MuscleMeat

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Peiling Peiling Archen/bruggen is toegelaten

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Daarnet een poging ondernomen, 28 slechte reps met 90 kg. Ik was iets te gehaast waardoor ik niet altijd goed mijn armen heb uitgestrekt (dit wordt versterkt door de vorm van mijn armen). Diepte was wel OK, steeds tot tegen borstkas.

Eind deze week doe ik nog een poging want ik neem aan dat deze poging niet volstaat, @Sanca ?

Inderdaad niet helemaal gestrekt maar toch sterk man! Ook wel erg smalle grip heb je!

Out, maak toch geen kans:)

• Topic Starter Topic Starter
Daarnet een poging ondernomen, 28 slechte reps met 90 kg. Ik was iets te gehaast waardoor ik niet altijd goed mijn armen heb uitgestrekt (dit wordt versterkt door de vorm van mijn armen). Diepte was wel OK, steeds tot tegen borstkas.

Eind deze week doe ik nog een poging want ik neem aan dat deze poging niet volstaat, @Sanca ?

De diepte is oké maar als ik deze reps goedkeur is er gegarandeerd een grote rel :P
Vanaf 0.38min. zie je duidelijk het grote verschil als je wél heel uitstrekt ....

De diepte is oké maar als ik deze reps goedkeur is er gegarandeerd een grote rel :P
Vanaf 0.38min. zie je duidelijk het grote verschil als je wél heel uitstrekt ....

Dan probeer ik eind deze week nieuwe chesttraining te doen en probeer ik nogmaals :cool:

Mag je zolang als je wilt de stang doodleggen op je borst om te rusten en daarna weer verder gaan? (binnen 1 minuut natuurlijk)

Je hebt er iig de kracht wel voor imo ! Vergeet volgende keer dan ook de weegschaal niet ;)

Succes !

Hehe, thanks :)

De weegschaal had ik er nog niet bijgezet omdat ik wel wist dat de poging niet geldig was maar ik wou het filmpje toch al posten omdat ik dat beloofd had. Volgende keer vraag ik mijn meisje om me op de hoogte te houden van hoeveel tijd ik nog heb, want het is best moeilijk inschatten hoe lang je bezig bent en daardoor was ik te gehaast.

Mag je zolang als je wilt de stang doodleggen op je borst om te rusten en daarna weer verder gaan? (binnen 1 minuut natuurlijk)

Heb jij eigenlijk een doel qua reps die je wil halen? Of ga je iedereen in het duister laten en dan verrassen met een monsterprestatie? :lifter:

Netjes!
I'm out want 28 red ik nooit!:D
Maarja, ik ben dan ook niet aan de tren:D

Heb (als ik goed geteld heb) 25 reps kunnen behalen met 32.5kg. Ben zelf blij verrast!

Eerste filmpje gewicht, tweede bp.

M'n linkerarm lijkt nogal spastisch maar dat komt door de filmhoek.

Netjes, maar moest je gewichtfilmpjes niet van achter filmen?

Hehe, thanks :)

De weegschaal had ik er nog niet bijgezet omdat ik wel wist dat de poging niet geldig was maar ik wou het filmpje toch al posten omdat ik dat beloofd had. Volgende keer vraag ik mijn meisje om me op de hoogte te houden van hoeveel tijd ik nog heb, want het is best moeilijk inschatten hoe lang je bezig bent en daardoor was ik te gehaast.

Je moet in het juiste tempo tellen bv een-en-twintig, twee-en-twintig, snappie?

:roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven