AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Peiling Peiling Archen/bruggen is toegelaten

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Vanavond eens een gokje wagen.

@Scitec Nutrition Wesley, (als ik je zo kan bereiken) jij had toch soortgelijks gedaan in één van je vids tijdens een expo.

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond eens een gokje wagen.

@Scitec Nutrition Wesley, (als ik je zo kan bereiken) jij had toch soortgelijks gedaan in één van je vids tijdens een expo.

Hou er rekening mee dat ik de poll voor het al dan niet toelaten van het archen op 3 dagen heb gezet ... (Deze opiniepeiling zal sluiten op 13 jan 2017 om 20:34.)

Einddatum challenge: 15 februari

Ik weet niet of het zal lukken, 20x100 heb ik al gedaan, maar met 90kg ben ik nog niet tot maximum gegaan (volgende maandag probeer ik het eens) :)

Misschien moet ik komende weken nog wat cutten om nog wat overbodig vet te verliezen :P

En hoeveel reps moet ik denken om kans te maken?

Ik weet niet of het zal lukken, 20x100 heb ik al gedaan, maar met 90kg ben ik nog niet tot maximum gegaan (volgende maandag probeer ik het eens) :)

Misschien moet ik komende weken nog wat cutten om nog wat overbodig vet te verliezen :P

Out, 20reps haal ik niet haha.

Out, 20reps haal ik niet haha.

Nu ja, ik vermoed dat ik +- 25 zal halen met 90kg maar ik weet niet of dat binnen de minuut zal zijn + er lopen er hier ongetwijfeld rond die daar vlot overheen gaan. Ik wil wel meedoen, niet omdat ik per se denk te kunnen winnen, wel omdat ik weet dat ik me niet belachelijk zal maken (met squatten zou dat wel het geval zijn geweest :P)

Ik ga morgen eens een poging wagen.

Jaa, beetje oefenen, kom nie vaak boven de 10reps:)

Altijd een fat f**k geweest, dus bw challenges zijn niet mijn ding. Zal donderdag eens kijken hoe erg ik mezelf voor schut zet...

Later dit jaar weer een reeks challenges, maar dan met absolute gewichten?

Altijd een fat f**k geweest, dus bw challenges zijn niet mijn ding. Zal donderdag eens kijken hoe erg ik mezelf voor schut zet...

Later dit jaar weer een reeks challenges, maar dan met absolute gewichten?

Je hebt nog een maand om te cutten en/of sterker te worden :P

Ja, ik ben al aan het denken om ook iets met 1RM max op wilks punten oid te doen.

In :)

Terug
Naar boven