- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Update, de vrouwen mogen meedoen met 1/2de bw (50%)
Dus een vrouw van 50kg mag met 25kg reppen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep. Zal ik je anders ook toevoegen bij de vrouwen ? Elke zichzelf respecterende bb'er kan wel met z'n bw benchen en we moeten de vrouwen ook een kans geven.

Best wel wat gekke rep pr's gedaan op bench, 20x140 en 39x100. Logischerwijs zal t met 120 ergens rond de 30 reps zijn dan.
Ik snap het wel hoor, maar is een aparte wedstrijd dan niet beter? Brb ff mezelf omlaten bouwen en benchen met 36kg![]()

Ik doe denk ik ook mee! Ik weet dat er sterkere vrouwen zijn met nagenoeg hetzelfde bw als ik heb. Maar ben benieuwd naar hoeveel lukt en lijkt leuk om mee te kunnen doen.
Maar er wint dus maar een persoon, ongeacht geslacht? Dus niet een man en een vrouw?
Is afronden op 2.5kg toegstaan (dus bv. 32.5kg) of alleen 5kg wbt bench gewicht?
30 reps in 1 minuut lijkt me echt heel veel. Dan moet je 2 sec voor een complete rep aanhouden.
Mag je meerdere pogingen doen deze periode? Maakt het misschien wel spannender. Pols bandage toegestaan?