AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

3 stemmen 10 min voor tijd op een burger is geen cult trein :roflol:, waar staat dat in het verhaal dan...
Zijn cultisten, nu met één minder, doen overdag hun taken als enkelingen binnen een groep. Het zijn solitaire dieren.

zat dus minstens 1 cult aan beide kanten dus zowel rob g als jaap ja stemmers

Wat zijn de argumenten voor Jaap? Ik wil best meegaan, maar waarom Jaap > Orgineel?

Vind de info van dudemeister juist niet erg betrouwbaar, zeker na deze recente ontwikkelingen.

Maar die culttreinactie + het feit dat hij onjuiste informatie expres verkondigt (zeggen dat dude orgi aanwijst op basis van heks powers) terwijl nadrukkelijk is bewezen dat dit niet zo is vind ik extreem verdacht.

jaap ja

Uitleg:

Jaap postte tezamen met 2 anderen (jimboo en nog iemand) een stem tegen rob g, de laatste 10 minuten voor de stemming. rob g was burger. Kan zijn dat hij als domme burger werd meegezogen, maargoed, verdacht.

Vervolgens uitte dudemeister de dode monnik beschuldigingen over personen die hij als verdacht beschouwde (ook al heeft dude zwakke redenenaties getoond). Jaap noemde echter dat dude niet over vermoedens sprak, maar dat hij vanuit zijn heks power de draak wist aan te wijzen, dit terwijl uit posts van dude duidelijk blijkt dat dit NIET het geval was. Verdraaien van info.

Vervolgens komen jimboo en jaap voor elkaar op. Jimboo was een andere persoon die aan de trein van gister meedeed. Nog verdachter.

Met deze feiten op een rijtje is jaap op dit moment de meest verdachte persoon voor mij, vandaar mijn stem.

Hier nog een keer een visie vanuit mijn oogpunt die mijn gedachtengang en stemmingen misschien voor sommige wat ophelderd:

Stem op Sid
Jimbooo komt met een hint naar een mogelijke evil rol voor Sid vanuit mijn optiek deed hij dat op dat moment met de goede redenen. Op dat moment zie ik Jimbooo dus als persoon aan de goede kant.
Dan komt Xavier er nog is overheen met een hint over Jimbooo van de 3 vaten waaruit zou blijken dat Jimbooo een goede rol heeft dus ben ik op dat moment voor meer dan 90% zeker dat Jimbooo aan de goede kant staat.

Van Sid wist ik ook niet zeker wat zijn rol was maar ik vond de kans kleiner dan van Jimbooo dat hij een goede rol had. MAAR IK WOU OP BEIDE EIGENLIJK NIET STEMMEN. vandaar dat ik nog geprobeerd heb om samen met wat andere op Remi te stemmen maar dat mocht niet baten en het bleef tussen Jimbooo en Sid gaan.
Het lijkt er een half uur voor het einde op dat Sid de lul is en dan switchen er ineens een 3-4tal mensen naar Jimbooo toe waardoor het ongeveer gelijkspel staat. Op dat moment vond ik de kans groter dat Jimbooo een goede rol had dus om Jimbooo op dat moment te beschermen heb ik Sid gestemd omdat een stem op Remi op dat moment een loze stem was....

Stem op Rob G
Dan de afgelopen ronde… Ik stem samen met 2 anderen op Rob P die ik op dat moment het meest verdacht vindt. Die stem laat ik een hele lange tijd staan maar er wordt die ronde vooral op Jimbooo, Feedback en mij gestemd. Jimbooo vertrouwde ik nog steeds en om mij zelf te redden moest ik switchen van Rob P naar Feedback. Feedback is nog altijd hartstikke inactief en ik heb nooit geen rede gezien om haar te verdenken. Rob G werd daar in tegen de laatste uren voor zijn dood steeds vager in zijn posts en begon mensen te beschuldigen die in mijn ogen burger waren. Er begonnnen in die tijd ook mensen te stemmen op Rob G en om mij zelf wederom te kunnen redden moest ik wel Rob G stemmen ipv Feedback. Er zaten namelijk een aantal Feedback stemmers bij die nu ineens Rob G stemde. Van die keuze heb ik ook geen moment spijt gehad omdat het toch burger tegen burger was die ronde en Rob G het er een beetje zelf naar gemaakt heeft vond ik.

Orgineel is de wolf
Nu wil ik het nog 1x benadrukken hoe belangrijk de visie van Dudemeister DE MONNIK op dit moment is. Dudemeister heeft wel 5-6 posts gemaakt waarin hij aangaf dat ORGINEEL DE WOLF IS. Afgelopen nacht is hij waarschijnlijk omdat hij op het goede spoor zat daarom ook gestorven.

mmm lekker orgineel

Zijn cultisten, nu met één minder, doen overdag hun taken als enkelingen binnen een groep. Het zijn solitaire dieren.

zat dus minstens 1 cult aan beide kanten dus zowel rob g als jaap ja stemmers

Ongetwijfeld zaten er cultisten in de groep tegen rob, dat zeg ik juist de hele tijd. Hoe bedoel je cultisten die op jaap stemde, waar blijkt dat uit? En dan nog, stemmen verdelen is een veelgebruikte culttactiek. Rob ging er toch dik uit, dus konden ze zich het veroorloven.

