- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pssst... 7 pannenkoeken is niet voor iedereen enkel het voorgerecht..
Stelletje vreetbalen dat we zijn![]()
true, true..Gaat bij ons meestal ook zo. Mijn gf houdt ook niet zo van pannenkoeken, dus dat eten we niet zoveel.Haha nee gewoon thuis, vriendin had er maar 2,5 op
M'n vriendin vond het niet normaal haha, hoeveel kan jij erop? Wel goed belegd he.

Gaat bij ons meestal ook zo. Mijn gf houdt ook niet zo van pannenkoeken, dus dat eten we niet zoveel.
In een restaurant heb ik eens 7 pannenkoeken op, van die grote. Afwisselend belegd met kaas, spek, stroop en appel.
Ik ben wel een beetje zoetekauw, dus pak vaak thuis als ik me echt laat gaan iets van 2-3 spekpannenkoeken, 2-3 met appel en kaneel en een stuk of 10-15 met stroop/poedersuiker. Stuk of 20 van die ~30cm pannenkoeken moet lukken
nee dat gaat me niet lukken, denk maximaal 10 ofzo.Beetje een zoetekauw was misschien een beetje een understatement..20nee dat gaat me niet lukken, denk maximaal 10 ofzo.
Gaat gelukkig goed met die rug. Foamrollen ben ik ook wel fan van
Het was nationale pannekoekendag gisteren, geloof ik![]()
Wij hadden geen pannenkoekenmix meer in huis
Toch maar even langs de supermarkt straks
Beetje late reactie... Maar goeie foto!

Het liefste met spek, kaas en stroop!Het beste van 2 werelden.

Jaloers! Ik heb geen melk in huis..eigenlijk bijna nooit

Jaloers! Ik heb geen melk in huis..eigenlijk bijna nooit
@flexx123 balen van die bench man! Maar 95kg op jouw bw en lengte is hoe dan ook nice! Zeker met een dergelijk volume!!![]()
Jaloers! Ik heb geen melk in huis..eigenlijk bijna nooit![]()

Bench is altijd prima bij jou. Ondanks msn dan die 3e rep die niet meer ging...