MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

8. lloydatoni Dood door stemming op dag 1, burger
12. IMBAatwork Dood door Caesar op nacht 1, stamhoofd
21. Bikers Door stemming op dag 2, senator
20. Hardgains Dood door uitschrijving op dag 2, burger
15. Diaephi Dood door Caesar op nacht 2, burger

Cijfers zijn 21853. Behalve de drie en de 5 komen ze allemaal voor in deze nummers. Damn, ik word paranoia.

Is gewoon toeval.
Zou namelijk erg onlogisch, daarnaast is het getal 5 te zien in dagverhaal 2, terwijl Diaephi dood ging in nacht 2. Leuk dat Wauter God is van het spel, maar betwijfel het of hij in de toekomst kan kijken.

Whami

Moet zo werken tot savonds laat, dus stem nu maar alvast
Hij post niks nuttigs en verdenkt Unknown van wie ik weer denk dat hij wel goed is.

Is gewoon toeval.
Zou namelijk erg onlogisch, daarnaast is het getal 5 te zien in dagverhaal 2, terwijl Diaephi dood ging in nacht 2. Leuk dat Wauter God is van het spel, maar betwijfel het of hij in de toekomst kan kijken.

Inderdaad, kan zijn. Ik denk gewoon luid.. Zouden anderen beter ook doen. Maar 4-5 spelers zijn echt actief zoekend naar hints... Jammer..

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 13:02 ----------

[/COLOR]
Rijst drink gewoon een half liter wodka weg, even de shit verdoven. Zoals ze in de oorlog deden.

Hij verdooft het slachtoffer en neemt hem geruisloos mee het dorp uit.

z1000 Tot iemand met iets beter komt.

De 5 wel

Woopy, Vicenzio en Markrot (no 3, 13 en 23) zouden dus evt. iets met de cijfers te maken kunnen hebben?
21 is gebruikt voor een senator, dus dan zouden 3, 5 en 8 iets te maken kunnen hebben met de andere senators/caesar?

De 2 en de 1 kwamen apart, dus als een 2 en een 1 en die werden samengevoegd tot 1 cijfer namelijk 21. Er vanuit gaande dat Wauter het patroon herhaal zou je komen op de cijfers 35 en 8?. Maar dat klopt niet dus zou je weer een andere theorie moet verzinnen en kom je op best veel mogelijkheden, je kan het namelijk optrekken, aftrekken, delen, vermenigvuldigen & gezien je opeens tientallen mogelijke mogelijkheden krijgt lijkt het me niet dat Wauter de hint zo bedoelt heeft.

Of de cijfers zorgen gezamenlijk voor één hint of we zien iets over het hoofd, maar je theorie hierboven is onzin.

Whami

Moet zo werken tot savonds laat, dus stem nu maar alvast
Hij post niks nuttigs en verdenkt Unknown van wie ik weer denk dat hij wel goed is.
Ik heb 10x zo veel nuttige dingen gepost dan jij :roflol:
"Hij post niks nuttigs en verdenkt Unknown van wie ik weer denk dat hij wel goed is." hier verraad je dan weer dat je amper mee leest

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 13:34 ----------

Hij verdooft het slachtoffer en neemt hem geruisloos mee het dorp uit.

z1000 Tot iemand met iets beter komt.
Ik heb er slecht gevoel bij.
Ga straks eens verhaaltjes nalezen enzo, als ik niets meer vind zal ik mogelijk ook Z stemmen.

Het gaat weer over Eburonen... Een mogelijke verklaring van de naam "Eburonen" is dat het afkomstig zou zijn van "Ebura" of everzwijn. Een hint richting het varken van Whami?

GEREEDSCHAP (landbouw) een in vrij goede staat verkerende metalen sikkel met een houten handvat. De sikkel heeft een lengte van ca. 32 cm en is wel wat roestig en hierdoor niet echt scherp meer (dus bot).

Op het metalen deel staat een rond merkje van een ‘boom en een man’ en er staat ook ’3/0‘ op (misschien een maataanduiding?).

Onderlijnde mss van belang?
Guysguysguysguys:

Bij boom van een man zou ik aan Sanca denken om eerlijk te zijn (zoals ik al eerder zei) en zonet vind ik dit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/straf-mensen-boom-willen-vermoorden-116088/
Er staat ook "bot bijltje" in zijn post, bij die sikkel staat ook dat hij bot is.

Of is té ver gezocht? Die sikkel is sowieso een tip.
Boom & bot komen overeen en Sanca is een boom van een man.

Met tremendes onze mod valt ook niet te tarten toch ?

Ik heb 10x zo veel nuttige dingen gepost dan jij :roflol:
"Hij post niks nuttigs en verdenkt Unknown van wie ik weer denk dat hij wel goed is." hier verraad je dan weer dat je amper mee leest

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 13:34 ----------

Ik heb er slecht gevoel bij.
Ga straks eens verhaaltjes nalezen enzo, als ik niets meer vind zal ik mogelijk ook Z stemmen.

Alles gelezen grapjas, het enige wat jij doet is random mensen beschuldigen

Hints zijn erg lastig geloof ik. Tot nu toe vind ik mijn link naar Sanca met het aambeeld nog de beste en dat vind ik eigenlijk al niet goed genoeg om op hem te stemmen.

Hints zijn erg lastig geloof ik. Tot nu toe vind ik mijn link naar Sanca met het aambeeld nog de beste en dat vind ik eigenlijk al niet goed genoeg om op hem te stemmen.
En als je die lead naar Sanca die ik zeg er aan toevoegt. Of vind je dat te ver gezocht?
Die sikkel is sowieso een tip en als je die afbeelding googled krijg je slechts enkele resultaten, dus zo veel dingen kunnen het niet zijn.

En als je die lead naar Sanca die ik zeg er aan toevoegt. Of vind je dat te ver gezocht?
Die sikkel is sowieso een tip en als je die afbeelding googled krijg je slechts enkele resultaten, dus zo veel dingen kunnen het niet zijn.
Er valt iets voor te zeggen in de zin dat ik me voor kan stellen dat het plaatje van de sikkel en het aambeeld bij elkaar horen en dus naar dezelfde persoon verwijzen.

Alleen vind ik een botte sikkel en een post over een botte bijl te ver van elkaar vandaan liggen om echt naar elkaar te verwijzen.

In de sikkel zit er ergens een tip en ik blijk de enige zijn die er iets uit kan halen, het is niet obvious maar de kans op toeval lijkt me ook niet super hoog.

Sanca

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 14:25 ----------

Er valt iets voor te zeggen in de zin dat ik me voor kan stellen dat het plaatje van de sikkel en het aambeeld bij elkaar horen en dus naar dezelfde persoon verwijzen.

Alleen vind ik een botte sikkel en een post over een botte bijl te ver van elkaar vandaan liggen om echt naar elkaar te verwijzen.
Ook die boom komt overeen.

En boom van een man denk ik meteen in mijn hoofd aan Sanca. Maar later zag ik dan nog zijn thread over boom en botte bijl. Nergens duidelijkere tip dus daarom mn stem.

Al aan gedacht dat een sikkel mogelijk naar een druide (= goede rol) verwijst?

Sanca is trouwens op zoek naar zijn filmpje van het aambeeld wandelen.

Waarschijnlijk wil hij dat hebben zodat hij uit kan vinden waar hij hem precies achtergelaten heeft. Maar ik denk dat hij gewoon eens bij Woopy voor de deur moet gaan kijken.

Hij heeft het wel vaker over aambeeld.

mn stem ff parkeren: Killy

Terug
Naar boven