MuscleMeat

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Peiling Peiling Archen/bruggen is toegelaten

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Best wel wat gekke rep pr's gedaan op bench, 20x140 en 39x100. Logischerwijs zal t met 120 ergens rond de 30 reps zijn dan.

Yep. Zal ik je anders ook toevoegen bij de vrouwen ? Elke zichzelf respecterende bb'er kan wel met z'n bw benchen en we moeten de vrouwen ook een kans geven.

Ik snap het wel hoor, maar is een aparte wedstrijd dan niet beter? Brb ff mezelf omlaten bouwen en benchen met 36kg:)

30 reps moet toch wel te doen zijn Tymboo.

Ik doe denk ik ook mee! Ik weet dat er sterkere vrouwen zijn met nagenoeg hetzelfde bw als ik heb. Maar ben benieuwd naar hoeveel lukt en lijkt leuk om mee te kunnen doen.

Maar er wint dus maar een persoon, ongeacht geslacht? Dus niet een man en een vrouw?

Is afronden op 2.5kg toegstaan (dus bv. 32.5kg) of alleen 5kg wbt bench gewicht?

Ik doe denk ik ook mee! Ik weet dat er sterkere vrouwen zijn met nagenoeg hetzelfde bw als ik heb. Maar ben benieuwd naar hoeveel lukt en lijkt leuk om mee te kunnen doen.

Maar er wint dus maar een persoon, ongeacht geslacht? Dus niet een man en een vrouw?

Is afronden op 2.5kg toegstaan (dus bv. 32.5kg) of alleen 5kg wbt bench gewicht?

Mooi, je kunt je inschrijven in de beginpost !

Tot nu toe wint er 1 persoon, ongeacht het geslacht. 32,5kg. bv. mag gewoon ja.

Zal ik maar aftrappen met 95x20 reps om de lat alvast te leggen, denk dat ik het wel nog ga verbeteren. (Ben ervan uitgegaan dat incl arch wint in de poll)

Inclusief mooie roll of shame op rep 21.

Netjes, 20 reps voor Ragnar ! Ik wacht nog even tot na de poll om 'em in de beginpost te zetten (of niet) ;)

Mooie 20reps als aftrapper!

Mag je ook op de kilo afronden bijvoorbeeld 72kg?

Mag je meerdere pogingen doen deze periode? Maakt het misschien wel spannender. Pols bandage toegestaan?

Beetje warmdraaien. Binnenkort wel wat meer denk ik. Was de derde keer benchen in vier dagen.

Ik heb wrist wraps om en compression cuffs, dat hebben oude mannen nodig. Als dat problemen oplevert dan is dat jammer, doe ik wel voor spek en bonen mee.

Terug
Naar boven