Het wordt wel serieus tijd dat iedereen eens wat meer zijn best doet om hints te vinden in plaats van zo'n redenering als jij hier nu neerzet enkel gebaseerd op de stemmen.

@jaap als ik idd wolf zou zijn zou ik dude toch lkkr laten lullen, niemand die meeging met hem.
Jij had het ook tegen jou trouwens meerdere keren hik hij jou naam genoemd. dude heeft zelf al ontkracht dat i evil zou zijn.

en over rob zeggen dat hij het verdiende... wtf had dan een inactieve gestemd zoals ik op feedback.

Orgineel is de wolf
Nu wil ik het nog 1x benadrukken hoe belangrijk de visie van Dudemeister DE MONNIK op dit moment is. Dudemeister heeft wel 5-6 posts gemaakt waarin hij aangaf dat ORGINEEL DE WOLF IS. Afgelopen nacht is hij waarschijnlijk omdat hij op het goede spoor zat daarom ook gestorven.

Blijf je dit echt met een strak gezicht herhalen? Heb je de posts van dudemeister uberhaupt gelezen??

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.

ik weet alleen dat Rob G goed was

.............. evil is

.............. goed is, was wel interessant potje, had dit ook zien aankomen mijn dood. :P

de namen die ik door mijn Monk powers heb gehaald zijn vrij random geweest.

Jij hinkt echt op je laatste been makker (no offence, peanut).

@jaap als ik idd wolf zou zijn zou ik dude toch lkkr laten lullen, niemand die meeging met hem.
Jij had het ook tegen jou trouwens meerdere keren hik hij jou naam genoemd. dude heeft zelf al ontkracht dat i evil zou zijn.

en over rob zeggen dat hij het verdiende... wtf had dan een inactieve gestemd zoals ik op feedback.

Niemand nam Dude inderdaad serieus maar nu hij de MONNIK blijkt te zijn lijkt het me dondersgoed om zijn redenatie te volgen.

Dat hij tegen mij ingaat lijkt me ook logisch heb je mijn posts tegen hem gelezen? Ik noemde hem continu een debiel zonder ballen.

Blijf je dit echt met een strak gezicht herhalen? Heb je de posts van dudemeister uberhaupt gelezen??

Jij hinkt echt op je laatste been makker (no offence, peanut).

Mijn gezicht staat zo strak niet, iedere post van jou en Orgineel tegen mij tovert een glimlach op mijn gezicht en een bevestiging dat ik goed zit. EN ja natuurlijk heb ik de posts gelezen want ik heb ze zelf gequote 1 of 2 pagina's terug :roflol:

Niemand nam Dude inderdaad serieus maar nu hij de MONNIK blijkt te zijn lijkt het me dondersgoed om zijn redenatie te volgen.

Dat hij tegen mij ingaat lijkt me ook logisch heb je mijn posts tegen hem gelezen? Ik noemde hem continu een debiel zonder ballen.

Mijn gezicht staat zo strak niet, iedere post van jou en Orgineel tegen mij tovert een glimlach op mijn gezicht en een bevestiging dat ik goed zit. EN ja natuurlijk heb ik de posts gelezen want ik heb ze zelf gequote 1 of 2 pagina's terug :roflol:

Puur uit interesse, wat was jouw overweging om op Rob G te stemmen op het laatste moment?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Dus op basis van die posts oordeel je dat dude vanuit zijn monk powers orgi als draak heeft aangewezen...

Puur uit interesse, wat was jouw overweging om op Rob G te stemmen op het laatste moment?

Staat hierboven maar ik zal mijzelf quoten:

Stem op Rob G
Dan de afgelopen ronde… Ik stem samen met 2 anderen op Rob P die ik op dat moment het meest verdacht vindt. Die stem laat ik een hele lange tijd staan maar er wordt die ronde vooral op Jimbooo, Feedback en mij gestemd. Jimbooo vertrouwde ik nog steeds en om mij zelf te redden moest ik switchen van Rob P naar Feedback. Feedback is nog altijd hartstikke inactief en ik heb nooit geen rede gezien om haar te verdenken. Rob G werd daar in tegen de laatste uren voor zijn dood steeds vager in zijn posts en begon mensen te beschuldigen die in mijn ogen burger waren. Er begonnnen in die tijd ook mensen te stemmen op Rob G en om mij zelf wederom te kunnen redden moest ik wel Rob G stemmen ipv Feedback. Er zaten namelijk een aantal Feedback stemmers bij die nu ineens Rob G stemde. Van die keuze heb ik ook geen moment spijt gehad omdat het toch burger tegen burger was die ronde en Rob G het er een beetje zelf naar gemaakt heeft vond ik.

ik weet alleen dat Rob G goed was

.............. evil is

.............. goed is, was wel interessant potje, had dit ook zien aankomen mijn dood. :P

de namen die ik door mijn Monk powers heb gehaald zijn vrij random geweest.

