- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Beowulf het land door sturenbeetje oneerlijk naar al de mensen die geen ipf approved plates hebben of ipv approved scheids hebben die de commands geeft.

huh in plaats van approved?
Bw log challenge
Zonder arch, rip schouders
Dat ga je ook nooit kunnen controleren, waar ligt de grens dan

Die arch gaat sowieso weer problemen geven
Velen, vooral lichtere mensen, hebben van nature wel al wat arch als ze stevig op de bank gaan liggen. Ik ga me niet in een onnatuurlijke houding forceren om zo zoveel mogelijk reps te benchen
En dan mensen die een los shirt gaan dragen waarbij de arch minder duidelijk is, enzovoort![]()
Deze challenge toch maar proberen, squat is me niet meer gelukt binnen de tijd.
Ben alleen bang dat dr hier wel mensen zijn die +30 reps met bodyweight kunnen?![]()
Mocht je laatst rep een fail zijn is je challange mislukt? Je moet hem terug racken toch he ?
Ik wacht tot een dag voor de einddatum en als dan het record vier is ga ik er compleet voor!

Dus ik moet nu als een gek archen gaan oefenen omdat alle mensen op ja gestemd hebben zodat de rom lekker kort is![]()
Zat die op wedstrijden met een lichtere arch meer benchen hoorDus ik moet nu als een gek archen gaan oefenen omdat alle mensen op ja gestemd hebben zodat de rom lekker kort is![]()

Ik zou niet meteen iemand kunnen noemen die +30 reps gaat halen.