Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

jongens, ik vind het nogal lullig dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat ik mij ga laten uitschrijven van dit spel.

ziet er wel een gaaf spel uit lloyd, maar heb echt de tijd niet om me er mee bezig te houden (lange werkdagen, sporten, etc)

heb hierjuist nog een poging gedaan om de draad op te nemen maar ik weet niet eens bij welke kant ik hoor :p

alvast mijn excuses en neem het niet persoonlijk lloyd, gaaf spel, maar heb gewoon geen tijd.

Ligt eraan wat je rol is

ik ben er zeker van dat het spelletje wel zonder mij verder kan (hoop ik). anders ga ik mij zwaar klote voelen omdat ik het verkloot heb...

maar heb ook met lloyd over mijn rol gesproken en zo belangrijk ben ik niet.
ik kan nu toch moeilijk zeggen van: ik schrijf mij niet uit want ik blijk toch belangrijk te zijn.

had achteraf gezien mss beter eerst PM gestuurd naar lloyd voor het hier te posten :s

Moet eerlijk zeggen dat ik verder ook geen idee heb.

Ik ga voor Wauter

Beetje argumentatie hierbij zou welkom zijn en kom niet af met hij is vaak online maar post amper wat. Ik volg alles goed op en heb mijn eigen theorieën, ik ga alleen geen dingen posten waarvan ik niet zeker ben. Je tweelingentheorie lijkt me te kloppen alleen twijfel ik vanaf het dat je de link maakt tussen tweelingen en de robben.

Ps. Hoe groot is de kans dat hints naar persoonlijke informatie van spelers leiden (uiterlijke kenmerken enzovoort)?

Beetje argumentatie hierbij zou welkom zijn en kom niet af met hij is vaak online maar post amper wat. Ik volg alles goed op en heb mijn eigen theorieën, ik ga alleen geen dingen posten waarvan ik niet zeker ben. Je tweelingentheorie lijkt me te kloppen alleen twijfel ik vanaf het dat je de link maakt tussen tweelingen en de robben.

Ps. Hoe groot is de kans dat hints naar persoonlijke informatie van spelers leiden (uiterlijke kenmerken enzovoort)?

Vertel?

Damn, op de een of andere manier is t lastiger mee te komen als je inactief bent geweest.
T is lastiger t post gedrag mee te nemen tav de hints om m'n beslissing te nemen
K wacht nog even met m'n stem

• Topic Starter Topic Starter
jongens, ik vind het nogal lullig dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat ik mij ga laten uitschrijven van dit spel.

ziet er wel een gaaf spel uit lloyd, maar heb echt de tijd niet om me er mee bezig te houden (lange werkdagen, sporten, etc)

heb hierjuist nog een poging gedaan om de draad op te nemen maar ik weet niet eens bij welke kant ik hoor :p

alvast mijn excuses en neem het niet persoonlijk lloyd, gaaf spel, maar heb gewoon geen tijd.

Ik zal je dood zo pijnlijk mogelijk maken :P

Beetje argumentatie hierbij zou welkom zijn en kom niet af met hij is vaak online maar post amper wat. Ik volg alles goed op en heb mijn eigen theorieën, ik ga alleen geen dingen posten waarvan ik niet zeker ben. Je tweelingentheorie lijkt me te kloppen alleen twijfel ik vanaf het dat je de link maakt tussen tweelingen en de robben

Oja ? En je stemmen dan? Was je daar ook zeker van?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:11 ----------

Je tweelingentheorie lijkt me te kloppen alleen twijfel ik vanaf het dat je de link maakt tussen tweelingen en de robben.

U wot? Wat klopt er wel en niet aan die theorie dan? Wees specifiek aub

Oja ? En je stemmen dan? Was je daar ook zeker van?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:11 ----------

Nee maar ik stem dan eerder op mensen die inactief/amper met dit spel bezig zijn dan zelf een theorie te verkondigen die mensen dan als waar beschouwen en dan gebruiken als hun stemmotivatie.

U wot? Wat klopt er wel en niet aan die theorie dan? Wees specifiek aub

Is het zo raar dat ik mijn twijfels heb bij dat de robben direct gelinkt zijn aan de tweelingen van Mengel? Als je het topic overloopt ben ik niet de enige. Het kan goed zijn dat je de waarheid vertelt maar op dit moment twijfel ik nog teveel.

In het algemeen denk ik dat er amper echt duidelijke tips zijn waardoor de kans bestaat dat iemand als speler na enige tijd in alles een mogelijke aanwijzing ziet. Iets wat ik liever wil voorkomen.

