Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prima leg-day Flex! Sterkte met je gf!

Spannende dag. Ik hoop dat alles goed verlopen is. En even een uit-training om je gedachten te verzetten....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Goede legtraining mate en veel succes de komende dagen. Laten we hopen dat alles goed verloopt :)

Thanks maat

Nette training!
Succes de komende dagen en sterkte met je vriendin.

Thans, zie onder voor afloop.

Beginnen met calves? Speciale reden er achter of 'gewoon a la Kai Greene'? ;)
Sterkte met je gf :).

Ja, ik behoor nu tot teamnocalves, en wil naar teamwithcalves:P en thanks

Prima leg-day Flex! Sterkte met je gf!

Thanks marv

Spannende dag. Ik hoop dat alles goed verlopen is. En even een uit-training om je gedachten te verzetten....

Helaas is het niet zo gelopen zoal we hoopten. Klein beetje achtergrond informatie voor diegene die het nog niet wisten. Mn vriendin heeft een aangeboren hartafwijking, ze heeft daardoor ook een pacemaker sinds haar 13e. Nu waren er bloedvaten bij haar hart gegroeid die er niet horen en die zuurstofarm bloed lekten. Op echo was duidelijk een hele dikke ader te zien en die zouden ze dan dichtmaken en misschien ook nog wat kleinere. Nou gisteren was dus de operatie, ze hadden het grote bloedvat dichtgemaakt als test om te kijken of het zuurstofgehalte zou stijgen helaas was dat niet het geval en die kleinere bloedvaten lagen op zo'n moeilijke plaats dat ze geen risicos durfden te nemen en dus de operatie hebben beëindigd. Dus de situatie is nog steeds hetzelfde. Ze gaan nu met een groter hartteam kijken hoe ze dit kunnen gaan oplossen maar dat kan weer weken, maanden gaan duren:(. Ben dus gisteren ook niet meer wezen trainen omdat ze gisterenavond al naar huis mocht en niet alleen mag zijn de komende 48uur ivm kans op slagaderlijk bloeding. Maar ik ga vanmidag want dan komen die ouders.

Sterkte man! Balen dat het niet gegaan is zoals gepland.

Sterkte de komende tijd kerel. Laten we hopen dat ze met een groter team de operatie kunnen voltooien. Zorg tot die tijd goed voor haar zou ik zeggen!

Godver Flex! Dat is klote om te horen man! Heel veel sterkte en zorg goed voor haar zoals Bas ook al zegt..

Dat is allemaal nogal wat..
Hoop dat jullie je er met zijn tweetjes goed doorheen slaan :kiss:

• #1.788
Sterkte man! Balen dat het niet gegaan is zoals gepland.

Sterkte de komende tijd kerel. Laten we hopen dat ze met een groter team de operatie kunnen voltooien. Zorg tot die tijd goed voor haar zou ik zeggen!

Godver Flex! Dat is klote om te horen man! Heel veel sterkte en zorg goed voor haar zoals Bas ook al zegt..

Dat is allemaal nogal wat..
Hoop dat jullie je er met zijn tweetjes goed doorheen slaan :kiss:

Thanks allemaal, zal zeker goed voor haar zorgen, lijk net een verpleger haha.

Training van net UB:

pwo: 1scoop assault + 1scoop c4

MP
10x20
8x30
3x45
4x,52,5 damn door core niet sterk genoeg leun ik teveel naar achter
4x52,5
3x52,5
8x40

Pull ups
3xbw
5xbw +11,25
5xbw +11,25
4xbw +11,25
8xbw

Bp
10x40
8x60
6x85 pff zwaar ,gaat em niet worden 4 setjes
6x85
6x85 laatste rep dikke grinder haha
dropsets
6x70
7x60
Borst stond goed vol:)

Plate loaded low row
10x80
9x90
9x90
8x90

Db side raises
10x8
10x8
10x8
dropsets
6x6
6x5
5x4
5x2
Damn delts on fire!

Barbell curl
10x27,5
9x27,5
7x27,5

Rope pushdown
12x25
8x30
7x30

Helaas niet alles kunnen doen omdat tijd tekort, maar alles stond weer goed vol en voelde lekker aan! Vanavond nog effe planken, want core moet sterker:)

Pff.. das lastig.. Ik herken het wel van mijn schoonmoeder.. kon ook geen operatie hebben met alle risico's en is uiteindelijk dan toch wel gelukt...
Maar er was maar 1 chirurg in Nederland die die operatie kon doen.. ze had mazzel dat ze met een jaar aan ed beurt was.
Ik hoop echt dat ze met het hartteam een oplossing vinden. Sterkte in ieder geval.

Wel lekker dat je je even hebt af kunnen reageren. Dat heeft vast wel goed gedaan ook al kon je niet alles doen.

