Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Whey is niet lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whey is niet lekker.
Bij mij is vooral volle melk. Van teveel chocomelk gaat men maag moeilijk doen. Maar een post workout chocomelk ter waarde van 500kcal doe ik wel eens.700 kcal is niet weinig maar dat moet je minstens vier keer ofzo op een dag herhalen. Ik dacht eerst ook dat aankomen moeilijk was maar sinds ik chocomel drink (cliché, ik weet het) gaat het best makkelijk. Ben de afgelopen weken drie kg ofzo aangekomen zonder daar écht veel voor te doen, alleen zorgen dat ik genoeg choco en m&m's binnen krijg. Ben ook wel wat vetter geworden, maar vooruit. Ik zet PR's als nooit tevoren.
Dank je wimmos, wat ben je lief

Dat heb ik ook al gedaan, en werkt wel. Echter werd het mij ooit afgeraden door Mark Rippetoe, omdat een zware press op woensdag het doel van recovery wat voorbijgaat. Dat dit wordt tegengesproken door Bill Starr en ook zijn eigen boek, verwarde hem wel. Hij wordt een beetje oud.Waarom geen gewone OH press op woensdag als main lift? En doe je die altijd zittend, anders gewoon MP.
Ik kwam net tot de ontdekking dat 100g nesquick per 100cl volle melk gewoon 1000kcal per liter oplevert. Dat is gemakkelijk!
Met melk drinken krijg ik meer kcal binnen.
Ja, ik had me ook niet bepaald duidelijk uitgedruktHoe kom je hieraan?
Edit: Zo stom, ik had over dat PER LITER gelezen. Ik dacht al, 100 cl volle melk + 100 gram nesquick 1000 kcal?!

Ik zie niet in waarom niet.Heeft zo'n heavy/light/medium schema veel zin als je toch nog geen hoge stats hebt bereikt?
Klopt, maar wanneer is relatief laag, nog relatief laag. Ik krijg stilaan het gevoel dat de progressie op elke training op dit BW niet veel langer meer kan volhouden.Je herstelt toch veel sneller als beginner van de relatief lage gewichten? Dan kan elke dag toch een "heavy day" zijn?