AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°19 Incline curls

Bezoekers in dit topic

Netjes psycomantje !

My bad dat ik vergeten ben specifiek te vermelden dat hammer grip niet toegelaten is, ik ging er vanuit dat het wel duidelijk bleek uit de foto...
Maar nu vraag ik me wel af of het doenbaar is met zulke joekels van dumbbell :thinking:
 
Netjes psycomantje !

My bad dat ik vergeten ben specifiek te vermelden dat hammer grip niet toegelaten is, ik ging er vanuit dat het wel duidelijk bleek uit de foto...
Maar nu vraag ik me wel af of het doenbaar is met zulke joekels van dumbbell :thinking:
No prob. Foto was idd duidelijk. Maar met lege stang eens proberen draaien en is best fucked up met die halterstangen. Maar volgende poging probeer ik het gewoon. In principe mag ik draaien als ik boven mijn been ben right?
 
had timer maar op 1 minuut gezet (en had dit niet gezien). volgende keer dubbel kijken...
 
seconde, video stond nog op prive
Aight. Volgens mij gaan vanaf rep 11 of 12 je boven armen te ver mee, niet? Ze mogen maar heel weinig bewegen. Maar ik ben niet de jury
 
Aight. Volgens mij gaan vanaf rep 11 of 12 je boven armen te ver mee, niet? Ze mogen maar heel weinig bewegen. Maar ik ben niet de jury
wel ik dacht het ook, zag het ook pas in de video. zal er volgende keer ook moeten op letten
 
Doe jij het dan eens voor...
;) ik ga niet met een filmpje online staan hé maar even serieus, zonder die draai ben je toch altijd veel sterker? Ik kan bijv. heel zwaar hammer curlen maar veel minder zwaar gewoon curlen
 
;) ik ga niet met een filmpje online staan hé maar even serieus, zonder die draai ben je toch altijd veel sterker? Ik kan bijv. heel zwaar hammer curlen maar veel minder zwaar gewoon curlen
Idem, met hammer curls kan ik ook iets heavy’er gaan dan gewoone curls
 
Haha, hier toch 2kg hoor
Ah, ik zal als ik eens in de fitness ben, heb thuis enkel een flat bench eens kijken hoeveel het scheelt op het bankje, maar ik neem aan erg veel.
anderzijds is het met die maat dumbells die hij gebruikt vrijwel onmogelijk te draaien zonder het bankje aan te raken
 
Ah, ik zal als ik eens in de fitness ben, heb thuis enkel een flat bench eens kijken hoeveel het scheelt op het bankje, maar ik neem aan erg veel.
anderzijds is het met die maat dumbells die hij gebruikt vrijwel onmogelijk te draaien zonder het bankje aan te raken
Dat klopt inderdaad. Het zijn niet de meest praktische dumbells dat hij heeft. Anders de slijpmachine eens bovenhalen voor deze challenge :D
 
Gesupineerd? Mss even vertalen dat ik het begrijp..:dunno:

Gesupineerd, handpalm naar boven. Geproneerd, handpalm naar beneden. Supineren, handpalm naar boven draaien. Proneren, handpalm naar onder draaien.

naamloos.png
 
Back
Naar boven