SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lkkr pr, high reps legs kan lekker en killing zijn.

Thanks marv, lekker gevoel in mn benen, lekker strompelen.door de gymLegs lekker op high reps...In welke zin bedoel je lekker..
Beste volumes wel weer inderdaad!![]()

Calf jumps in Smith..
Leg die eens even aan me uit..![]()

Liever gewone calf raises.. Zonde om dat gewicht met je bovenlichaam/ kont naar boven te drukken, terwijl je het ook door (zo goed als) alleen je kuiten kan doen![]()

Nice..! De enige kleine hond die ik wel chill vind!
En goeie tip die calf jump, ga hem ook eens proberen deze week!

Precies dit!Heftig man! Maar toch fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht. Train ze vanavond![]()
Heftig man! Maar toch fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht. Train ze vanavond![]()

Lekker genieten van die vakantie straks maat! Alle 2 even de knop om en lekker genieten en niet nadenken over deze vervelende situatie. Hopelijk kan het internationale team wel iets betekenen voor je chick en snel een oplossing vinden.
Heerlijk, saampjes even lekker bijkomen op vakantie, fijn dat het mogelijk is![]()

Lekker man, een vakantie geboekt. Kun je vast gebruiken na de afgelopen ellende
Lastig zo een situatie... Ik hoop echt dat ze wel wat vinden wat gedaan kan worden en dat de meds aanslaan.
De Algarve is ook mooi! Ik hoop dat jullie daar genieten.