XXL Nutrition

foto`s wedstrijd middelburg

Master foto van bikerbabe! :D

je hebt me 5 minuten gezien ooit, toen heb je alleen tegen loca gepraat :P op de wedstrijd was ik ook niet stil tegen je :p

geen 5 nee, wel meer :p

viel mee toch? *overslaande stem*

true :D

kheb er 1 gehad :(

haha ik zou geen cent willen geven per woord dat je gezegd hebt hoor, ben ik failliet :p

ja 1, kon niet rijden en zoenen tegelijk he
en dan sta ik effe stil, spring je meteen de auto uit :eek:

2377527649_afe167462a_b.jpg

gevonden op ander forum, vond em wel super ;)

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest !!!!!!!!

idd een coole foto !

dat is inderdaad een brute foto, bikerbabe :D

Die foto is echt super!

Supermooie foto!!!

Ik was gisteren ook op de wedstrijd in Midelburg het verhaal begon al aan de inkom vele personen werden geweigerd omdat zaal vol zat tja dit kan gebeuren maar moet je je voorzorgen nemen dat vind ik ervan ik ga al jaren naar elke wedstrijd heb dit nog niet vaak mee gemaakt hoe ze mensen die 3 uurs rijden terug naar huis sturen. Niet leuk als je special voor je zoon of dochter heel die rit hebt gedaan of wel ? Wa mij ook tegenstak is de mannier waarop menneer hedwig dit doet heb er met hem over gesproken zelf. Spijtige zaak maar tis gebeurd ik ben toch nog binne geraakt. Zoals ik al zei was de zaal mooie gevuld, atleten waren er ook genoeg het was namelijk de laatste selectie voor het ek aan de kwaliteit was dat te zien ik heb maar paar jongen en meisje is supper shape zien staan voor vele was de wedstrijd is te snel en hebben ze duidelijk gepiekt op het ek wat voor sommige nu niet meer in zit. Maar alle respect voor die atleten ik heb erg veel bewondering voor hen hoor ik weet wat ze moeten doen en is heel prestatie om podium op te gaan. Verder wil ik ook nog zeggen da die discusie altijd zal blijven bestaan over B en C atleten als ze geen goede regels hier over gaan maken zal dit altijd k*tzooi blijven hoor.
Ik vind alleen spijtig dat sommige atleten hier van gedemotiveerd geraken en hun handoek in de ring werpen. Bodybuilding is al geen gemakkelijke sport. Ik probeer al jaren lang de sport mee te promoten maar heb de indruk dat ze terug een enorme boost nodig heeft.
Dus laten we met allemaal hier aan werken. en laat je geen fabeltjes wijs maken.
Er zijn nog genoeg wedstrijden in vooruitzicht. De mensen die nie naar ek kunnen of mogen geen probleem kijk in de agende en je gaat zeker nog wedstrijden vinden die je kan mee draaien hoor.

Ik wil nog even mee geven dat dit geen kritiek is op Hedwig of zo vond het gewoon spijtig voor die mensen die zo aan de deur erden gezet.

Groetjes

@ XTB Bedankt voor je deurverslag.

Ik zal kort even wat ophelderen over waarom er mensen aan de deur werden tegengehouden maar achteraf toch wel binnen mochten.

Iedereen kon naar binnen, je moest af en toe wachten aan de deur en dat leek voor sommige mensen een beetje ongewoon om te wachten.
De reden hiervan is heel simpel, ik ben verantwoordelijk op dat moment voor de veiligheid van een ieder die het pand betreed. Als er een massa mensen naar binnen komen is het geen probleem maar als de vluchtwegen hierdoor geblokeerd worden dan is het mijn taak om dit eerst optelossen, en dat gebeurde zo nu en dan. Pas als het verantwoord was om meer mensen binnen te laten gebeurde dit ook.

