MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik had geen timer, dus deed maar wat reps. Toen ik het terug keek zag ik al dat ik volgende keer gewoon 4 sets moet doen en de adempauze helemaal skippen. Als ik nog 16 reps over had kan ik ook nog wel wat meer vaart er in knallen.

Overigens BW 74 met 37,5 op de bar. Ik zal van de binnenkort nog even een weegschaal update plaatsen.

Moet ik me zorgen gaan maken?

Die extra reps waren wel #dedicated.

Laatst bewerkt:
Ik had zelf nog niet goed gekeken, maar ik start op 0:14 en leg hem exact op 1:44 op de grond voor zover ik zie.

vandaag wat reps geprobeerd, toch wel pittig met 65kg.

Met hoeveel kg doe je normaal db rows en bent over rows?

Ik heb straps gemaakt met een handdoek en dat gaat wel, mijn dumbbells gaan maar tot 40kg dus geeft deze oefening toch weer een uitdaging om zwaarder te kunnen met single arm rows.
Ik ga 'm er wel in houden denk ik.

Vreemde merk ik wel dat chinups of bor nooit zoveel energie kosten, altijd wel een lekkere oefening als je wat minder zin hebt of moe bent. De rows met 1 arm blijven echter altijd erg zwaar en raak je flink wat energie kwijt vergelijkbaar met zware compounds.

Met hoeveel kg doe je normaal db rows en bent over rows?

Ik heb straps gemaakt met een handdoek en dat gaat wel, mijn dumbbells gaan maar tot 40kg dus geeft deze oefening toch weer een uitdaging om zwaarder te kunnen met single arm rows.
Ik ga 'm er wel in houden denk ik.

Vreemde merk ik wel dat chinups of bor nooit zoveel energie kosten, altijd wel een lekkere oefening als je wat minder zin hebt of moe bent. De rows met 1 arm blijven echter altijd erg zwaar en raak je flink wat energie kwijt vergelijkbaar met zware compounds.

Ik doe niet zo veel freeweight rows, vooral plate loaded ding van hammerstrenght, maar dan wel vrij zwaar.

Dumbell rows doe ik al jaren niet meer omdat ze maar tot 40 gaan.
Barbell rows 70-80kg, vrij strict wel.

Dit wel wel wat anders dan een barbell row.
Opzich wel een lekkere oefening in de plaats van dumbell rows.

• Like
Waarderingen: Vonk
Mijn poging in twee delen (@HillR wist niet dat ik van arm ging wisselen, de originele filmpjes met tijdsregistratie ervan zijn uiteraard beschikbaar, mocht er twijfel bestaan)

Let niet op mijn houding en uitvoering, dit was de enige manier waarop er toch nog wat reps in zaten en waarbij het niet dusdanig slecht aanvoelde voor mijn onderrug.

:wave:

Ik denk dat mijn eerste uitspraak op 2e filmpje ook wel boekdelen spreekt :roflol:

Sorry lieffie :sad:

@Sanca Magni mijn filmpje staat niet meer bij de begin post???

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven