AndroidHealthClinic

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En daar istie dan. Net niet mijn doel gehaald, maar wel meer dan 1 rep :)
Had in de warmup al 1x 100 gedaan en dacht nog bij mezelf easy. Toch eerst ff 1 test rep met de 112,5 en toen dacht ik wel fuck dit is een stuk zwaarder :P

DBB Challenge 4 - Squat - Training 4 - 100KG


Ook nog mijn gewicht en de schijven erbij.


20190528_212952.jpg
 
Even tussendoor en mag ook wel gezegd worden. De technische kwaliteit van de squats is tot nu toe hoog wat ik hier voorbij zie komen.
Ga zo door DBB!!
 
Laatst bewerkt:
Even tussendoor en mag ook wel gezegd worden. De technische kwaliteit van de squats is tot nu toe hoog wat ik hier voorbij zie komen.
Ga zo door DBB!!

Dit inderdaad.

Tot je mijn squats ziet dan :roflol:
 
21 reps, waarvan 19 imo voor de bonus
Diepte lijkt wat kut, is zeker weten de hoek van filmen want ga altijd eerder te diep dan te ondiep.

Hadden misschien nog 2 gore grinders ingezeten...
Besloten om alleen Fallingout te overtreffen :o de rest laat ik aan de DBB meet'ers over
Hiervoor al een blok 4x3 met 118.5kg gesquat



Edit: ook wel behoorlijk trillerig en misselijk hierna :o
 
21 reps, waarvan 19 imo voor de bonus
Diepte lijkt wat kut, is zeker weten de hoek van filmen want ga altijd eerder te diep dan te ondiep.

Hadden misschien nog 2 gore grinders ingezeten...
Besloten om alleen Fallingout te overtreffen :o de rest laat ik aan de DBB meet'ers over
Hiervoor al een blok 4x3 met 118.5kg gesquat



Edit: ook wel behoorlijk trillerig en misselijk hierna :o

i-salute-you-girl.jpg
 
Toch weer 10 mensen als mijn poging ook nog komt.. zal niet veel soeps zijn maar komt wel nog. Eerst blessure en nu kapotte knieen van mijn oprit uit te breken en te herleggen
 
Ik heb mijn poging gedaan, maar krijg een melding van dat mijn bestand te groot is. Enig idee hoe ik deze toch kan uploaden?
 
Ik heb mijn poging gedaan, maar krijg een melding van dat mijn bestand te groot is. Enig idee hoe ik deze toch kan uploaden?
Naar YouTube uploaden en dan hier dr link via de media knop posten
 
Ik weet alleen niet of ik diep genoeg ging, hoop het wel
 
Lekker die 5e rep.
 
Back
Naar boven