- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan die ook niet effe naar de hond kijkenNet nog effe manueel therapeut geweest, links zat een rib beetje vast,en die is nu ook weer los, rest zag er goed uit![]()

Kan die ook niet effe naar de hond kijken
Lekkere pomp in de train is altijd fijn.

Heeuu, die superset ziet er lekker uit.. Ga ik eens onthouden voor een UB dag.. Thanks![]()

Ziet er goed uit. Hypers+plank is denk ik wel goeie combinatie?

Precies ditNY Pizza, nog steeds een schande dat ze niet gewoon in alle dorpen cq steden van Nederland bezorgen..![]()

Doeeeei, dan moet ik een heel grote brug over, dat gaat me dan net weer te ver..Maar goed...als je er op de fiets of lopend heen gaat heb je er vast een verbrand![]()

Sterk weer Flex! En zowel goede pre-als post-workout
!
![]()
Niks lekkerder dan een dikke pizza na de training, maar die had je dan ook wel verdiend.
Low incline is 30 graden neem ik aan?

NY Pizza, nog steeds een schande dat ze niet gewoon in alle dorpen cq steden van Nederland bezorgen..![]()
Precies dit
Maar goed...als je er op de fiets of lopend heen gaat heb je er vast een verbrand![]()
Doeeeei, dan moet ik een heel grote brug over, dat gaat me dan net weer te ver..![]()