- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, dus effe trainen tandje terug, geen zin om echt een blessure optelopen.

Twee lekkere trainingen vandaag. Succes met je cut! Hopelijk weer snel van dit pijntje af..
Ojee...begint de kracht nu al in elkaar te zakken..je bent net 3 dagen aan het cutten..![]()
)Iedereen aan de MMCHaha nee hoor, komt meer door pijntjes, moe,gaar en training van smorgens denk ik, maar afgelopen training voerde ik alles ook langzamer en gecontroleerde uit ( mind mossel connectie)
Planning vandaag was LB, maar slecht geslapen, nog niet zo lang wakker en benen voelen ook gaar aan dus verplaats LB naar morgenvroeg. Net op weegschaal trouwens 75kg. Dus al bijna 2kg kwijt maar dat zal voornamelijk vocht zijn.

Iedereen aan de MMC
Altijd fijn die eerste week weight-loss!![]()

Ja terwijl ik nog op 2800kcal rust/ 3100kcal trainingsdagen zit![]()

Inderdaad

Inderdaad
misschien moet ik wat minder snaaien in het weekend..

en 3keer per dag hond uitlaten haha!Dat scheelt een hoop..ik zit de godsganse dag op mijn luie reet en heb geen hondWas het maar zo'n feest
Fysiek werk heen 3keer per dag hond uitlaten haha!

Dat scheelt een hoop..ik zit de godsganse dag op mijn luie reet en heb geen hond![]()

Hmm, dat valt momenteel ook wel mee

Maar PWO's gooi ik uit principe gewoon niet weg..
Ik heb de blauwe..de rode was IMO beter! Daar had ik drie samples van gehad..en daar ging ik hard op..

Ik heb de blauwe..de rode was IMO beter! Daar had ik drie samples van gehad..en daar ging ik hard op..
bestelde ik een pot...kreeg ik de blauwe![]()
Bestel zelf gewoon iedere keer wat zakjes met 7 doseringen, die rode is wel goed idd
6 zakjes besteldgoeie lb flex,
@Skatermarvin en @Rambo1
rode vortex is wel aardig te doen vind ik. blauwe ken ik niet kwa gebruik
want had excact dezelfde ervaring!