :D

Lekkere training Flex! Mirin' benches!!:thumb:

Dips zijn ook lekker!:D

Squats gaan ook weer vooruit of niet? Geen pijntjes meer?

goeie legday flex.

Hey lekkere dips. Gaan je makkelijk af idd. Iedereen mirint mij altijd omdat ik een dip-belt hebt. Bij jou ook?

Lekkere training!
soms is higher reps gewoon even lekker. :D

Back pump bij die extensions?

Leuk een filmpje! Goed gewicht bij de dips, ROM kan groter toch? En lekkere volume training voor LB gisteren.

Doe je chestdips Flex, of zo veel mogelijk op de triceps ?

Ik weet nooit wat ik moet denken van 'how to' fi
Dat gevoel heb ik ook vaak, bang dat ik teveel eet ofzo:P

Vind em heerlijk voor de quads!

Thanks maat

doe de hack squat zo

Volgens mij skipped hij stiekum wel eens een legday :o

Verder wel lekkere oefening, kan je ook goed diep mee gaan. Je had verder nooit last van de knietjes of wel?

• #1.692
Goede training. Squats gaan beetje bij beetje de goede kant op :D

Thanks maat

Lekkere training Flex! Mirin' benches!!:thumb:

Dips zijn ook lekker!:D

Thanks marv, vind dips heerlijk:)

Squats gaan ook weer vooruit of niet? Geen pijntjes meer?

Ging wel weer lekker ja, alleenzit nu wel weer met pijntjes hieronder daar meer over.

Thanks maat.

Hey lekkere dips. Gaan je makkelijk af idd. Iedereen mirint mij altijd omdat ik een dip-belt hebt. Bij jou ook?

Ben wel 1 van de weinige die in een dipbelt heeft, er ligt wel een belt bij ons inde gym ,alleen die sluit met klitteband haha, heb wel eens de gewichten eraf zien vallen bij iemand tijdens pullups.

Lekkere training!
soms is higher reps gewoon even lekker. :D

Thanks, zekers:)

Back pump bij die extensions?

Denk het niet, pijn zat wat hoger

Leuk een filmpje! Goed gewicht bij de dips, ROM kan groter toch? En lekkere volume training voor LB gisteren.

Kan missvhien wel iets dieper ja, alleen als ik te diep ga vinden mn schouders niet leuk.

Doe je chestdips Flex, of zo veel mogelijk op de triceps ?

Triceps, probeer ook zo rechtop mogelijk.

Ik weet nooit wat ik moet denken van 'how to' fi

Volgens mij skipped hij stiekum wel eens een legday :o

Verder wel lekkere oefening, kan je ook goed diep mee gaan. Je had verder nooit last van de knietjes of wel?

Ja was het eerste filmpje dat ik tegenkwam:P ,Vind em ook heerlijk voor de quads. Nou eigenlijk heb ik best wel zwakke knieen en redelijk snel er last van vooral mn linker knie, daar ben ik eens goed hard opgevallen met een scooter ongeluk en is snel pijnlijk. Squat , legpress en leg extension doe ik eigenlijk al een paar maanden daarom altijd met kneesleeves aan, sindsdien niet zo snel meer last van mn knieen.

Woensdag had ik dus een klein beetje last van mn rug , donderdag en gisteren is het een stuk erger geworden, vage pijn in de zijkant van het midden van mn rug, daardoor dus vandaag training geskipped en waarschijnlijk morgen ook, als het maandag nog niet een heel stuk minder is maar weer de manueel therapeut bellen. Baal hier echt van want het ging net zo lekker.

• Like
Waarderingen: Inb4
Jammer maat. Je ging net zo lekker. Veel pech met je rug :/

Kan missvhien wel iets dieper ja, alleen als ik te diep ga vinden mn schouders niet leuk.

Woensdag had ik dus een klein beetje last van mn rug , donderdag en gisteren is het een stuk erger geworden, vage pijn in de zijkant van het midden van mn rug, daardoor dus vandaag training geskipped en waarschijnlijk morgen ook, als het maandag nog niet een heel stuk minder is maar weer de manueel therapeut bellen. Baal hier echt van want het ging net zo lekker.

OK, akkoord. Voor mijn gevoel ga ik dieper, maar op een filmpje valt het misschien vies tegen :o

Balen van de rug weer, dat gebeurt je veel te vaak :(

Er komt namelijk wel aardig wat druk op de knietjes te staan, vandaar. Maar goed, wilt niet zeggen dat het je gaat slopen natuurlijk ;)

Er komt namelijk wel aardig wat druk op de knietjes te staan, vandaar. Maar goed, wilt niet zeggen dat het je gaat slopen natuurlijk ;)
Je hebt het over de hack squat van Scott Herman? Per definitie komt alle kracht op de knieschijf als je een quad only oefening doet, daar lopen je quads immers naar toe. Je zal dus minder gewicht moeten pakken dan een back squat waarbij ook nog aardig wat gewicht door billen en hams gedragen wordt.

shit man, rug weer balen. sterkte iig

Damn fucked up van je rug kerel! Hopelijk verbeterd het snel!:thumbs:

• #1.699
Jammer maat. Je ging net zo lekker. Veel pech met je rug :/

Jm, kan ik weer opnieuw gaan opbouwen.

OK, akkoord. Voor mijn gevoel ga ik dieper, maar op een filmpje valt het misschien vies tegen :o

Balen van de rug weer, dat gebeurt je veel te vaak :(

Kan wel iets dieper,maar is echt centimeter werk, voel zo iig al goed in mn triceps.

Met kneesleeves aan weinig last van:)

Je hebt het over de hack squat van Scott Herman? Per definitie komt alle kracht op de knieschijf als je een quad only oefening doet, daar lopen je quads immers naar toe. Je zal dus minder gewicht moeten pakken dan een back squat waarbij ook nog aardig wat gewicht door billen en hams gedragen wordt.

Klopt:)

shit man, rug weer balen. sterkte iig

Damn fucked up van je rug kerel! Hopelijk verbeterd het snel!:thumbs:

Thanks, ben vanmorgen naar manueel therapeut geweest, er zat een rib vast dus heeft hij effe losgemaakt met kraaktechniek en masseren, voelt nu eigenlijk wel goed aan,beetje stijfjes nog maar dat moet binnen paar dagen wel over zijn. Ik ga iig vrijdag weer trainen en dan doe ik wel een FB training.

Rugklachten watsdeze? Kut man..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven