Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Heeft iemand een tussenstand?

Arme Rob P, zit nu in de bios hahaha kan zich niet weren.

Hmm, de laatste paar uren zijn wat actiever geweest zo te zien, ineens 4 hele pagina's om bij te lezen! :D
Zie dat er nog steeds niet veel nieuws is echter. Nog ff kijken en binnen 10 minuutjes ofzo stemmen. Heb nog steeds geen idee wie de veiligste gok is :-/

• Topic Starter Topic Starter
nog een kwarrtier om te stemmen Nazi's, Jappen, Britten, Sovjets, Roemeniërs en Tommy's

voila, Rock Werchter is gedaan en ben dus sinds vanavond ook 'in' :D

Onthou me vanavond wel nog van stemmen, aangezien ik absoluut nog geen idee heb wie wat kan zijn.

Rob p

Is het mogelijk om in de startpost de doden bij te houden? Maakt het wel wat overzichtelijker :)

Geen zin om mede verantwoordelijk te zijn als Rob P er uit gaat. Ik ga dan maar voor de minder actieve bikers, met als enige argumentatie dat minder actieve leden vaak een belangrijke rol hebben. Niet dat het nu nog iets uitmaakt tenzij ik ineens een cult trein (of auschwitz trein?) meekrijg :p

rob g

Is het mogelijk om in de startpost de doden bij te houden? Maakt het wel wat overzichtelijker :)

Geen zin om mede verantwoordelijk te zijn als Rob P er uit gaat. Ik ga dan maar voor de minder actieve bikers, met als enige argumentatie dat minder actieve leden vaak een belangrijke rol hebben. Niet dat het nu nog iets uitmaakt tenzij ik ineens een cult trein (of auschwitz trein?) meekrijg :p

Ik had het net voordat jij het postte aangepast wat betreft het dodenrijtje

Rob P
De hints naar hem lijken me het meest te kloppen

:wave2: Eric R

Bikers

rob p

z1000

Terug
Naar boven