Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Hier speciaal voor jou maar waarschijnlijk had je het al gelezen en ben je gewoon een cultistje dat zich dom wil houden.

Spreekt toch voor zich, DUDEMEISTER WAS DE MONNIK/HEKS en kijk is wie hij continu als draak aanwijst... Juist ja Orgineel.

OMFGGGGG, snap je dan niet dat de aanduiding van orgi in die posts gebaseerd is op de vermoedens van dude en niet zijn heks powers... hiervoor gebruikte hij zwakke argumentatie. Hij was dan wel de monnik, maar speelde als een mafketel. Dat zijn insteek gebaseerd is op vermoeden en niet op heks power bewijzen de posts (overigens RECENTER als degene die jij aanhaalt) die ik van hem heb gequote. LEES GOED MAKKER

Je blijft maar je leugenachtige info herhalen. Het is me nu helemaal duidelijk.

AAP JA

OMFGGGGG, snap je dan niet dat de aanduiding van orgi in die posts gebaseerd is op de vermoedens van dude en niet zijn heks powers... hiervoor gebruikte hij zwakke argumentatie. Hij was dan wel de monnik, maar speelde als een mafketel. Dat zijn insteek gebaseerd is op vermoeden en niet op heks power bewijzen de posts (overigens RECENTER als degene die jij aanhaalt) die ik van hem heb gequote. LEES GOED MAKKER

Je blijft maar je leugenachtige info herhalen. Het is me nu helemaal duidelijk.

AAP JA

What ever man, als ik vanavond hang ben jij hoe dan ook 1 van de volgende. Als je als Monnik zijnde iemand ervan verdenkt de draak te zijn dan controleer je die naam als eerste met je powers. Hij heeft tot het einde toe vol gehouden dat Orgineel de draak is dus mocht dat niet zo blijken te zijn is hij echt retarted.

Nog een rede als je twijfelt tussen mij en Orgineel om dan toch op Orgineel te stemmen. Mocht Orgineel dalijk cult ipv draak blijken dan eet de draak mij vannacht sowieso op omdat ik de hele stemming tegen hem ben begonnen. Mocht Orgineel goed blijken dan moge het duidelijk zijn dat er morgen voor mij geen redden meer aan is en hang je mij als nog op.

Hoe is dat een reden? Orgineel blijkt burger te zijn. Wolf eet een burger op. Volgende stemronde hebben we wel of geen kans om jou eruit te klappen aangezien de actieve burgers bijna allemaal kapot zijn, en de rest dom/inactief is. Dan kunnen de cultisten zich rustig outen en op hun dooie gemakkie ieder 1 voor 1 wegstemmen.

20 juni in de avond, dudemeister:

Orgineel wil ik ook graag openhouden, als potentieel evil, ik trek nog geen conclusies maar wil hem wel wat beter in de gaten houden.

(gisteren) 21 juni begin dag verhaal:
Voor de tweede nacht op rij is ook de monnik wakker. Urenlang zit hij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Zijn gebed wordt gehoord en deze keer is het raak. Hij heeft de kwade geest gezien van een inwoner. Na zijn ontdekking blijft hij echter nog vele uren zitten, het gebed is immers nog niet klaar. Hij wenst enkele burgers mededogen tijdens - en genoegzaamheid en plezier in het wegstemmen en vermoorden van de draak.

Na dit verhaal is dudemeister opeens vrij zeker over orgineel dus moet hij de naam van orgineel wel naar kwarvarken gepmed hebben.

What ever man, als ik vanavond hang ben jij hoe dan ook 1 van de volgende. Als je als Monnik zijnde iemand ervan verdenkt de draak te zijn dan controleer je die naam als eerste met je powers. Hij heeft tot het einde toe vol gehouden dat Orgineel de draak is dus mocht dat niet zo blijken te zijn is hij echt retarted.

Nee hoor. Orgi's naam viel pas de vorige dag, en daartoe had hij niet meer de kans om het te checken. En als hij via een heks power die naam had gekregen, dan had hij nooit gezegd orgi is de draak, nee maxi is de draak, nee die of die of die is misschien de draak. Zoals je kunt lezen in mijn gequote post van hem.

Overigens, een (begrijpelijke :trollface:) spelfout in mijn vorige stem, moet niet aap ja zijn, maar jaap ja

Orgineel wil ik ook graag openhouden, als potentieel evil, ik trek nog geen conclusies maar wil hem wel wat beter in de gaten houden.

Voor de tweede nacht op rij is ook de monnik wakker. Urenlang zit hij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Zijn gebed wordt gehoord en deze keer is het raak. Hij heeft de kwade geest gezien van een inwoner. Na zijn ontdekking blijft hij echter nog vele uren zitten, het gebed is immers nog niet klaar. Hij wenst enkele burgers mededogen tijdens - en genoegzaamheid en plezier in het wegstemmen en vermoorden van de draak.

Na dit verhaal is dudemeister opeens vrij zeker over orgineel dus moet hij de naam van orgineel wel naar kwarvarken gepmed hebben.

Hoe zit het met de rol van de heks? Kan hij enkel maar sturen is x de draak? Of kan hij ook sturen is x evil?

Bespaar je de moeite man, het lijkt erop alsof we met zijn 2e tegen een legioen cultisten aan het spelen zijn :roflol:.

Nonsens, orgi's naam als verdachte viel pas nadat de monnik de kans had te checken. En lees dude's posts nog even goed door voor het bewijs. Al is het heel begrijpelijk dat juist jij als cult buttbuddy jaapje wilt helpen (opvallend ook).

