XXL Nutrition

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

edit:
Ik heb zelf geen betere leads. Enige wat me momenteel opvalt, is dat enkele mensen wel erg gebrand zijn om Rob G en P te doen hangen. Elke aanleiding is goed genoeg. Dat er bv andere leden zijn wiens namen op elkaar lijken, wordt heel snel weggewuifd.
Ik ben nu wel benieuwd wat de aanleiding hiervan is. Wat weten deze spelers dat wij niet weten? Wat is hun rol?

Noem is een voorbeeld dan? Rob G en Rob P zijn toch echt de enige namen die vrijwel gelijk aan elkaar zijn.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:05 ----------

Je andere optie van vandaag Rob G?
Of misschien op jouw zelf?

Waarom denkt iedereen altijd maar dat ze 2 opties hebben?

Het is niet zo dat je met mij mee moet stemmen of tegen mij moet stemmen, stem gewoon lekker op wie je zelf verdacht wordt.

Juist, ik ben nog.steeds aant twijfelen wat betreft RobP RobG in de zin van dat het wel vaak uit kan.komen met die tweelingen, maar of het niet de hint bij de persoon plaatsen is. Ik heb alleen verder geen idee

Juist, ik ben nog.steeds aant twijfelen wat betreft RobP RobG in de zin van dat het wel vaak uit kan.komen met die tweelingen, maar of het niet de hint bij de persoon plaatsen is. Ik heb alleen verder geen idee

Moet eerlijk zeggen dat ik verder ook geen idee heb.

Ik ga voor Wauter

Dan zie ik nog meer nut in t stemmen op RobP dan Wauter

Je stemt zelf op Rob P, als je zelf zo zeker bent van je argumentatie om op Rob P te stemmen waarom dan wijzigen?

:D Daar zeg je wat. Ik ben zeker niet zeker. Heb geen beter alternatief. Stem op Rob omdat IMBA probeerde een van de twee te hangen. Verdacht dat de eerst volgende mogelijkheid hij vermoord wordt. Maar zoals ik al zei kan dit ook een strategische zet zijn van de moffen.

Dan zie ik nog meer nut in t stemmen op RobP dan Wauter

Kan zijn, ik stiekem eigelijk ook, maar ik zie nu 2 "hints" die wijzen naar Rob P en ze wijzen alle 2 naar een ander kamp. Ik wil in dit geval dus niet het risico lopen dat ik uiteindelijk iemand van mijn eigen kamp eruit stem. En aangezien de hint van de tweelingen niet meer zo zeker is, wordt de reden om op Rob G te stemmen ook twijfelachtig.

Wauter zie ik echt constant meelezen maar laat echt heel weinig van zich horen, zelfde geld voor Whami overigens.

Remi maakt zich echt belachelijk. Als je zo doorgaat wijzig ik mijn stem op jouw Remi.
Je komt eerst met een hint, om te stemmen op Rob G en Rob P. En nu wil je ineens niet meer op ze stemmen.

:D Daar zeg je wat. Ik ben zeker niet zeker. Heb geen beter alternatief. Stem op Rob omdat IMBA probeerde een van de twee te hangen. Verdacht dat de eerst volgende mogelijkheid hij vermoord wordt. Maar zoals ik al zei kan dit ook een strategische zet zijn van de moffen.

Dus je stemt zelf ook nagenoeg zomaar op iemand.. Tamelijk hypocriet op mij te verwijten dat ik zomaar op iemand stem terwijl je precies hetzelfde doet:P Nog leuker is dat je nu van IMBA's wijsheid uitgaat terwijl je op dag 2 in eerste instantie gewoon op IMBA stemde ;)

Kan zijn, ik stiekem eigelijk ook, maar ik zie nu 2 "hints" die wijzen naar Rob P en ze wijzen alle 2 naar een ander kamp. Ik wil in dit geval dus niet het risico lopen dat ik uiteindelijk iemand van mijn eigen kamp eruit stem. En aangezien de hint van de tweelingen niet meer zo zeker is, wordt de reden om op Rob G te stemmen ook twijfelachtig.

Wauter zie ik echt constant meelezen maar laat echt heel weinig van zich horen, zelfde geld voor Whami overigens.

Dat ze meestemmen wilt toch niks zeggen over in welk kamp ze zitten? Voor het zelfde geld stem je op je eigen leider.

Verdacht hoor, ga je toch maar in de gaten houden.

Remi maakt zich echt belachelijk. Als je zo doorgaat wijzig ik mijn stem op jouw Remi.
Je komt eerst met een hint, om te stemmen op Rob G en Rob P. En nu wil je ineens niet meer op ze stemmen.

Ik maak mezelf belachelijk? Gast, je kom zelf met 0,0 aanzetten.. Enige wat je doet is andere in de stemming volgen en op het moment dat ze ernaast zitten gaan wijzen van " Je zat fout dus jij moet wel evil zijn" Wil dat risico dus niet lopen. Wil je op mij stemmen? Ga je gang.. alleen kom wel met een degelijke beargumentatie

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:38 ----------

Dat ze meestemmen wilt toch niks zeggen over in welk kamp ze zitten? Voor het zelfde geld stem je op je eigen leider.

Verdacht hoor, ga je toch maar in de gaten houden.

Heb het niet over meestemmen toch?

Ik maak mezelf belachelijk? Gast, je kom zelf met 0,0 aanzetten.. Enige wat je doet is andere in de stemming volgen en op het moment dat ze ernaast zitten gaan wijzen van " Je zat fout dus jij moet wel evil zijn" Wil dat risico dus niet lopen. Wil je op mij stemmen? Ga je gang.. alleen kom wel met een degelijke beargumentatie

Volgens mij heb ik al 2 hints ontcijfert vandaag. Dus lul niet Remi.
Je speelt elk spel zo t**fus vaag. Nu ga je weer ineens op Wauter stemmen. Zonder onderbouwing.

Excuus dit moet meelezen zijn.

Volgens mij heb ik al 2 hints ontcijfert vandaag. Dus lul niet Remi.
Je speelt elk spel zo t**fus vaag. Nu ga je weer ineens op Wauter stemmen. Zonder onderbouwing.

Ik heb een onderbouwing, die was namelijk dat ie constant meeleest maar nauwelijks wat zegt. Zelfde geld voor whami. Daarnaast wees ie naar de hint van de "lange baard" die zoiezo naar een geallieerde wijst.

Alleen die onderbouwing bevalt je niet.

En dat ik vaag speel is alleen maar goed toch, anders wordt ik zo voorspelbaar:P.
Welke hints heb je ontcijfert dan ?

RobP ben wel benieuwd eigenlijk, deze hit verklaart ook twee andere spelers dus vandaar. Gebaseerd op tweelingen hint, totdat er een andere duidelijke hint beschikbaar is.

Ik heb een onderbouwing, die was namelijk dat ie constant meeleest maar nauwelijks wat zegt. Zelfde geld voor whami. Daarnaast wees ie naar de hint van de "lange baard" die zoiezo naar een geallieerde wijst.

Alleen die onderbouwing bevalt je niet.

En dat ik vaag speel is alleen maar goed toch, anders wordt ik zo voorspelbaar:P.
Welke hints heb je ontcijfert dan ?

Sorry, maar dat van Whami en constant meelezen heb ik gemist? Kan je het quote?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:48 ----------

RobP ben wel benieuwd eigenlijk, deze hit verklaart ook twee andere spelers dus vandaar. Gebaseerd op tweelingen hint, totdat er een andere duidelijke hint beschikbaar is.

Ik ga met je mee. Rob P

Terug
Naar boven