Tod eines Helden

Generalfeldmarschall+Erwin+Rommel+studiert+die+milit_rische+Lage-color+photo-ww2shots-people.jpg

Het is 1944, een gerespecteerd leider van de Duitsers staat op het punt om vlak na z'n pact met Von Stauffenberg zelfmoord te plegen. Von Stauffenberg was een soldaat in het regime van de Woestijnvos in de slagvelden in Afrika. De Gestapo is hier achter gekomen en stellen hem bijna geen keus dan de volgende keuze. Dat ging als volgt:

flick.jpg

Hij werd door Gestapoleden in opdracht van Hitler overgehaald om zelfmoord te plegen en zo zichzelf een showproces en zijn gezin de zogeheten Sippenhaftung besparen

Indien hij zelfmoord zou plegen zou hij met militaire eer begraven worden en zou zijn familie leefgeld ontvangen. Zo kon tevens worden voorkomen dat het zou uitgroeien tot een schandaal en een breuk van het moreel, met nefast resultaat voor Hitler en zijn handlangers tot gevolg als aan het licht zou komen dat de populaire Rommel in zijn opdracht uit de weg werd geruimd.

De geliefde Rommel had aan enkele minuten bedenktijd en nam in het bijzijn van de generalen een gifpil in. Hij werd erna onder militaire eer begraven.

http://www.youtube.com/watch?v=94-N48TkdXE

De woenstijnvos is niet meer.

Fitness Beginer was Erwin Rommel

Wat drommel, wat drommel, wat is dat met die Rommel? Die rommelige Rommel rommelt alles kort en klein!"​

Nee maar ik stem dan eerder op mensen die inactief/amper met dit spel bezig zijn dan zelf een theorie te verkondigen die mensen dan als waar beschouwen en dan gebruiken als hun stemmotivatie.

Wat een waardeloos argument.. Wallied, Suus141, Jorgyboy, Fiezefur & stekkerdoos hebben geen van allen gestemd. Als je toch voor de inactieve ging zou ik wel voor hun gaan.
IMBAatwork was wel wat actiever.

Is het zo raar dat ik mijn twijfels heb bij dat de robben direct gelinkt zijn aan de tweelingen van Mengel? Als je het topic overloopt ben ik niet de enige. Het kan goed zijn dat je de waarheid vertelt maar op dit moment twijfel ik nog teveel.

In het algemeen denk ik dat er amper echt duidelijke tips zijn waardoor de kans bestaat dat iemand als speler na enige tijd in alles een mogelijke aanwijzing ziet. Iets wat ik liever wil voorkomen.

Dat je je twijfels heb niet, maar als je gaat zeggen "Ja ik denk wel dat de theorie klopt alleen niet in de richting van de robben" dan zou ik wel graag willen weten wat er dan wel aan klopt.

Het is namelijk nogal een vaag statement aangezien de hele theorie juist is dat de nazi tweelingen gelinkt worden aan Rob G en Rob P. Jij zegt dan "Ja de theorie klopt behalve de link met Rob G en Rob P", maar zonder Rob G en Rob P is er geen theorie dus snapte niet zo goed wat je daarmee wilde zeggen.

Verder vermeld je alleen maar standaard gelul in je post.

Wat een waardeloos argument.. Wallied, Suus141, Jorgyboy, Fiezefur & stekkerdoos hebben geen van allen gestemd. Als je toch voor de inactieve ging zou ik wel voor hun gaan.
IMBAatwork was wel wat actiever.

Dat je je twijfels heb niet, maar als je gaat zeggen "Ja ik denk wel dat de theorie klopt alleen niet in de richting van de robben" dan zou ik wel graag willen weten wat er dan wel aan klopt.

Het is namelijk nogal een vaag statement aangezien de hele theorie juist is dat de nazi tweelingen gelinkt worden aan Rob G en Rob P. Jij zegt dan "Ja de theorie klopt behalve de link met Rob G en Rob P", maar zonder Rob G en Rob P is er geen theorie dus snapte niet zo goed wat je daarmee wilde zeggen.

Verder vermeld je alleen maar standaard gelul in je post.

:roflol:

Laat wauter eens met rust joh. Je lijkt we een Nazi die op verstopte joden jaagt.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:43 ----------

godmode hebben is echt geweldig

Remi en ik zijn irl wel joden.

Remi en ik zijn irl wel joden.

Ow dus nu ben je het niet ?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 20:05 ----------

Ja das anders dat zijn k*tjoden.

:(

Ik had zijn rol wel over willen nemen. Geldt trouwens ook voor de rollen van de eventuele anderen die binnenkort uitgeschreven gaan worden.

Nee kan niet. Heb je mijn rol al gepmd dus dat zou oneerlijk zijn

Ow dus nu ben je het niet ?

:(

Nee kan niet. Heb je mijn rol al gepmd dus dat zou oneerlijk zijn

Zijn er dan joden in dit spel Remi?

Blijf je stem staan op Wauter?

Terug
Naar boven