XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°8: Sumo deadlift

Bezoekers in dit topic

Jeetje, ik haal nu nog maar iets meer dan BW tijdens gewone DL :roflol:.
Misschien eens proberen, maar ik denk niet dat er iets challenge waardigs bij zal zitten :p.
 
Laatste keer deadlift was feb 2017. Toen was mijn 1RM conventioneel 150. Ben nu aan het oefenen. Dacht bij 80 nog easy peasy, 100 werd al zwaar en de werksetjes van 120 vielen erg tegen. Kijken waar ik kom (150=2xBW). Filmpje later als ik thuis ben.
 
Ben nu aan het oefenen. Dacht bij 80 nog easy peasy, 100 werd al zwaar en de werksetjes van 120 vielen erg tegen. Kijken waar ik kom (150=2xBW). Filmpje later als ik thuis ben.
Hopelijk kan ik hier wat punten bijhalen om dichter bij jou te komen :p Je bent een goeie allrounder man, je doet het erg goed in bijna elke challenge
 
Tnx, maar als ik zo in je log kijk ben jij wel een pak sterker. Ik doel minimaal op 1 rep en we zien wel. Zolang mijn rug maar heel blijft. Je kind niet uit bed kunnen tillen is kut.
 
Denk begin deze week de bonus te doen en eind deze week de gewone. Na deze week heb ik nog amper tijd om te trainen dus zal van de eerste keer goed moeten zijn :p
 
230 voor reps...
 
Sanca Saxon
Welke kant op mag ik afronden? Ben s'ochtends 78 kilo.
Dus 156. Mag je dan 155 pakken?
 
Moet je wel 's ochtends trainen :P
 
Ts. Ik eet wel 2 dagen minder dan.
Niet naar luisteren man. Tuurlijk ga je gewoon 155 als je op 156 uitkomt. En ik dacht dat ik een lichtgewicht was met men 84kg :p
 
Niet naar luisteren man. Tuurlijk ga je gewoon 155 als je op 156 uitkomt. En ik dacht dat ik een lichtgewicht was met men 84kg :p
Haha, ik was een paar weekjes geleden ook nog 84 kilo hoor.
Ga bijna weer bouwen, met vocht/glycogeen ben ik ook wel weer redelijk snel richting dat gewicht.
 
Als ik ooit eens desperate ben voor erkenning van mijn forumvrienden zal ik zeker meedoen ja
O ja, dat is natuurlijk de reden dat mensen hier meedoen.
 
Back
Naar boven