AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Peiling Peiling Archen/bruggen is toegelaten

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Ipv approved lijkt me wel een goeie grens.

Die arch gaat sowieso weer problemen geven :roflol:
Velen, vooral lichtere mensen, hebben van nature wel al wat arch als ze stevig op de bank gaan liggen. Ik ga me niet in een onnatuurlijke houding forceren om zo zoveel mogelijk reps te benchen :p
En dan mensen die een los shirt gaan dragen waarbij de arch minder duidelijk is, enzovoort :o

In! Gym bw of ochtend bw?

ik wacht met smart op de ohp challenge

Deze challenge toch maar proberen, squat is me niet meer gelukt binnen de tijd.
Ben alleen bang dat dr hier wel mensen zijn die +30 reps met bodyweight kunnen? :(

• Topic Starter Topic Starter
wrist wraps zijn dus niet toegestaan?

Nope, aangezien niet iedereen hier beschikking over heeft, bij de squat challenge struikelde er zelfs iemand over het gebruik ban een belt, dus ja ....

Zonder arch, rip schouders

Dat ga je ook nooit kunnen controleren, waar ligt de grens dan

Zie poll, komt goed ;)

Die arch gaat sowieso weer problemen geven :roflol:
Velen, vooral lichtere mensen, hebben van nature wel al wat arch als ze stevig op de bank gaan liggen. Ik ga me niet in een onnatuurlijke houding forceren om zo zoveel mogelijk reps te benchen :p
En dan mensen die een los shirt gaan dragen waarbij de arch minder duidelijk is, enzovoort :o

Hier ook, zie poll.

De voorkeur gaat uit naar wegen in de gym net voor de set, indien dit niet mogelijk is mag een foto met lepel of een ander bewijs.

Deze challenge toch maar proberen, squat is me niet meer gelukt binnen de tijd.
Ben alleen bang dat dr hier wel mensen zijn die +30 reps met bodyweight kunnen? :(

Ik zou niet meteen iemand kunnen noemen die +30 reps gaat halen.

Mocht je laatst rep een fail zijn is je challange mislukt? Je moet hem terug racken toch he ?

De kans dat ik win met 5 is klein zeker :rolleyes:

Bench is bij mij verre de slechtste oefening. Zal dan 107,5kg moeten. Lukt misschien net een setje van 5. :(

Squat is bij mij net niet meer gelukt om mee te doen.

Dus ik moet nu als een gek archen gaan oefenen omdat alle mensen op ja gestemd hebben zodat de rom lekker kort is :trollface:

Dus ik moet nu als een gek archen gaan oefenen omdat alle mensen op ja gestemd hebben zodat de rom lekker kort is :trollface:

Zolang het achterwerk en de bovenrug/achterkant schouders op de bank blijven mag je wat mij betreft circus capriolen uithalen :D

(hangt wel nog van de poll uitslag af)

Terug
Naar boven