Damn dat is een tegenvaller. Ik hoop dat ze tot de volgende operatie een beetje normaal alles kan doen. Niet te vermoeid of zo :(

Sterkte man! Hopelijk zorgde sporten voor beetje afleiding

Verdomme kerel, dat was niet het nieuws waar we op zaten te hopen.. Wat kut zeg!

toch een flinke training neergezet als ik het zo zie. sterkte verder maat.

• #1.795
Pff.. das lastig.. Ik herken het wel van mijn schoonmoeder.. kon ook geen operatie hebben met alle risico's en is uiteindelijk dan toch wel gelukt...
Maar er was maar 1 chirurg in Nederland die die operatie kon doen.. ze had mazzel dat ze met een jaar aan ed beurt was.
Ik hoop echt dat ze met het hartteam een oplossing vinden. Sterkte in ieder geval.

Wel lekker dat je je even hebt af kunnen reageren. Dat heeft vast wel goed gedaan ook al kon je niet alles doen.

Dat is bij mijn vriendin ook het geval er is maar 1 chirurg in nederland die de cardioloog het toevertrouwd. Effe trainen was wel lekker ja:)

Damn dat is een tegenvaller. Ik hoop dat ze tot de volgende operatie een beetje normaal alles kan doen. Niet te vermoeid of zo :(

Mja het is vooral zo dat ze haar energie goed moet verdelen, stel we willen keer dagje iets leuks gaan doen, moet ze dag ervoor en dag erna haar rust nemen.

Sterkte man! Hopelijk zorgde sporten voor beetje afleiding

Thanks man, sporten doet me altijd wel goed:)

Verdomme kerel, dat was niet het nieuws waar we op zaten te hopen.. Wat kut zeg!

Ja nogal, maar we blijven hoop houden!

toch een flinke training neergezet als ik het zo zie. sterkte verder maat.

Thanks maat, training was gooddd.

Vanmorgen op lege maag 77kg en buikomtrek 83,5cm nice, einde vorige bulk was het 78kg en 87cm:P. Maandag begint dan de cut, heb er zin in haha, maar eerst nog die 8x3x95kg bp zaterdag en morgen LB. Deze keer t6 ter ondersteuning voor de cut.

Ook in :)

Sterkte met je gf!

Goeie pull ups en bench

Goede gains gemaakt dan Flex! Succes met cutten..nog een specifiek doel?

• #1.798
Ook in :)

Sterkte met je gf!

Goeie pull ups en bench

Welkom en thanks:)

Goede gains gemaakt dan Flex! Succes met cutten..nog een specifiek doel?

Mja had er misschien wat meer uit kunnen halen ,maar dat is altijd:P

Doel is om boven de 69kg te blijven en buikomtrek onder de 76cm, qua vetpercantage weet ik nog niet, ik wilde een huidplooimeter bij xxl bestellen die ook weergeeft dat je de juiste druk uitoefent,maar die is niet op voorraad, dus nog even kijken of die binnenkort op voorraad is of kijken voor een andere. Ik heb wel van mn vorige cut geleerd want denk dat ik toch te laag zat met 2100kcal, daarom begin ik nu op 2600 rustdagen 3000 trainingsdagen en wil niet onder de 2400kcal gaan.

Haha...ik doe forever cutting lees ik al..:roflol:

• #1.800
Welkom en thanks:)

Mja had er misschien wat meer uit kunnen halen ,maar dat is altijd:P

Doel is om boven de 69kg te blijven en buikomtrek onder de 76cm, qua vetpercantage weet ik nog niet, ik wilde een huidplooimeter bij xxl bestellen die ook weergeeft dat je de juiste druk uitoefent,maar die is niet op voorraad, dus nog even kijken of die binnenkort op voorraad is of kijken voor een andere. Ik heb wel van mn vorige cut geleerd want denk dat ik toch te laag zat met 2100kcal, daarom begin ik nu op 2600 rustdagen 3000 trainingsdagen en wil niet onder de 2400kcal gaan.

Haha...ik doe forever cutting lees ik al..:roflol:

Blijf je wel lekker droog:)

Training van net LB

Pwo: T6 ,effe kijken hoe ik daar op ga

5min. crosstrainer

Calves on legpress
15x80
15x100
15x120
15x120
14x120

Machine standing calve press plate loaded
15x60
10x80
10x80
12x80

Plate loaded leg press
15x100
15x120
15x120
15x120 kapot

Seated leg curl
12x35
12x35
12x35
12x35

Leg extension
20x40
20x40
20x40

Weighted hypers
10xbw
10xbw +14
10xbw +14
12xbw +14

Planks
55sec
55sec
55sec nipt!

Ball crunches
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw
nice! abs gaan goed

Training was wel ok ondanks fucked up linkerknie,als het maandag nog niet over is toch maar weer therapeut bellen,denk sowieso maandag bellen want heb ook pijntje in bekken/onderrug gebied die afentoe uitstraalt naar mn benen,zal wel weer een zenuw klem zitten denk ik. Voelde niet zo gek veel van de t6 wel iets meer energie maar verder nog niet echt. Morgen ub:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven