AndroidHealthClinic

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Kan zijn, ik stiekem eigelijk ook, maar ik zie nu 2 "hints" die wijzen naar Rob P en ze wijzen alle 2 naar een ander kamp. Ik wil in dit geval dus niet het risico lopen dat ik uiteindelijk iemand van mijn eigen kamp eruit stem. En aangezien de hint van de tweelingen niet meer zo zeker is, wordt de reden om op Rob G te stemmen ook twijfelachtig.

Wauter zie ik echt constant meelezen maar laat echt heel weinig van zich horen, zelfde geld voor Whami overigens.

Sorry, maar dat van Whami en constant meelezen heb ik gemist? Kan je het quote?

Zie hierboven;)

Ik heb nog een hint die naar rob leidt. Zie het pua topic en het laatste verhaal over een blond meisje.

Ik zeg alleen dat we niet alleen op de actieve spelers moeten hitten.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 15:25 ----------

Iemand die hier wat mee kan? Zijn denk ik hints.

En wou Rob P, niet graag de luchtwaffe zijn?

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:52 ----------

Nu stel ik aan jouw de vraag. Waarom is de hint over de tweeling niet zo sterk meer?

Lawl.. 2 hints opgelost zei je..

Die 2e heb je niet opgelost...je denkt dat het een hint is en vraagt of wij er wat mee kunnen..

Maargoed dat je de 1ste hint opgelost had, had ik wel gelezen, maar niet naar gekeken eigelijk.. Ga nu wel checken

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:53 ----------

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:52 ----------

Nu stel ik aan jouw de vraag. Waarom is de hint over de tweeling niet zo sterk meer?

Dat zeg ik toch.. Omdat ik nog een hint over Rob P zie die wijst naar een ander kamp vandaar.

Daarom twijfel ik nu, maar zal hem zo wel laten zien ;)

Lawl.. 2 hints opgelost zei je..

Die 2e heb je niet opgelost...je denkt dat het een hint is en vraagt of wij er wat mee kunnen..

Maargoed dat je de 1ste hint opgelost had, had ik wel gelezen, maar niet naar gekeken eigelijk.. Ga nu wel checken

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 17:53 ----------

Dat zeg ik toch.. Omdat ik nog een hint over Rob P zie die wijst naar een ander kamp vandaar.

Daarom twijfel ik nu, maar zal hem zo wel laten zien ;)

Dus dan kan je sowieso op Rob P stemmen.

haha wat wil je hiermee bereiken z1000? Als ik zeg dat de nazi's het goede kamp zijn, ben ik dan de slechterik in jou ogen?

Ik geef pas antwoord op deze vraag, als jij de vraag ook beantwoord:)

Heb je de hint al gezien van Rob P? In het verhaal, blond meisje en het pua topic.

verhaal dag 2

Het 2e jaar van de 2e wereldoorlog is aangebroken en Ion Antonescu rijdt samen met Hitler naar de Berlijnse hoerenbuurt toe om het daar es lekker ervan te nemen. De gevreesde Ion die dat jaar net zijn eerste plan heeft uitgevoerd tov het Jodenprobleem in Roemenie en Hitler besluiten naar binnen te gaan naar een heel blond en mooi jong meisje om haar het gezag van het derde rijk te laten voelen.

Quibus is overleden
Hij was de h**r.

znpnx4.jpg

Potverdorie een lekker wijf zeg.

Oke tanx, enige probleem ermee is dat met "het meisje" gewoon de h**r bedoeld wordt... Dit kun je gewoon uit het verhaal opmaken... Dus zou een beetje vreemd zijn als dat meisje de h**r is maar ook nog verwijst naar een andere speler vind je niet?

Maargoed nu we toch bezig zijn, zal ik dan van mij er ook maar even neergooien, moment

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 18:27 ----------

Hier is mijn dilemma dus :D

Arme Marinus kreeg in de ogen van de Duitsers zijn verdiende loon voor het verbranden van de Reichstag en Hitler vond een manier om zijn land in vuur en vlam te zetten. Wat men niet wist is dat Marinus in het geheim 1 van de eerste experimenten was van Nazi dokter Mengele (ofwel engel des doods genoemd)
jozef3.jpg

Wat hij met die arme jongen deed is niet om hier te verhalen. Hij wilde van hem de meest perfecte vorm van de duitse übermensch maken. Dat deed hij door meerdere experimenten om hem te doen waar hij beetje na beetje dieper in de bleekmiddel ging om z’n donkere ogen en haren bleker te doen maken.
Toen hij onderop de bodem van de ton met bleekmiddel aangekomen was, was de communist opgelost.

Om toch maar wat tempo in het spel te gooien heb ik besloten er een hint in te gooien, aangezien de rest te laf is om ook maar enige bijdrage te leveren omdat anders hun kant min of meer bekend wordt.

Hierboven staat een quote uit verhaal 3. De nazi dokter Mengele voerde tijdens de 2e wereldoorlog en daarna, experimenten uit op verschillende mensen waaronder zwangere vrouwen om het Arische ras te creëren, om aan te tonen wat voor onderzoeker Mengele was: Hij naaide 2 mensen aan elkaar, omdat hij zijn eigen siamese tweeling wilde. Ook heeft hij experimenten uitgevoerd op de oudere broer van Moshe offer, waardoor Tibi verlamd raakte. Verder werden zijn geslachtsorganen weggehaald en na het 4e experiment is er nooit meer wat van hem vernomen (tot zo ver het stukje geschiedenis)

Nou is diezelfde zieke man na de 2e Wereldoorlog ondergedoken in Brazilie waar hij het Arische ras probeerde te creëren. En raad eens, hij had een enorme voorkeur voor Tweelingen. In brazilie creërde hij het arische ras in het dorpje Candido Godoi. Er werden enorm veel tweelingen geboren met blond haar en blauwe ogen..

En welke tweeling hebben wij in onze spelerslijst? Jawel Rob G en Rob P.
natuurlijk kan dit allemaal "toeval" zijn zoals wel vaker het geval is geweest alleen lijkt dat me deze keer stug.

Link naar de site : http://www.scientias.nl/dokter-jozef-mengele-de-engel-des-doods/3018

Dan de hint waaruit blijkt dat Mister Rob P, bij de geallieerden hoort.

verhaal nacht 2

Nacht 2 is aangebroken, het volk probeert de leiders te leiden naar de juiste beslissingen. Betere beslissingen dan gevallen zijn de nacht en dag ervoor. De duitsers hebben met Goebbels en zijn totaler krieg het volk meegekregen in de oorlog. Het gehele 6e leger staat aldaar achter hun leider.

http://www.youtube.com/watch?v=rEitwcZa3k4

Het gevolg was snel te merken in europa, de duitsers trokken verder op aan het oostfront waar de baard van Zjoekov alsmaar langer word van alle problemen waarmee de russen te kampen krijgen.
Charles de Gaulle heeft het slagveld al moeten verlaten, Frankrijk is in zijn geheel overgenomen waardoor de Duitsers vrijspel krijgen in het luchtruim boven het kanaal. De luftwaffe vliegt alsmaar verkenningsroutes voor de juiste plaatsing van hun v1 en v2 rockets.

De paratroopers landen na hun geslaagde missie in Duitsland waar ze gedropt werden door de RAF verder naar Sicilië waar ze EIsenhower helpen met de invasie aldaar. Mussolini’s oorlogstactiek daar slaat van geen kant en met de hulp van de troepen die gedropt zijn en zonder weerstand van de duitsers trekken ze makkelijk op.

Zoek op Eisenhower en http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwight_D._Eisenhower en je komt erachter dat zijn bijnaam Ike is, hetgeen wat Rob P graag wilde zijn ( Hij vermeld dit in een post)

Nou zijn de rollen willekeurig verdeelt, maar het kan zijn dat Rob P toevallig die rol kreeg en dat Illoydatoni op deze manier alsnog naar Rob P wilde verwijzen.

Aan de ene kant heb je dus Rob P als nazi tweeling samen met Rob G en aan de andere kant Rob P de Amerikaanse Generaal ... En dan is de vraag... welke hint klopt?

Oke tanx, enige probleem ermee is dat met "het meisje" gewoon de h**r bedoeld wordt... Dit kun je gewoon uit het verhaal opmaken... Dus zou een beetje vreemd zijn als dat meisje de h**r is maar ook nog verwijst naar een andere speler vind je niet?

Maargoed nu we toch bezig zijn, zal ik dan van mij er ook maar even neergooien, moment

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 18:27 ----------

Hier is mijn dilemma dus :D

Dan de hint waaruit blijkt dat Mister Rob P, bij de geallieerden hoort.

Zoek op Eisenhower en http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwight_D._Eisenhower en je komt erachter dat zijn bijnaam Ike is, hetgeen wat Rob P graag wilde zijn ( Hij vermeld dit in een post)

Nou zijn de rollen willekeurig verdeelt, maar het kan zijn dat Rob P toevallig die rol kreeg en dat Illoydatoni op deze manier alsnog naar Rob P wilde verwijzen.

Aan de ene kant heb je dus Rob P als nazi tweeling samen met Rob G en aan de andere kant Rob P de Amerikaanse Generaal ... En dan is de vraag... welke hint klopt?

Maar hij wou ook graag bij de luchtwaffe.

Dat blondje meisje zou best weleens echt een hint kunnen zijn.

Ike was geen Amerikaanse generaal toch. Maar die gast in de film Full metal jacked.
Laat maar zie het staan in de Wiki pagina.

Hopelijk heb je niet die wiki pagina veranderd. Zou wel een epic actie zijn.

Maar hij wou ook graag bij de luchtwaffe.

Dat blondje meisje zou best weleens echt een hint kunnen zijn.

Dat blonde meisje is geen hint aangezien daarmee gewoon de h**r bedoelt wordt. Lees het verhaal nog maar een keer.

En dat hij de luftwaffe wilde worden doet er niet toe. Er is namelijk maar 1 luftwaffe en die is dood.
De andere jager* heeft de naam Panzer of Kriegmariner (Zie OP)

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 18:32 ----------

Ike was geen Amerikaanse generaal toch. Maar die gast in de film Full metal jacked.
Laat maar zie het staan in de Wiki pagina.

Hopelijk heb je niet die wiki pagina veranderd. Zou wel een epic actie zijn.

http://wiki.answers.com/Q/Why_was_President_Eisenhower's_nickname_Ike

Voila

Dat blonde meisje is geen hint aangezien daarmee gewoon de h**r bedoelt wordt. Lees het verhaal nog maar een keer.

En dat hij de luftwaffe wilde worden doet er niet toe. Er is namelijk maar 1 luftwaffe en die is dood.
De andere jager* heeft de naam Panzer of Kriegmariner (Zie OP)

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 18:32 ----------

http://wiki.answers.com/Q/Why_was_President_Eisenhower's_nickname_Ike

Voila

Hmm dat van een h**r zou kunnen, maar dat geloof ik niet.
Loiyd (op) is namelijk actief in het PUA topic. En rob P, plaatste toevallig gister een foto van een mooi blond zweeds meisje. Zou dat toeval zijn denk je ?

Remi, nu ga ik twijfelen!

Hmm dat van een h**r zou kunnen, maar dat geloof ik niet.
Loiyd (op) is namelijk actief in het PUA topic. En rob P, plaatste toevallig gister een foto van een mooi blond zweeds meisje. Zou dat toeval zijn denk je ?

Ja, denk het wel.

jongens, ik vind het nogal lullig dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat ik mij ga laten uitschrijven van dit spel.

ziet er wel een gaaf spel uit lloyd, maar heb echt de tijd niet om me er mee bezig te houden (lange werkdagen, sporten, etc)

heb hierjuist nog een poging gedaan om de draad op te nemen maar ik weet niet eens bij welke kant ik hoor :p

alvast mijn excuses en neem het niet persoonlijk lloyd, gaaf spel, maar heb gewoon geen tijd.

Terug
Naar boven