XXL Nutrition

foto`s wedstrijd middelburg

Veiligheid boven alles hedwig,als de pl**ris uitbreekt ben jij degene die ervoor aansprakelijk gesteld word!!

Vraagje:Waar kan ik alvast kaarten bestellen voor het NK?Wil natuurlijk niet voor een gesloten deur komen te staan na zo'n lange trip.:rolleyes:;)

Stuur een mail naar info@nbbf.nl voor informatie over kaarten van de NK. Mocht je binnen een week geen antwoord hebben gehad stuur me een pm dan ga ik er persoonlijk achter aan.

Let op mensen !! De verwachtingen voor de NK zijn dat deze uitverkocht zijn, dus wacht niet te lang met het bestellen van kaarten .

• Topic Starter Topic Starter
Stuur een mail naar info@nbbf.nl voor informatie over kaarten van de NK. Mocht je binnen een week geen antwoord hebben gehad stuur me een pm dan ga ik er persoonlijk achter aan.

Let op mensen !! De verwachtingen voor de NK zijn dat deze uitverkocht zijn, dus wacht niet te lang met het bestellen van kaarten .

Ik heb gisteren gemaild dus hoop ook wat terug te horen ..:(

dan moet ik nog opschieten haha.. ik wil der heen:o

Ben er zelf jammer genoeg niet kunnen bij zijn, maar Davy (Slek genaamd voor de vrienden trouwens) traint ook in Do-It waar ik kom en ik moet zeggen dat z'n shape wel top was.
Op foto kan je wel vergelijken, maar da's toch nooit helemaal hetzelfde, daarenboven ben ik ook geen echte die hard kenner in dit soort zaken, dus ga ik me ook niet uitspreken over wie er op welke punten beter was of niet.

Dit zijn imo simpelweg 2 topfysieken!

Ps: het lekkerste grietje (echt ni normaal hoor mensen :eek:) dat in Do-It traint was er wel en die heeft me gisteren nog gezegd dat ze ongelooflijk geilde op Own (wat was ik toen extra jaloers toen ze dat zei).:p

laat Fous dat maar niet lezen.. :D

is idd henry bax, als ik me nog goed herinner :p

bedankt voor de info, hij ziet er goed uit! Ik zal eens kijken of er wat meer fotos van hem op het internet staan...

Ben er zelf jammer genoeg niet kunnen bij zijn, maar Davy (Slek genaamd voor de vrienden trouwens) traint ook in Do-It waar ik kom en ik moet zeggen dat z'n shape wel top was.
Op foto kan je wel vergelijken, maar da's toch nooit helemaal hetzelfde, daarenboven ben ik ook geen echte die hard kenner in dit soort zaken, dus ga ik me ook niet uitspreken over wie er op welke punten beter was of niet.

Dit zijn imo simpelweg 2 topfysieken!

Ps: het lekkerste grietje (echt ni normaal hoor mensen :eek:) dat in Do-It traint was er wel en die heeft me gisteren nog gezegd dat ze ongelooflijk geilde op Own (wat was ik toen extra jaloers toen ze dat zei).:p

Thx kerel:cool:

Davy was gewoon in top shape,was niets op af te dingen.Uitslag is terrecht dus jury hebben ook goed hun werk gedaan.

Hehe,siggy heeft me de foto doorgestuurd,ze is idd een poppetje,waren alle twee wel leuk,maar die donkerharige......hoe kan ik dit zacht uitdrukken zonder kleerscheuren op te lopen.....Als own vrijgezel was geweest...nee laat maar,valt niet zacht uit te drukken.:whip:

laat Fous dat maar niet lezen.. :D

I second that haha

2377527649_afe167462a_b.jpg

gevonden op ander forum, vond em wel super ;)

ff bron vermelden he: www.fitnessfoto.com

....zet dan wel de goede bron erbij waslapje:p...;

hercules2008 - a photoset on Flickr

Terug
Naar boven