- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen. I wish you good luck! Maar niet teveel, 48 ofzo is primaDaarnet eens een poging gedaan 2*10 wat opgewarmd en dan 36reps gehaald maarHoesten en kuchen tussendoor en ben direct leeg. Beetje klote omstandigheden om hier iets te kunnen betekenen dus
Morgen probeer ik nog eens
.Gefeliciteerd!!

Hartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?Gefeliciteerd!!
Ik had wel een stuk meer inzendingen verwacht...
Yep!Hartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
En hier uiteraard ook weer een vermelding Forum Challenge WinnaarsKrijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
Ik wilde ook al eens voorstellen om jumping jacks of burpees als challenge te doen![]()

Ik vond het zelf ook erg jammer dat ik net in slechte omstandigheden zat en toen ik een weekje tijd had viel ik nog eens ziek ook. Anders had ik zeker ook 1 of meer inzendingen gedaanHartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
had er toch ook wel meer verwacht hier. Al de kerels die klagen dat er nieks tussen zit voor de lagere gewichtscategorieen hebben nieks gedaan hier.