MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik stem ook jaap ja. Hij heeft Sid en Rob G vermoord.
Dude had duidelijk ook iets tegen hem.

Ik denk dat dude het in mij geval kwalijk nam dat ik meerdere keren heb gezegd dat hij niet actief was en geen toevoeging tot de game.
Ja man! daarom gaat hij je 10x wolf noemen :roflol:

Nu roept Dudemeister vanuit zn graf opeens dat hij maar wat random zat te lullen :rolleyes:

Dat wil ik dus de hele tijd zeggen. Als het aan mij lag hadden we hem er de eerste ronde uit gestemd omdat hij toen nog inactief was. Dat heb ik ook meerdere keren gezegd. Dit nam hij me duidelijk niet in dank af.

Nogmaals de Cult waar ik het bijna zeker van weet. Die meerdere keren mensen zomaar beschuldigt en onschuldige laat hangen Jaap ja
Echt als jullie dit niet zien.

ik verander mijn stem naar Jaap Ja dit is een van de mensen die dudemeister zeker als evil verdacht en ik heb zelf ook heel vaak over hem getwijfeld.
Zoals bio al aangaf dudemeister noemde 3 mensen als draak voor z'n dood dus het is gewoon niet genoeg zekerheid helaas.

Vind de info van dudemeister juist niet erg betrouwbaar, zeker na deze recente ontwikkelingen.

Maar die culttreinactie + het feit dat hij onjuiste informatie expres verkondigt (zeggen dat dude orgi aanwijst op basis van heks powers) terwijl nadrukkelijk is bewezen dat dit niet zo is vind ik extreem verdacht.

jaap ja

Ongetwijfeld is Jaap Ja een cult, maar ik denk niet de wolf.. Orgineel zou het best kunnen zijn, gebaseerd op de sterke hints van dudemeister.

Vertrouw hem ook echt niet, hetzelfde geldt voor jimbooo. Gisteren waren we er trouwens ook zeker van om vandaag een culttrein op te hangen en vandaag gebeurt dat niet en gaan we richting orgineel. We veranderen ook echt constant van gedachten, we maken het de cults ook veel te simpel denk ik. 2-3 dagen geleden zit alles richting Jaap ja en Jimbooo en vandaag staat alles richting orgineel en zijn die 2 "off the hook". Ik vertrouw het zaakje niet :D.

Had Remi zijn hints trouwens altijd sneller door, Kwarkie is niet simpel met zijn hints.

Vind de info van dudemeister juist niet erg betrouwbaar, zeker na deze recente ontwikkelingen.

Maar die culttreinactie + het feit dat hij onjuiste informatie expres verkondigt (zeggen dat dude orgi aanwijst op basis van heks powers) terwijl nadrukkelijk is bewezen dat dit niet zo is vind ik extreem verdacht.

jaap ja
Ten eerste is er geen culttrein geweest dit kun je concluderen op basis van kwark zijn meest recente verhaal. Ten tweede waar is dat overduidelijke bewijs dan dat orgineel het niet kan zijn?

Mocht ik er vanavond uitvliegen stem dan namens mij Orgineel/bea of markrot eruit. De naam Orgineel krijgt wat stemmen en dan is het logisch dat er natuurlijk op de in het begin trollende Jaap wordt gestemd. Die ondanks misschien een verkeerde dubieuze keuze gemaakt heeft met stemmen maar tenminste wel continu zijn ballen toonde en voet bij stuk hield.

Juist stem mij er dan uit, terwijl ik nog helemaal geen keuze heb gemaakt. Nice bro!

Ten eerste is er geen culttrein geweest dit kun je concluderen op basis van kwark zijn meest recente verhaal. Ten tweede waar is dat overduidelijke bewijs dan dat orgineel het niet kan zijn?

3 mensen die binnen 10 minuten voor tijd een monnik eruit stemmen zijn niet verdacht? Welk spel speel je, makker.

