- Waardering
- 327
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 dagen ziek geweest en al squat sessie erop zitten. Qua quads prima te doen, maar armen wel zwaar. Denk dat ik poging 2 rond 20 uit kom ongeveer.
Check op Depth goed?
Oke jesus dit is toch niet leuk man ben gvd dood jesus fucking @Sanca Magni jij idioot je wilt mensen gewoon dood zien gaan.

Idk of de 35ste binnen de tijd is, maar denk wel dat dit de enige en laatste keer is dat ik een poging doe.
70x35 at 92kg bw.
Armen beginnen aardig pijn te doen en heb 20 minuten rust gehad na dit.

140x1
Ik denk dat helemaal vers een 160-180kg wel moet kunnen maar tis meer de pijn die je tegen houdt bij dit gewicht.
140x1
Ik denk dat helemaal vers een 160-180kg wel moet kunnen maar tis meer de pijn die je tegen houdt bij dit gewicht.

Huh? Da's een deadlift dan.
140x1
Vond m nog vrij easy gaan na m'n trainingSrs? Ik denk dat ik 2 weken onderarm herstel nodig heb na dit![]()
maar zal m vast voelen bij mee reps.Cleanen en dan in je elboog laten vallen? Misschien dat Sanca ons wat duidelijkheid kan geven. @Sanca Magni