Fitness Seller

Forum Challenge n°21: wall sits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is toegelaten maar nu verwacht ik uiteraard wel dat je deelneemt!
De belasting lijkt me idd hetzelfde als met een oly barbell. Alle leden met 30mm materiaal kunnen dus meedoen. Of ik zelf een poging instuur zal ik deze week nog bekijken (eens proberen deze week).

Ik heb trouwens al verschillende keren geprobeerd maar enkel bij de bench contest heb ik destijds een inzending gedaan (28*90 kg). Het moet toch de moeite zijn om in te zenden :D
 
Wie dit het minst lang kon volhouden moest suicides gaan lopen met basketbal van mijn trainer destijds dus hopelijk kan ik dit nog een beetje met 35 kg meer bw.
 
De belasting lijkt me idd hetzelfde als met een oly barbell. Alle leden met 30mm materiaal kunnen dus meedoen. Of ik zelf een poging instuur zal ik deze week nog bekijken (eens proberen deze week).

Ik heb trouwens al verschillende keren geprobeerd maar enkel bij de bench contest heb ik destijds een inzending gedaan (28*90 kg). Het moet toch de moeite zijn om in te zenden :D

28x90kg!!!
 
Wie dit het minst lang kon volhouden moest suicides gaan lopen met basketbal van mijn trainer destijds dus hopelijk kan ik dit nog een beetje met 35 kg meer bw.

Haha heel herkenbaar! Was bij ons ook. En je moest ook nooit als laatste binnenkomen met de suicides........
 
Laatst bewerkt:
Deze Challenge kan in principe door iedereen gedaan worden dus ik wil overladen worden met filmpjes :mad:

Luus2405 Als je het had gefilmd stond je nu 1ste...
 
Mijn openingsbod. Oops, wel een beetje te laag gaan zitten. Volgende keer doe ik een wat beter bod. :D

Ik deed veel benen volumeshizzle in mijn vorig leven, misschien heb ik er nu nog wat aan.

 
Laatst bewerkt:
Mooie start!
 
... ik wil overladen worden met filmpjes :mad:
Nee, dat wil je niet, je moet ze ook allemaal bekijken :D.

Door de duur van sommige challenges (3 van de laatste 4 was niks doen en stil hangen/staan/zitten :roflol:) worden het ook wel erg mentale challenges. Ik ben na een minuut wel klaar met een challenge. Eigenlijk na een halve minuut wel... Damn dat ik er toch een gewonnen heb maar na 2 van die challenges ben ik mentaal nog steeds niet oké :clown:.

Succes aan diegenen die mee doen!
 
Heb ik vroeger erg veel moeten doen tijdens de thaiboks enzo. Benieuwd of daar nog wat van overschiet
 
Leuke challenge - ik hou het waarschijnlijk nog geen minuut vol, :)
 
Niet dat ik meedoe, maar mag je je handen wel op je knieën/bovenbenen houden? Lijkt me niet?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven