MuscleMeat

Forum Challenge n°21: wall sits

Bezoekers in dit topic

En dus? Ik zie niet hoe dit een voordeel zou bieden. Je benen zullen de kilo's moeten blijven dragen.
Dat zie je verkeerd, want een overhead squat is ook makkelijker dan een normale squat. Dit zijn de basics zou je moeten weten......
 
Het lijkt me toch echt niet moeilijk om je armen naast je te houden? Is voor iedereen hetzelfde en zo kan er helemaal niet gecheat worden...
 
Dat zie je verkeerd, want een overhead squat is ook makkelijker dan een normale squat. Dit zijn de basics zou je moeten weten......
Dat vergelijk... laat ook maar. Veel suc6 met deze denkwijze. :lol:
 
Dat vergelijk... laat ook maar. Veel suc6 met deze denkwijze. :lol:
Net geprobeerd met 185kg te overhead squaten bijna mezelf onthoofd, deze theorie klopt toch niet helemaal :o, backsquat gaat stuk beter af, heb je dus weer gelijk... Je kan je forumnaam veranderen in challenge fluisteraar :bow:
 
Het lijkt me toch echt niet moeilijk om je armen naast je te houden? Is voor iedereen hetzelfde en zo kan er helemaal niet gecheat worden...

Is het ook niet en dan is het inderdaad voor iedereen gelijk. De challenges zijn leuk en prima te doen voor iedereen, jammer dat het altijd dezelfde mensen zijn die reageren en 'moeilijkheden' zien, maar zelf overigens nooit meedoen. Ah well....
 
Was het even uit het ook verloren hier. Moet ook nog eens poging doen :)
 
Ik ga het op vakantie doen
 
Even de competitie uppen hier.
Als ik het goed heb, 1min 9 sec? Dit was na een vpr squat 7*3*135 en duwde af en toe mijn rek van de grond dus moet ik volgende keer plates op leggen en dan gaan we erover :)

 
Nek aan nek :D
 
Nope, je hebt "Dbb challange" geschreven, dat kunnen we niet goedkeuren...
 
Door tijdgebrek op vakantie ga ik helaas niet redden. Ook durf ik eerlijk gezegd ook gewoon echt geen barbell op te pakken.
 
tijdgebrek op vakantie

Wat8.jpg
 
Gisteren nog een poging gedaan. De eerste keer volgens mij wel een goede tijd neergezet, echter heeft me telefoon die niet opgenomen,

Dit is de tweede poging vlak erna.

inb4 ik had 2 seconden langer moeten blijven zitten. :treuren:
 
Gisteren nog een poging gedaan. De eerste keer volgens mij wel een goede tijd neergezet, echter heeft me telefoon die niet opgenomen,

Dit is de tweede poging vlak erna.

inb4 ik had 2 seconden langer moeten blijven zitten. :treuren:
Lucky me. Moet ik daaruit afleiden dat je nog een poging gaat doen? :p
 
Lucky me. Moet ik daaruit afleiden dat je nog een poging gaat doen? :p

Gaat niet meer lukken. Deadline was vandaag. Of misschien gisteren zelfs: tot 15 september.

Anyway gefeliciteerd! :cheer:
 
Gaat niet meer lukken. Deadline was vandaag. Of misschien gisteren zelfs: tot 15 september.

Anyway gefeliciteerd! :cheer:
Nice want ik kon niet doordat ik moest werken haha thanks!
 
Back
Naar boven