Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Die sleeves zorgen voor een enorm comfort, aangezien juist daar de BB op ligt. Maar dat is mijn mening, Mr. Handschoentje dus :kiss:
Bwoaaaaa.
Men raad ook altijd een condoom aan. Zoveel plezier geeft dat nu ook niet.

Een ernstige blesure ligt hier wel om de hoek te kijken hoor. Laat de mensen lekker zelf kiezen.
 
Ja maar het zou zonde zijn als pijn in de armen de limiting factor wordt.

Ik heb deze nog nooit gedaan maar zou jammer zijn als je in moet houden omdat je anders 2 weken niet kan benchen ofzo.

Enorm is ook wel overdreven, het scheelde iets. Kreeg wel bloeduitstortingen van de sleeves. Heb nu nog last van de elleboogholtes, maar dat is meer omdat die dat niet gewend zijn denk ik. Als je het vaker doet zal dit wel wennen. Net zoals beginnen met squatten, dan heb je ook een maandje discomfort waar de bar rust.

Bwoaaaaa.
Men raad ook altijd een condoom aan. Zoveel plezier geeft dat nu ook niet.

Een ernstige blesure ligt hier wel om de hoek te kijken hoor. Laat de mensen lekker zelf kiezen.

Ja allemaal leuke argumenten, maar men hoeft niet mee te doen toch? Ik hoef ook post 2x hernia niet mee te doen, maar kies er zelf voor met alle risico's die dit met zich mee brengt.

Ik denk dat in dit geval toch enig voordeel toe te schrijven is aan diegene die een sleeve dragen. Sanca Saxon zou het feitelijk met me eens moeten zijn hier, als er iemand hardcore to the bone is dan is hij dat wel, maar omdat ik het ben die het aanhaalt is het vast geen probleem :roflol:
 
Oeieoeioei.. Dat is wel een nasty one, moet even kijken of ik deze kan.

Hier zouden elleboog sleeves wel moeten worden verbannen imo :dunno:
Dan gebruik je toch de pussy pad of handdoek zoals beschreven staat in de op:dunno:
 
Dan gebruik je toch de pussy pad of handdoek zoals beschreven staat in de op:dunno:

Je begrijpt me verkeerd, ik ben juist tegen het gebruik van die hulpmiddelen :roflol:

En pussy pad is wel helemaal het uiterste :emo:
 
Bij de vorige challenge waren elbow sleeves ook toegestaan, daar vond ik eerder dat je er voordeel uit kon halen, heb ze ook niet gebruikt. Je kan nu ook een longsleeve aandoen, staat nergens dat een t-shirt verplicht is.
 
Bij de vorige challenge waren elbow sleeves ook toegestaan, daar vond ik eerder dat je er voordeel uit kon halen, heb ze ook niet gebruikt. Je kan nu ook een longsleeve aandoen, staat nergens dat een t-shirt verplicht is.

Tja ik zeur ook maar wat hoor, heb een redelijk hoge pijngrens en moet toch ergens proberen mijn voordeel uit te halen :D
 
Maybe dan maar in 3 categorieën splitsen Sanca Saxon ? :P

Equipped
Raw
Aas gebruikers

Ot: zal proberen na het nk . Sq ziet er niet heel moeilijk uit maar zal vast vies tegen gaan vallen. Kan slecht tegen dat soort pijntjes:fire:
 
Maybe dan maar in 3 categorieën splitsen Sanca Saxon ? :P

Equipped
Raw
Aas gebruikers

Ot: zal proberen na het nk . Sq ziet er niet heel moeilijk uit maar zal vast vies tegen gaan vallen. Kan slecht tegen dat soort pijntjes:fire:

Waar mag ik plassen? :eyebrow:
 
Dit ga ik echt niet in de gym doen :roflol:
Zal thuis even wat gewichten bij elkaar verzamelen om op een stang te gooien..
 
We laten het al speciaal toe om het een beetje dragelijker te maken :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zonder sleeves of pussy pad lijkt me dit erg killing voor je arms idd.
Squat geen limiting factor, eerder je armen die het begeven denk ik.
Vanavond 1e poging doen.
 
Ja die staat overal wel voor open meen ik :eek2:
 
Ik volg al 10 jaar een ub ub schema. Kan iemand mij uitleggen hoe ik een squat uitvoer?
 
Back
Naar boven