XXL Nutrition

Forum Challenge N°16 Bench dips

Bezoekers in dit topic

Zijn vrouwen niet per definitie benadeeld bij BW challenges?

Ja helemaal waar.
Echter doet er sporadisch een vrouwelijke deelneemster mee als het een andere challenge is dus zou je voor die enkele vrouw geen leuke bw oefeningen als challenge meer kunnen doen. Zo is er altijd wel wat, tenzij je een competitie maakt met scores voor de top 5 kan iedereen altijd mee doen voor punten, meer deelnemers maakt het wel leuker, dan waren er naast Bulck gewoon nog een aantal filmpjes ingezonden met de schouder challenges.
 
Volgende keer een bw challenge waarbij de dames half BW mogen gebruiken! Nog voorkeur welke helft?

Er komen trouwens steeds meer vragen binnen of we een keer burpies willen kiezen!!!

Dat zijn alleen mensen die sadomasochistische trekjes hebben en letterlijk mensen dood zien willen gaan. Ook nog zonder time-limit zeker?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor de dames.... één troost, als ik mee ga doen eindigt er sowieso iemand met een lagere score dan jullie denk ik ;-)
 
Ik wilde ook al eens voorstellen om jumping jacks of burpees als challenge te doen :rolfol:

Ik wil al die mannen hier wel eens compleet kapot zien gaan op zulk iets :burns:
 
Wij zitten te twijfelen tussen burpees of daggeren.

OT, ik zie nog maar 2 aanmeldingen?
 
Ik wilde ook al eens voorstellen om jumping jacks of burpees als challenge te doen :rolfol:

Ik wil al die mannen hier wel eens compleet kapot zien gaan op zulk iets :burns:
Boh, count me in.

Voor het interessanter te maken, doe ik het shirtless.
Maar dan verwacht ik het van de vrouwen ook


:menm:
 
Yoke zonder handen nonju!
 
Mhhhhh.................

Eventueel nu toch nog de eer die ik eigenlijk al veel eerder had moeten krijgen :pressing:
 
Succes aan degene die mee doen met deze!
Dippen is zo'n beetje de enige oefening die ik niet kan doen helaas, irriteert direct mijn schouders:(.
 
Dippen gaat nog wel bij mij, maar dit al 10 jaar niet meer gedaan en gaat ook niet lukken. Met deze oefening krijg ik mijn arm niet in een hoek van 90 graden, denk dat mijn schouders niet meer staan zoals ze horen te staan.
 
Deze challenge is vies zwaar voor fat fucks imo, gruwelijke pomp

Ik verwacht dat dit snel overtroffen zal worden, maar hier is toch al een poging
Ik tel er 36
 
Back
Naar boven