MuscleMeat

foto`s wedstrijd middelburg

Jeetje zeg wat een clowns hier whaha.. Ik heb Eric geholpen backstage etc en heb hem JUIST de Opdracht gegeven bij kevin (own sculpture) te gaan staan, omdat het tussen hun 2 zou gaan.. EN degene die hem kneus noemde zou ik graag eens naast hem willen zien staan in wedstrijd shape, Eric stond er echt goed bij met aders waar jullie alleen maar van kunnen dromen.......

Indrukwekkend own!

Jeetje zeg wat een clowns hier whaha.. Ik heb Eric geholpen backstage etc en heb hem JUIST de Opdracht gegeven bij kevin (own sculptureR) te gaan staan, omdat het tussen hun 2 zou gaan.. EN degene die hem kneus noemde zou ik graag eens naast hem willen zien staan in wedstrijd shape, Eric stond er echt goed bij met aders waar jullie alleen maar van kunnen dromen.......

Kreeg zelf backstage ook dezelfde mededeling,wisten dat het om ons twee ging,het is gewoon mijn pakkie aan,was mn eerste wedstrijd en stond wat te veel te genieten,volgende keer laat ik me niet meer zo wegdrukken.:D
Imo is het toch niet meer als normaal,vind het juist een compliment als je zo op de hielen word gezeten voor een vergelijking.:cool:

Respect.

Kreeg zelf backstage ook dezelfde mededeling,wisten dat het om ons twee ging,het is gewoon mijn pakkie aan,was mn eerste wedstrijd en stond wat te veel te genieten,volgende keer laat ik me niet meer zo wegdrukken.:D
Imo is het toch niet meer als normaal,vind het juist een compliment als je zo op de hielen word gezeten voor een vergelijking.:cool:

Respect.

:finger: nee gek!!! jij moet hem OPVRETEN! :D

dat gaat ie de volgende keer doen hoop ik nu weet own wat ie moet doen en dat zal ie ook wel gaan doen denk ik zo...

Ik heb geen fotos kunnen vinden van Henry Bax, iemand?

yep....

2377528743_ecea82cb6d_b.jpg

sow gave foto, mooie tat's ook! Ik ben benieuwd naar de backshot..heb gehoord dat daar ook een grote tat op zit! daar ook nog fotos van?

gaat toch nie om die stomme tats. vond hem wel het beste van alles wat ik tot kwart voor 6 had gezien voor ik naar huis ging. OWN op 2 ook super . deze 2 vielen mij het meest op

Een aldus veelzeggende foto...

haha idd :p

Door al die tattoo's heeft ie op de vorige wedstrijd van hem juist punten aftrek gekregen.

Terug
Naar boven