- Waardering
- 23.854
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow.... flinke training weer met duizend reps zo'n beetje
Wel vervelend dat er nog steeds niet een duidelijk plan voor je vriendin is, maar iig een mooie vakantie om naar uit te kijken!

Lekkere training Flexx! PR en VPR gepakt ook nog..werpt het voor je gevoel al een beetje zijn vruchten af om te beginnen met kuiten?
Succes met Marvinnen vandaag..
. Over uur UB knallen
Hmm...hoe zagen je macro's en voeding eruit op die dag? Het scheelt bij mij een hoop als ik het eten van carbs zo lang mogelijk uitstel..honger heb ik altijd wel
Haha..ook even de stats opgenomen voor de Paas-ellende..![]()

Poe nou. Bijna cross fit

Daar zit ehm het probleem. Mijn low kcals, low carb dagen eet ik tot avondeten nagenoeg geen carbs. tegenwoordig enkel voordat ik naar huis fiets een grapefruit. Vrijwel al die carbs op die dagen zijn na 18:00uur (minder cravings). Mijn avondeten is op die dagen ook vrij ruim..EKV 170 165 70
Ik moet de dag starten met carbs, anders heb ik al helemaal geen energie![]()

Daar zit ehm het probleem. Mijn low kcals, low carb dagen eet ik tot avondeten nagenoeg geen carbs. tegenwoordig enkel voordat ik naar huis fiets een grapefruit. Vrijwel al die carbs op die dagen zijn na 18:00uur (minder cravings). Mijn avondeten is op die dagen ook vrij ruim..
Verder gebruik ik als energie cafeïne...heel veel cafeïne![]()

Lopen zwaar achter en heb het idee dat ik er dan meer op kan focussen, op einde van de training heb ik er meestal niet zo zin meer in en dan verwaarloos ik ze![]()
Ghehe, Marvinnen is alleen voor de echte die-hardsPff marvinnen was zwaar man, snap niet dat jij dag doorkomt op 1800kcal , ik had de hele dag honger.
.
.