AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°8: Sumo deadlift

Bezoekers in dit topic

Je doet ze netjes man! :)
Waar train je trouwens; lijkt me wel een chille gym?
Thanks.

Fight and Power Academy Amersfoort. Was ooit een betere gym. 10 jaar geleden stond het vol met plate loaded hammer strength machines en was het hardcore. Heb daar g-men onze strongman bijvoorbeeld ontmoet. Nu staan al dat soort dingen ook in fitforfree etc. Het is nu meer functional training. De vloer voor MMA is groter geworden en de fitness is nu nog enkele plate loaded machines, een track met een prowler en een groot crossfit achtig rack en een life fitness crossover met wat pulley's. Wel wat meer specialty bars, kettlebells, slam balls, bulgarian bags, landmines en voldoende plates. Vermaak me er nog wel. Het is wat rustiger dan vroeger, maar dat is ook wel ok.
 
12 reps


BW = 71.3 kg
Gewicht = 107.5 kg
Inclusief mooie faal bij de eerste rep :roflol:

Heb toevallig aankomende vrijdag 2xBW (=142.5) voor 2 reps geprogrammeerd staan, dus dat wordt dan m'n bonus inzending
Boh sterk hoor! Ik mik zelf ook op een 12 reps. Hoop dat het lukt morgen, deze ochtend opgestaan met een linker kuit als steen... krijg men voet niet plat op de grond als ik volledig recht sta -.-
 
12 reps


BW = 71.3 kg
Gewicht = 107.5 kg
Inclusief mooie faal bij de eerste rep :roflol:

Heb toevallig aankomende vrijdag 2xBW (=142.5) voor 2 reps geprogrammeerd staan, dus dat wordt dan m'n bonus inzending

Nette prestatie maar Ik kan zo echt niet zien of dit sumo is?
 
Ik zeg niet dat het geen sumo is, alleen dat ik het niet goed zie.
 
Lekker bezig ProudPizza !
Benieuwd of ik in de buurt ga komen.
 
Boh sterk hoor! Ik mik zelf ook op een 12 reps. Hoop dat het lukt morgen, deze ochtend opgestaan met een linker kuit als steen... krijg men voet niet plat op de grond als ik volledig recht sta -.-

Dankje!
Je hebt gelukkig nog 4 weken :)

Nette prestatie maar Ik kan zo echt niet zien of dit sumo is?

Dit is sumo ja :)

Lekker bezig ProudPizza !
Benieuwd of ik in de buurt ga komen.

Thanks! Veel succes alvast :D
Ik had eigenlijk meer pomp verwacht, viel me gelulkig mee
 
12 reps


BW = 71.3 kg
Gewicht = 107.5 kg
Inclusief mooie faal bij de eerste rep :roflol:

Heb toevallig aankomende vrijdag 2xBW (=142.5) voor 2 reps geprogrammeerd staan, dus dat wordt dan m'n bonus inzending
Nice!
 
Nette prestatie maar Ik kan zo echt niet zien of dit sumo is?
SUMO.PNG
 
Net de bonus proberen doen, epic fail.
Moet 210kg trekken voor de bonus. Normaal is dat men single @8. Vandaag zelfs geen liftoff. Gisteren heavy squats in pr range. Vandaag tijdens opwarming deadlift stonden mijn glutes en lowback opeens op ontploffen van de pump. Tzal voor een andere keer zijn dus. Hopelijk vind ik deze maand nog tijd, want het word super super druk en deze challenge hoopte ik wat punten te score hehe
 
Dit klinkt wel als een leuke uitdaging:o
 
Damn heel nice!
 
Back
Naar boven