- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Sorryhad liever zwaarder gewogen en geen schijn van kan gemaakt...
Ik kijk uit naar je filmpje Marina...

Heb je al een beslissing genomen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorryhad liever zwaarder gewogen en geen schijn van kan gemaakt...

Zag dat de challenge tot 15 februari gaat.. Heb de challenge al gedaan maar mag ik het nog een keer doen om het te verbeteren?
Zag dat de challenge tot 15 februari gaat.. Heb de challenge al gedaan maar mag ik het nog een keer doen om het te verbeteren?
Beetje raar inderdaad. Of gelijke regels voor mannen en vrouwen, of aparte klasses zou ik zeggen. 50% bw benchen is nou niet echt iets wat zich goed laat schalen.Is het trouwens niet zo dat vrouwen en mannen een aparte contest hebben?
Beetje raar inderdaad. Of gelijke regels voor mannen en vrouwen, of aparte klasses zou ik zeggen. 50% bw benchen is nou niet echt iets wat zich goed laat schalen.
Ja het blijft een contest voor de lol, maar het moet wel eerlijk blijven.
Vandaag voor het eerst weer gebankt met barbell sinds NK 4 weken geleden, was ff wennen maar ging niet slecht. 85 x 15, niet voor de challenge maar dat stond op het programma. BW is rond 75 dus wellicht doe ik nog mee. Ga eerst rustig bench volume weer opbouwen. Overigens heb ik vorige maand al 33x bw bench binnen 1 min gedaan ter voorbereiding op Iron House bench meet, dat was met terugracken tussendoor en was toen aan het pieken voor NK dus dat scheelt nogal. Uiteindelijk niet meegedaan omdat het toch te dicht op NK zat en rust nodig had.
Zie een enkeling op 30 komen, maar veel verder ook niet.

Je weet god***domme toch zelf wel of je een kutje of piemeltje hebt
Succes!Vanavond doe ik mijn poging: doel blijft 25 reps
Het zal mijn enige poging zijn want volgende week kleine ingreep (moedervlekje verwijderen op rug) waardoor ik 14 dagen niet zwaar mag trainen.