Kortom NIEMAND is wegestuurd ,maar men moest wel af en toe ff wachten, maar sommige verkozen om weg te gaan wat ik weer jammer voor hun vindt ,want een beetje gedult kan je soms heel wat plezier bezorgen.

ik vond het lullig voor reus dat ze eerst zeggen dat hij al gekwalificeerd is voor de nk en hij twee weken geleden,hoort dat hij zich toch nog moet plaatsen,resultaat dat hij alles om moest gooien en niet in competition shape op het podium moest gaan staan,toch complete k*tzooi van de bond.Terwijl we allemaal weten hoe reus er uitziet in shape,zie maar atlascup 2007 de regels voor plaatsing nk zijn sowieso een beetje vaag geworden.keep the faith reus

Ik denk dat ik je hier moet rechtzetten over de info van Reus. Als je niet de juiste versie van het verhaal weet zou ik deze eerst maar gaan uitzoeken voor dat je hier over van alles loopt te schrijven. Ik denk dat nog de atleten, nog Reus hier een plezier mee doet om onwaarheden te plaatsen.

Reus volgt net als ieder ander atleet de procidure van het kwalificeren, dat is C dan B dan A, hij heeft de C gewonnen en is nu B atleet. Hier moest hij kwalificeren voor de A (NK), dit is niet gelukt, Jammer ik had het ook anders wilen zien. Wat de NK betreft heeft Reus een bevestiging ontvangen van zijn inschijving voor deelname aan de NK, dit is zoals het hoort, als jij je inschrijft krijg je een bevestiging van je inschrijving zodat als je ,je kwalificeerd je dan ingeschreven staat, maar je onkomt niet aan de kwalificatie regels deze zijn er niet voor niets. En zo is het verhaal !

@ XTB Bedankt voor je deurverslag.

Ik zal kort even wat ophelderen over waarom er mensen aan de deur werden tegengehouden maar achteraf toch wel binnen mochten.

Iedereen kon naar binnen, je moest af en toe wachten aan de deur en dat leek voor sommige mensen een beetje ongewoon om te wachten.
De reden hiervan is heel simpel, ik ben verantwoordelijk op dat moment voor de veiligheid van een ieder die het pand betreed. Als er een massa mensen naar binnen komen is het geen probleem maar als de vluchtwegen hierdoor geblokeerd worden dan is het mijn taak om dit eerst optelossen, en dat gebeurde zo nu en dan. Pas als het verantwoord was om meer mensen binnen te laten gebeurde dit ook.

Kortom NIEMAND is wegestuurd ,maar men moest wel af en toe ff wachten, maar sommige verkozen om weg te gaan wat ik weer jammer voor hun vindt ,want een beetje gedult kan je soms heel wat plezier bezorgen.

Veiligheid boven alles hedwig,als de pl**ris uitbreekt ben jij degene die ervoor aansprakelijk gesteld word!!

Vraagje:Waar kan ik alvast kaarten bestellen voor het NK?Wil natuurlijk niet voor een gesloten deur komen te staan na zo'n lange trip.:rolleyes:;)

• Topic Starter Topic Starter
haha ik zou geen cent willen geven per woord dat je gezegd hebt hoor, ben ik failliet :p

ja 1, kon niet rijden en zoenen tegelijk he
en dan sta ik effe stil, spring je meteen de auto uit :eek:
MMh krijgt hij zijn kans ... is ie nog sneller dan de wind vertrokken ...
Maar NK ik hoop dat iedereen die ik zondag gezien heb ook komen naar de Nk ...Heb zelf al een mail wegggedaan voor kaartjes :D

Wie is dit?

Laatst bewerkt:
was niet mijn bedoeling om onwaarheden te publiceren,je hebt gelijk oke sorry dan hedwig,ik begrijp het nu en rest my case wel jammer voor reus,uit sportief oogpunt ik zal volgende keer even wachten met reageren,beetje impulsief,adhdér vandaar,verder een harstikke toffe wedstrijd keep up the goodwork hedwig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven