XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Ik volg al 10 jaar een ub ub schema. Kan iemand mij uitleggen hoe ik een squat uitvoer?
Ik heb al een voorbeeld filmpje gepost.
 
hopelijk dit keer meer dan 1 punt, hopelijk ook meer dan 4 herhalingen, maar we gaan gewoon weer meedoen :D
 
:1e:Ga voor goud!
 
Nog nooit gedaan maar ga hem deze maand eens proberen... succes allemaal!
 
Squatten gaat me best aardig af tegenwoordig... Maar deze lijkt me best fucked up, vooral voor de binnenkant van m'n ellebogen.... Maar ik ga absoluut weer een poging wagen :D
 
Hoe worden mijn pecs of armen groter door een squat?
 
Bij deze mijn eerste poging. Ik dacht dat ik al over m'n tijd heen was maar had nog ruim tijd over... Desondanks toch 21 Reps en ik ga nog een tweede poging wagen deze maand :p.

M'n gewicht is momenteel 63,5Kg X 0.75 is 47.63. Heb daarom de oefening gedaan met afgerond 50Kg

 
Ja gvd jij weegt al minder dan het gewicht waar ik mee moet gaan squatten :roflol:

Same here, misschien moet ik eens gaan cutten voor die challenges :D
 
Zware mensen zijn altijd sterker dan mij, dus laat het nu maar zien... Dus ook met 70 Kg verwacht ik gewoon minimaal 20 reps van jullie :trollface:
 
Zware mensen zijn altijd sterker dan mij, dus laat het nu maar zien... Dus ook met 70 Kg verwacht ik gewoon minimaal 20 reps van jullie :trollface:

Alles is relatief natuurlijk en een powerlifter of strongman is vaak inderdaad even sterk als de massa die hij bijdraagt, maar als bodybuilder (ondanks dat ik vaak wel zwaar train), ga je toch voor maximale massa winst en dat staat helaas niet evenredig aan kracht.
 
Zware mensen zijn altijd sterker dan mij, dus laat het nu maar zien... Dus ook met 70 Kg verwacht ik gewoon minimaal 20 reps van jullie :trollface:

challenge.gif
 
Ik ga denk ik gewoon voor alle challenges voor de 14 reps, de kracht zit hem in de herhaling. Verdien ik daar ook bonuspunten mee Sanca Saxon :dunno: #durftevragen
 
Back
Naar boven