Ik heb altijd gezegd dat orgi best goed een cult of wolf kan zijn. Hij heeft niet veel verdachte dingen gezegd, maar je moeder kan nog een cult zijn bij wijzen van spreken. Alleen is zijn beschuldiging gebaseerd op zwakke argumentatie, terwijl er veel verdachtere personen actief zijn op dit moment, waarbij er erg sterke argumenten tegen zijn.

Mocht ik er vanavond uitvliegen stem dan namens mij Orgineel/bea of markrot eruit. De naam Orgineel krijgt wat stemmen en dan is het logisch dat er natuurlijk op de in het begin trollende Jaap wordt gestemd. Die ondanks misschien een verkeerde dubieuze keuze gemaakt heeft met stemmen maar tenminste wel continu zijn ballen toonde en voet bij stuk hield.

Haha ik post argumenten die jou exposen, en dan roep je op op mij te stemmen uit haat. Mooie laatste stuiptrekking makker. Jij hangt vanavond.

wie hangen we vandaag brodders?

3 mensen die binnen 10 minuten voor tijd een monnik eruit stemmen zijn niet verdacht? Welk spel speel je, makker.

Ik heb altijd gezegd dat orgi best goed een cult of wolf kan zijn. Hij heeft niet veel verdachte dingen gezegd, maar je moeder kan nog een cult zijn bij wijzen van spreken. Alleen is zijn beschuldiging gebaseerd op zwakke argumentatie, terwijl er veel verdachtere personen actief zijn op dit moment, waarbij er erg sterke argumenten tegen zijn.

Rob G was burger en bovendien stemde er volgens mij overduidelijk een paar andere medeburgers op Rob G... En je maakt mij niet wijs dat zijn postgedrag de laatste paar uren voor zijn dood niet verdacht waren. Het was of Feedback of Rob G. Feedback is nog steeds erg inactief en lijkt me gewoon een burger vandaar door zijn vage postgedrag de stemmen naar Rob G om zo meer te weten te komen.

Ja negeer het feit maar dat er geen cult trein is, staat gewoon duidelijk in het verhaal weergeven. Je bent gwn duidelijk cult/r*tard nu.

Rob G was burger en bovendien stemde er volgens mij overduidelijk een paar andere medeburgers op Rob G... En je maakt mij niet wijs dat zijn postgedrag de laatste paar uren voor zijn dood niet verdacht waren. Het was of Feedback of Rob G. Feedback is nog steeds erg inactief en lijkt me gewoon een burger vandaar door zijn vage postgedrag de stemmen naar Rob G om zo meer te weten te komen.

Er kunnen altijd een paar domme burgers in de culttrein worden meegezogen, true. Maar als je alle feiten op een rijtje zet dan ben jij op dit moment de meest verdachte persoon, met de info die we nu hebben. Ook erg tekenend dat jij en jimboo elkaar zozeer steunen.

Ja negeer het feit maar dat er geen cult trein is, staat gewoon duidelijk in het verhaal weergeven. Je bent gwn duidelijk cult/r*tard nu.

3 stemmen 10 min voor tijd op een burger is geen cult trein :roflol:, waar staat dat in het verhaal dan...

Wat zijn de argumenten voor Jaap? Ik wil best meegaan, maar waarom Jaap > Orgineel?

Mijn stem gaat voorlopig uit naar Jaap Ja

Gedeeltelijk gebaseerd op deze post:

ik verander mijn stem naar Jaap Ja dit is een van de mensen die dudemeister zeker als evil verdacht en ik heb zelf ook heel vaak over hem getwijfeld.
Zoals bio al aangaf dudemeister noemde 3 mensen als draak voor z'n dood dus het is gewoon niet genoeg zekerheid helaas.

Niet voor het een of het ander bro maar het zijn btw wel Thielen en Daster die 1st op jouw stemden ( zie boven ) en ik en markie die aan het kijken zijn wat de redenen zijn en of ze goed zijn. Je bent je pijlen op de verkeerde aan het richten als je geen cult bent natuurlijk.

Ik ben vanavond weg tot morgenavond laat.. Zal proberen topic in de gaten te blijven houden gedurende die tijd via mn telefoon, maar kan niks beloven..

:wave:

Terug
Naar boven