Laat het nu dus eens duidelijk zijn dat Dude geen draak heeft aangeduid. Wel iemand die evil is en iemand die goed is.

Dus op basis van die posts oordeel je dat dude vanuit zijn monk powers orgi als draak heeft aangewezen...

Jup Dudemeister roept al vanaf het begin dat Orgineel de draak is. Dus lijkt het me 't logische gevolg dat hij die naam als eerste controleerd. Nu tot net voor zijn dood blijft hij roepen dat Orgineel de draak is. Mocht Orgineel nu niet de draak zijn dan neem ik Dudemeister in mijn DBB internet carriere nooit meer serieus.

Opzich ligit. Ik blijf voorlopig bij orgineel.

Laat het nu dus eens duidelijk zijn dat Dude geen draak heeft aangeduid. Wel iemand die evil is en iemand die goed is.

Hier speciaal voor jou maar waarschijnlijk had je het al gelezen en ben je gewoon een cultistje dat zich dom wil houden.

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Faalhaas hoop dat Rob G valt en goed blijkt te zijn dan is het duidelijk wie waar staat, conducteur cult trein Jimbooo hadden wij jou er gisteren maar uit, Orgineel ons wolfje zal vanavond ook wel weer moorden :roflol:

Probeer jij mij weer zwart te maken, om jouw eigen hachje te redden, doe ik een keer mijn best is het weer niet goed, kom eens met wat beters dan dit, van de man die mij op het hart drukte beter te redeneren, vind ik dit erg matig en zwak, vind dat jij momenteel niet eens het recht heb om mij te bekritiseren om mijn manier van redeneren, zie je altijd in een conflict, dat wanneer iemand het niet met woorden kan winnen, begint te dreigen met fysiek geweld of de ander zwart probeert te maken, kom op zeg.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:20 ----------

Je vergeet Orgineel srs :eek:

Rob G Zet jou op zijn shitlist, jouw vertrouw ik niet jij bent cult, orgineel is onze wolf :D aan alle goodguys Rob G is goed punt uit, dat hij Maxiamento niet vertrouwt zegt genoeg, daarom verzoek ik jullie ook deze post van Maxi niet serieus te nemen, wacht maar vroeg of laat zullen prestige en faam mij wel toekomen, want ik ben oprecht.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:29 ----------

Noem alleen een voorbeeld waaruit een conflict in kan uitmonden dat jij dit letterlijk neemt snap ik niet ;)

Spreekt toch voor zich, DUDEMEISTER WAS DE MONNIK/HEKS en kijk is wie hij continu als draak aanwijst... Juist ja Orgineel.

Jup Dudemeister roept al vanaf het begin dat Orgineel de draak is. Dus lijkt het me 't logische gevolg dat hij die naam als eerste controleerd. Nu tot net voor zijn dood blijft hij roepen dat Orgineel de draak is. Mocht Orgineel nu niet de draak zijn dan neem ik Dudemeister in mijn DBB internet carriere nooit meer serieus.

Quoted for truth.

Maar again dude zegt hier al zelf geen draak aangeduid te hebben , hoogstens iemand die evil is. Dus dan zou orgi cult zijn. Ook mooi natuurlijk maar ik eet echt mijn schoen op als hij de draak is. Moet godverdomste toeval zijn dan, er vallen zo goed als geen hints over de draak en zeker niet in deze fase van het spel. Nu als hij cult is en hij hangt is het ook super natuurlijk. Jij staat trouwens wel ook in dat cultlijstje van dude :trollface:. Ik volg je redenering wel hoor Jaap maar ik vertrouw je gewoon niet echt dit spelletje, je speelt echt serieus in de kijker. Als iedereen vandaag volgt en orgineel is geen bad guy dan is het wel jouw hoofd morgen. Voor mij dan toch. Maar voor vandaag wil ik je misschien wel nog volgen.

Laatst bewerkt:

WTF man :mad: als jij met een gym related topic komt zou ik jou met alle plezier helpen, of iets anders binnen mijn expertise. damn i has become famous

De goede rol is volgens het verhaal vandaag gevonden door de monnik. Waarschijnlijk gebruikte dude dus zijn gave vandaag om één van de rob g stemmers te bekijken. Orgineel heeft als enigste van dude's verdachte lijstje niet op rob g gestemd en moet dus haast wel evil zijn.

Nog een rede als je twijfelt tussen mij en Orgineel om dan toch op Orgineel te stemmen. Mocht Orgineel dalijk cult ipv draak blijken dan eet de draak mij vannacht sowieso op omdat ik de hele stemming tegen hem ben begonnen. Mocht Orgineel goed blijken dan moge het duidelijk zijn dat er morgen voor mij geen redden meer aan is en hang je mij als nog op.

Terug
Naar boven