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 17:16 ----------

Bespaar je de moeite man, het lijkt erop alsof we met zijn 2e tegen een legioen cultisten aan het spelen zijn :roflol:.

:roflol: ik mag je humor wel makker. Zou overigens wel epic zijn als je burger blijkt te zijn, maargoed laten we daar maar niet op rekenen :rolleyes:

Valt best mee, je gaat er gewoon zodanig in op dat je het gevoel hebt dat iedereen tegen je is. Terwijl de meeste het 1 nog niet gelezen hebben en 2 liever wat langer nadenken en kijken of er nog iets uit de bus komt voordat ze echt met zekerheid gaan stemmen.

N
:roflol: ik mag je humor wel makker. Zou overigens wel epic zijn als je burger blijkt te zijn, maargoed laten we daar maar niet op rekenen :rolleyes:

Ik heb vandaag mijn lolbroek nog in de kast liggen dus het is serieuze business vandaag. Maar jou reactie's daar in tegen, zit je aan de space cake ofzo? AAP ja.... Wat een giller:roflol:.

Ik heb vandaag mijn lolbroek nog in de kast liggen dus het is serieuze business vandaag. Maar jou reactie's daar in tegen, zit je aan de space cake ofzo? AAP ja.... Wat een giller:roflol:.

Haha, benieuwd of je ook zo vrolijk bent wanneer je hangt :trollface:

Haha, benieuwd of je ook zo vrolijk bent wanneer je hangt :trollface:
Wel slim dat de cultisten gewoon jou opofferen om hard tegen de argumenten tegen Orgineel in te gaan zodat de rest nog redelijk buiten schot blijft. Staat er toevallig een druk weekend voor de deur dat jij morgen wil hangen?

Wel slim dat de cultisten gewoon jou opofferen om hard tegen de argumenten tegen Orgineel in te gaan zodat de rest nog redelijk buiten schot blijft. Staat er toevallig een druk weekend voor de deur dat jij morgen wil hangen?

Makker. Ik post objectief de info die duidelijk aanwijst met wat voor een spelletje jij bezig bent. Hoe kun je die feiten negeren man. Ja als je burger blijkt te zijn is het mooi genaaid, maar die kans is .00001% met de huidige info.

Makker. Ik post objectief de info die duidelijk aanwijst met wat voor een spelletje jij bezig bent. Hoe kun je die feiten negeren man. Ja als je burger blijkt te zijn is het mooi genaaid, maar die kans is .00001% met de huidige info.

Hmm misschien heb je wel gelijk, Dudemeister was dan wel de monnik/heks maar heeft zich de hele game als een idioot gedragen. Hij heeft dan wel 5 of 6 posts gemaakt met daarin de verwijzing dat Orgineel de draak is maar die posts heeft hij waarschijnlijk ook gemaakt in zijn verwarde toestand. Bedankt Markrot, je hebt me de ogen geopend. Misschien dat ik vanavond wel op mezelf stem. Mijn verweringen slaan ook nergens op, geen idee wat me bezielde toen ik mijn argumenten poste. Zal wel het resultaat zijn van een goede training begin van de middag wat mij altijd euforisch maakt.

Hmm misschien heb je wel gelijk, Dudemeister was dan wel de monnik/heks maar heeft zich de hele game als een idioot gedragen. Hij heeft dan wel 5 of 6 posts gemaakt met daarin de verwijzing dat Orgineel de draak is maar die posts heeft hij waarschijnlijk ook gemaakt in zijn verwarde toestand. Bedankt Markrot, je hebt me de ogen geopend. Misschien dat ik vanavond wel op mezelf stem. Mijn verweringen slaan ook nergens op, geen idee wat me bezielde toen ik mijn argumenten poste. Zal wel het resultaat zijn van een goede training begin van de middag wat mij altijd euforisch maakt.

Goed idee! Of beter: als je gewoon op de wolf stemt dan is het allemaal wat sneller voorbij voor jullie :p

Als jij trouwens goed blijkt te zijn doe ik het eerst volgende weerwolf spel niet meer mee:roflol:.

Im always good, and always right :cool:
Check mijn performance maar het vorige spel. De voorvechter tegen het kwaad.

Bijv. Zie dan dat ik nu precies zo speel als vorige game. Als ik cult was zou ik me meer op de achtergrond houden natuurlijk (tenzij ik eruit dreig te klappen, wat bij jaap het geval is :roflol:)

Laatst bewerkt:
Drukke dag gehad. Ondertussen geprobeerd mee te lezen. Iemand een tussenstand?

Lees net pas deze:

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Dus jaap is cult en die wil orgineel de draak eruit trappen :roflol:
Laatste nagel in je doodskist makker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.640
Heren,
ik heb vanavond een afspraak staan waarvan ik verwacht dat deze uitloopt. Omdat ik morgenochtend vroeg al ga trainen voor de Nijmeegse vierdaagse (4x 50km met 12,5kg op de rug) heb ik een alternatief.

Het stemmen gaat vandaag gewoon door. Graag ontvang ik voor 23.00u vanavond bericht van de draak en de geisha over hun beslissing. Ik zal het stemmen, het moorden van de draak en het wegschrijven van inactieven dan in 1 verhaal plempen.

Morgen gewoon weer stemmen, dan ben ik als het goed is bijtijds terug om een mooi lang verhaal neer te zetten. Gaat iedereen hiermee akkoord? Zo, nee dan heb je pech.
T is helaas niet anders, tenzij jullie met een ander alternatief komen.

Terug
Naar boven